۸۴۶۴۹۵
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

انهدام باند سرقت مسلحانه خودرو در ایرانشهر

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی باند سرقت‌های مسلحانه خودرو در ایرانشهر متلاشی و ۲ دستگاه خودرو سمند مسروقه کشف شد.

خبرگزاری تسنیم: جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی باند سرقت‌های مسلحانه خودرو در ایرانشهر متلاشی و ۲ دستگاه خودرو سمند مسروقه کشف شد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: ساعت ۲۰:۴۴ دقیقه شب گذشته یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در روستای "ریکپوت" شهرستان ایرانشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد این فرد به همراه اعضای خانواده‌اش با یک دستگاه سمند سفید رنگ در مسیر بمپور- ایرانشهر در حرکت بوده و با توجه به تاریکی شب و خستگی داخل روستای ریکپوت جلوی مدرسه دارالفنون از مدارس طرح اسکان فرهنگیان در حال هماهنگی بوده که همزمان سه سرنشین یک دستگاه سواری پراید فاقد پلاک با سر و صورت پوشیده با ۲ قبضه سلاح کلاش اعضای خانواده وی را از خودرو پایین و خودرو را سرقت و به سرعت از محل متواری شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همزمان با اعلام موضوع طرح مهار در محورهای مواصلاتی سطح شهرستان ایرانشهر به اجرا درآمد و کارآگاهان زبده پلیس آگاهی ایرانشهر با بررسی اظهارات فرد مالباخته تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز کردند.

طاهری عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و یک سری کار گسترده اطلاعاتی کمتر از ۲ ساعت از وقوع سرقت مخفیگاه اعضای این باند سرقت‌های مسلحانه را در شهرک "کلاهدوز" شهر ایرانشهر شناسایی و تحت نظر گرفتند.

وی گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی های لازم قضائی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۳ تن از اعضای باند یک دستگاه خودرو سمند نوک مدادی که از شهر یزد به سرقت رفته بود را کشف کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده لب به اعتراف گشودند و به سرقت خودرو سمند در روستای ریکپوت نیز با همدستی ۲ عضو دیگر این باند اعتراف که با اطلاعات بدست آمده خودرو مسروقه در یکی از محورهای فرعی شهرستان فنوج کشف و تحویل مالباخته شد. با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و دستگیری همدستان متواری آنها ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبر

      بخاطر گشنگی وفقره؟بیکاری؟شما ابن باند رادستگیرکردی ولی همین الان۲۰تاباند دیگه درحال شکل گرفتنه؟

    • بدون نام

      پس سرقت مسلحانه خودرو هم اختراع شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروداکبرما۱۰۰۰دفعه گفتیم ولی بی فایدس کسی که خودش بزن بخواب نمیش بیدارش کرد

      • بدون نام

        دروداکبرما۱۰۰۰دفعه گفتیم ولی بی فایدس کسی که خودش بزن بخواب نمیش بیدارش کرد

    • بدون نام

      این گونه اخبار خود راه کار سرقت میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج