جاباما
۸۴۶۴۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۲۰استان آماده بارش‌های شدید باشند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: در روزهای آینده بارندگی شدید را در ۲۰ استان شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: در روزهای آینده بارندگی شدید را در ۲۰ استان شاهد خواهیم بود.

سردار"سیدکمال هادیانفر" که برای بازدید از وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی و مناطق سیل زده به استان گلستان سفر کرده است، اظهار کرد: به دلیل آب گرفتگی و سیلاب در برخی از مناطق استان شاهد محدودیتهای ترافیکی بودیم که با تلاش پلیس، برنامه ریزی های خاصی برای تسهیل در وضعیت ترافیک در این استان صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان داشت: با توجه به شرایط جوی نامساعد در سطح استان و لغزنده بودن بسیاری از محورهای مواصلاتی، با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس میزان جان باختگان و مصدومان ناشی از حوادث رانندگی ۸۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی با اشاره به انسداد محورهای "خوش ییلاق" به شاهرود، "یساقی" به بندرترکمن" و "آق قلا" به "گمیشان" اظهار داشت: همه دستگاهها با تمام توان برای امدادرسانی مردم سیل زده تلاش کردند که در کنار سایر ارگان ها، پلیس طی روزهای اخیر فراتر از وظیفه خود عمل کرده و با تمام توان برای رفع مشکلات و بازگشایی کلیه محورهای استان تلاش می کند.

هادیانفر با اشاره به شرایط نامساعد جوی کشور در روزهای آینده، بیان داشت: بارندگی شدید در ۲۰ استان کشور را شاهد خواهیم بود که رانندگان می توانند با رعایت قانون مداری، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی با پلیس، در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی موثر باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام ثبت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در سطح استان در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: استراحت پس از مدتی رانندگی، یکی از مواردی است که به طور جدی پلیس راهور نسبت به آن تاکید دارد چراکه از اهمیت بسیار زیادی در پیشگیری از تصادفات برخوردار است.

وی ناپایداری جوی و بارندگی را موجب افزایش سوانح رانندگی دانست و توجه بیشتر مسافران و رانندگان به رعایت نکات ایمنی را در تردد جاده ای خواستار شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پایان افزود: استان گلستان به دلیل برخورداری از مواهب الهی میزبان حجم گسترده ای از مسافرت ها در ایام نوروز می باشد که با تمهیدات خاص در کنترل ترددها و ارائه خدمات مناسب از سوی پلیس ، کاهش چشمگیر تلفات جاده ای در این استان شاهد هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج