جاباما
۸۴۶۶۵۶
۲۳ نظر
۵۰۰۹
۲۳ نظر
۵۰۰۹
پ

متوسط دریافتی ۲ میلیونی بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه همسان سازی حقوق، مطالبه بحق بازنشستگان است که برای آن تلاش شده و با جدیت پیگیر آن هستیم گفت: متوسط دریافتی بازنشستگان ماهی دو میلیون تومان است و بنده شرمنده آنها هستم، بازنشستگان هزینه زندگی‌شان بالاست.

ایسنا: سید میعاد صالحی در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه ۳۶ ساله‌ام و عمرم از عمر این صندوق کمتر است گفت: متواضعانه از همه کسانی که زحمت کشیده اند قدردانی و دست یاری ام را دراز می‌کنم. در یک کار اجرایی حتماً نقاط مثبتی هست و از آن سو مشکلاتی هم وجود دارد.

وی افزود: از خداوند استمداد می‌طلبم تا این بار سنگین را به دوش کشیده و گام‌های خوبی برداریم. با یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته در تعامل و تماس مستقیم هستیم و بیش از یک میلیون نفر کارمند داریم که کسورات می‌پردازند و آینده خود را در این بازنشسته‌ها می‌بینند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: اگر ذره‌ای در اکرام بازنشستگان گام برداریم اثر مثبت در بهره وری کارکنان و شاغلان امروز دارد. رویکرد بنده شفافیت، جوانگرایی و نخبه گرایی و فسادستیزی است. البته خود را از دانش انباشته پیشکسوتان مستغنی نمی دانم.

متوسط دریافتی ۲ میلیونی بازنشستگان کشوری

صالحی افزود: بخشی از بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه، زیان ده هستند. سازوکار و نحوه واگذاری این صندوق‌ها متفاوت است. با قوام بیشتری این امر را پیگیری می‌کنیم. شاید نتوانیم نسخه واحدی برای همه شرکت‌ها بگیریم اما باید با همیاری هیئت مدیره به تصمیم مناسبی برسیم.

وی با اشاره به اینکه پوشش حمایتی صندوق زیر یک است گفت: پیام آن کوچک شدن دولت است و بدیهی است که از شمار شاغلان کاسته و به شمار بازنشستگان افزوده شود. پیام این امر چابکی دولت است که بد نیست اما باید به گونه دیگری جبران هزینه و اصلاح روش کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه همسان سازی حقوق، مطالبه بحق بازنشستگان است که برای آن تلاش شده و با جدیت پیگیر آن هستیم گفت: متوسط دریافتی بازنشستگان ماهی دو میلیون تومان است و بنده شرمنده آنها هستم، بازنشستگان هزینه زندگی‌شان بالاست.

به گزارش ایسنا، میعاد صالحی متولد ۱۳۶۱ دانش آموخته دکتری از دانشگاه صنعتی شریف، عضو بنیاد ملی نخبگان و از اعضای هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است. وی پیش از این به عنوان مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه مسئولیت داشته است.

از سوابق صالحی می‌توان به قائم مقام هولدینگ صنایع معدنی صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیئت مؤسس و هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، عضو هیأت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، سرپرست طرح‌های صنایع نوین وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در امور نخبگان و استعدادهای برتر، عضو و دبیر کمیسیون نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو کمیته استعداد درخشان وزارت علوم و عضو کمیته نگارش سند راهبردی کشور در امور نخبگان و عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

همچنین رتبه اول نهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش‌های کاربردی و رتبه سوم چهاردهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش‌های توسعه‌ای، دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکترا در سال ١٣٩٠، رتبه دوم مسابقات جهانی حفظ و قرائت قران کریم در کشور مصر، انتشار مقالات متعدد در ژورنال‌های داخلی و خارجی (ISI) و مجری طرح‌های پژوهشی، تحقیقاتی، صنعتی و ملی از دیگر سوابق دکتر صالحی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه کلا 36 سالش نیست...این همه پست ومقام رو از چند سالگی داشتند

    • بدون نام

      همسنهای تو بامدرک لیسانس به بالا بیکارن شما چندین ساله مشاور وزیر شدی و چند تا شرکت همزمان مسئولیت داشتی !!!!!!آخه چه جوری!!!!!!!!

    • بدون نام

      دوباره داستانسرایی اغاز شد بعبارتی سر کار شدن

    • بدون نام

      حسین جعفری فشارکی سلام ورحمت الله من میخواهم با جناب اقای صالحی صحبت کنم یل حضوری ویا تلفنی چه کنم راهنمایی بفرمایید متشکرم

    • بینام

      نخبه در رشته هوا فصا با بنیه علمی ، تحصیل کرده دانشگاه شریف و انتصاب در سازمان بازنشستگی. در سال جدید این انتصاب را بفال نیک میگیریم

    • مریم یه ایرانیم .

      شرمندگی شما واسه ملت نون و آب نمیشه . یه فکر اساسی کنید . نون نداریم بخوریم .

    • بدون نام

      من که آخرش نفهمیدم این اقا چه کاره است

    • بدون نام

      الهی به حق محمدوآل محمدخداوند یاریت کنه تابه ما قشر بازنشسته بتونی کمکی بکنی.خوشحال شدم وامیدوار
      ممنون

    • یک مظلوم

      ار جهت توضیح. سوابق مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری
      بسیار متشکرم..

    • بدون نام

      جناب اقاي صالحي اميدوارم حرف هايي كه زده اي نشانه صداقت شماباشد چون حلقه گمشده اين مملكت صادق بودن است كه خيلي كمرنگ شده .

    • محمد

      سازمانی با هزاران ملیارد سرمایه را بدست یک ژن خوب ۳۶ ساله دادند

    • سید حسن

      برن گم شن مسئولینی که بازنشسته هارا در فقر می خ.اهند

    • شهرام درویشی

      سلام سال نوبرهمگی مبارکباد بندهای خدا با35سال سابقه سال 96حقوق1200ودرسال97حقوق بازنشستگی1490دریافت کردم به کجای زندگیم میرسه

    • بدون نام

      گزیده تر برد کالا....

    • بدون نام

      فقط مواظب باشه خدای نکرده دوباره کسی صندوق را خالی نکند.باتشکر

    • ناشناس

      هیچ سخنی در باره مستمری بگیران تامین اجتماعی گفته نمی شود.

    • بدون نام

      مگه چند ساله کار میکنه اینقدر سابقه داره همه هم ریاست هست یعنی از اول مدیر بوده روراست بگید به کی وصله

    • معینی. اهواز

      سلام من که خودم مریض وزنم مریض باحقوق ماهی (400/000) تومان ببینیدمن چه جوربایدزندهگی کنم پول داروهایم هم نیست امیدداریم بخدا

    • بدون نام

      سلام وتبریک سال نو به شما امیدوارم که فقط در حد حرف نباشه البته باز نشستگان بیمه ها وضعشون از خدما ت درمانیها خیلی بهتره من ی خانم باز نشسته اموزش وپرورش هستم وسر پرست هیچ درامدی هم ندارم با وضعی که الان پیش امده فکر کنم سال جدید ؟؟؟؟؟؟؟باید برم ( )) لصفا همه را در نظر داشته باشید

    • بدون نام

      اللهم عجل لولیک الفرج

    • بازنشسته

      ایشون از ژن های برتره با این سن و سال این همه پست و مقام داشته.مبارکه

    • بازنشسته دیگر

      پسرم !
      دیروز رفتم فروشگاه رفاهی که باید کالاهای مورد عرضه اش را از قیمت بازار متناسبتر ده دیدم نوشته گوشت قرمز کیلوئی 140 هزار تومان ، برنج 17 هزار تومان
      انشالله پدرت بازنشسته جائی نیست ، ولی بنده با فوق لیسانس حداکثر 2.2 میلیون تومان میگیرم که حداقل 50 درصد آن را قسط میدهم حال ببینید با توجه که پیر شده و داماد و عروس دارم چگونه با سفره خالی از آنها پذیرائی کنم
      سفره خالی است
      اگر دولت نتواند موضوع همسانزای را پیاده کند توان تعادل خود را نداریم

    • گل آقا

      همه اش دروغ و وعده و وعید دادن کلا این مملکت با سرکار گذاشتن ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج