۸۴۶۵۵۷
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

از معامله زمین بدون سند رسمی بپرهیزید

عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به این‌که عده‌ای از افراد در تعطیلات نوروزی از روحیه طبیعت‌گردی مردم سوءاستفاده کرده و زمین‌های دولتی را به اسم زمین‌های تفکیک شده به افراد می‌فروشند، از هموطنان خواست که بدون سند رسمی و تنها با مبایعه‌نامه به خرید زمین اقدام نکنند.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به این‌که عده‌ای از افراد در تعطیلات نوروزی از روحیه طبیعت‌گردی مردم سوءاستفاده کرده و زمین‌های دولتی را به اسم زمین‌های تفکیک شده به افراد می‌فروشند، از هموطنان خواست که بدون سند رسمی و تنها با مبایعه‌نامه به خرید زمین اقدام نکنند.

مهدی ابراهیمی اظهار کرد: طبق قانون، سازمان ثبت و دفاتر اسناد رسمی مکلفند در تمامی معاملات زمین، از ادارات راه و شهرسازی استعلام بعمل آورند که هم حقوق دولت حفظ شود و هم منابع و منافع افراد به هدر نرود.

وی افزود: توصیه ما به تمامی افرادی که می‌خواهند به خرید زمین در نقاط مختلف اقدام کنند این است که این معاملات را حتماً در دفاتر اسناد رسمی و با سند رسمی انجام دهند تا هم منافع مادی خود را به خطر نیندازند و هم دولت را به عنوان طرف دیگر این دعاوی دچار صرف وقت و هزینه نکنند.

عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، هم‌چنین از توسعه بانک اطلاعاتی زمین در سازمان ملی زمین و مسکن در سال گذشته و آرشیو بیش از ۲۰۰ میلیون صفحه عکس در این بانک اطلاعاتی خبر داد و گفت: در این حوزه سعی شده که بخش عمده‌ای از اطلاعات سازمان در بخش املاک و حقوقی را بومی کنیم و می‌توانیم به صراحت اعلام کنیم که در این بخش اتکایی به نقشه‌های گوگل نداریم و تمامی اراضی سازمان با بستر GIS جانمایی شده است.

وی پیش بینی کرد: سازمان ملی زمین و مسکن در آینده نزدیک در حوزه GIS املاک تبدیل به برندی شود که قادر است نه تنها در مجموعه راه و شهرسازی بلکه در سایر بخش‌های فعال دولتی در حوزه جلوگیری از مفاسد و مبارزه با زمین خواری نقش فعالی ایفا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زمین چیه ؟! معامله ازدواج هم با رسیدهای کاغذی نکنید بعدا متوجه بشید بتول بوده شده پارمیسا زن مطلقه خخخ

    • بدون نام

      الانم افغانهابعضی جاههاباگولنامه زمین وملک میگیرن غیرقانونی ادامه پیداکنه میش فلسطین اشغالی مسولین گازپتوگرفته بندازین بیرون به نام ایرانیا زمین ملک میخرن وایرانیابایدمستاجراینهابشن خاک توسربی غیرت بی عرص احمق لعنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج