جاباما
۸۴۶۶۴۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

آمریکا در صدد تحریم دوباره روسیه برای ونزوئلا

یک مقام آمریکایی از اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه به دلیل آنچه که از آن به عنوان دخالت مسکو در ونزوئلا یاد کرد، خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از دویچه‌وله، «الیوت آبرامز» مسئول ویژه آمریکا در امور ونزوئلا اعلام کرد: آمریکا در مقابله با حضور نظامی روسیه در ونزوئلا از اقدامات مختلفی از جمله تحریم اقتصادی استفاده خواهد کرد.

الیوت آبرامز اگرچه جزئیات بیشتری از تحریم‌های مورد نظر علیه روسیه را ارائه نداد، اما افزود: اشتباه است اگر روس‌ها خیال کنند که در ونزوئلا دست باز دارند.

مسئول ویژه آمریکا در امور ونزوئلا گفت: شمار سربازان روسیه در ونزوئلا زیاد نیست، اما توان تأثیرگذاری آنان بسیار زیاد خواهد بود و همین موضوع نگرانی واشنگتن را به همراه دارد.

کمتر از یک هفته پیش، منابع روسی گزارش داده بودند که دو هواپیما یک پایگاه هوایی در روسیه را ترک کرده و به سمت کاراکاس حرکت کرده‌اند. همچنین برخی منابع خبری مدعی شده بودند که یکی از هواپیماها حامل واسیلی تانکشکروف، رئیس ستاد نیروی زمینی روسیه، و گروهی از نظامیان بوده و هواپیمای دیگر حدود ۳۵ تن بار حمل کرده است.

روز گذشته نیز سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به درخواست ترامپ برای خروج نظامیان این کشور از ونزوئلا اعلام کرد که حضور نیروهای روسیه در ونزوئلا کاملاً قانونی و مطابق با قانون اساسی این کشور آمریکای لاتین است. مقامات روسی همچنین اعلام کرده بودند روسیه قصد ندارد تا اطلاع ثانوی نیروهایش را از خاک ونزوئلا خارج کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چندروز بعد هم مدافعان مادورو از ایران میرن

    • یوسف

      امیدوارم روسیه بعنوان سر منشاء بدبختی،زورگویی وجنگ در دنیا بقدری تضعیف شود تا همه نفس راحتی بکشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زورگوی بزرگ آمریکای جنایت کار است که هرجا دست میگذاره میخواد اذناب خودش در همه دنیا ثروت کشورها را در اختیار شیطان بزرگ بگذارند.روسیه شاگرد اون هم نیست.

      • بدون نام

        اگه آمریکا یکه تاز زورگویی در زمین باشه خیال شما راحت میشه؟

    • يوسف

      بالاخره هردو زورگو هستند ولي باز آمريكا سهمي هم براي مردم كشور تحت استثمار قائل هست ولي روسيه كشور را با مردمش مث عنكبوت توخالي نموده وپوسته ايي بي ارزش بجاي مي گذارد وريشه كشور را مي خشكاند مراجعه به كشورها وملل همپيمان روسها نشانگر آن در طول تاريخ مي باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج