۸۴۶۶۸۵
۸۴ نظر
۵۰۰۵
۸۴ نظر
۵۰۰۵
پ

متهم ردیف اول شکست استقلال؛ مهدی رحمتی!

حساس‌ترین دیدار هفته بست و سوم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

برترین ها: حساس‌ترین دیدار هفته بست و سوم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

خلاصه بازی پرسپولیس ۱ - استقلال ۰

تک گل این دیدار را احمد نوراللهی بازیکن شماره ۸ در دقیقه ۲۱ روی پاس مهدی ترابی بازیکن شماره ۹ سرخپوشان وارد دروازه استقلال کرد.

این دیدار با حواشی بسیاری در درون زمین و بعد از پایان بازی در بیرون ورزشگاه همراه بود.

در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار که داور به سود استقلال اعلام ضربه پنالتی کرد، شاید یک صحنه از دید دوربین‌های تلویزیونی جا ماند، صحنه‌ای که گادوین منشا بعد از اعلام پنالتی توسط اشکان خورشیدی توپ را برداشت و می‌خواست پشت ضربه پنالتی بایستد، اما فرشید اسماعیلی با ربودن توپ و هُل دادن او اشاره کرد که خودم پنالتی را می‌زنم.

منشا که علاقه زیادی به گلزنی به تیم سابقش داشت، همچنان اصرار داشت که خودش پشت توپ بایستد، اما این بار سیدمهدی رحمتی دست او را گرفت و سعی کرد با صحبت‌هایش او را متقاعد کند که اجازه دهد اسماعیلی پشت توپ بایستد.

متهم ردیف اول شکست استقلال؛ مهدی رحمتی!

اسماعیلی پشت ضربه قرار گرفت و با ضربه چیپ آن را بیرون زد تا حساسترین پنالتی عمرش را هدر دهد تا استقلال با این باخت احتمالا قهرمانی لیگ امسال را هم از دست بدهد. (تراکتورسازی با برد استقلال خوزستان جایگاه استقلال را در رده دوم گرفت و در صورت پیروزی فردای سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان، استقلال به رده چهارم جدول سقوط می کند!)

پنالتی فرشید اسماعیلی:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

متهم ردیف اول شکست استقلال؛ مهدی رحمتی!

در کنفرانس مطبوعانی بعد از بازی هم وینفرد شفر، سرمربی استقلال درباره انتخاب زننده پنالتی گفت: من نمی‌توانم به وسط زمین بروم و به بازیکنم بگویم که تو پنالتی را باید بزنی. قرار بود پاتوسی پنالتی را بزند، اما اسماعیلی توپ را از او گرفت و پنالتی را زد، در حالی که قرار بود پاتوسی پنالتی را بزند. این مسائل را هم ما باید در جلسات خودمان حل کنیم نه در مصاحبه.

گادوین منشا هم در پاسخ به این سوال که چرا پنالتی را خودت نزدی گفت: موضوع مهمی نیست هدف ما گلزنی در این دیدار بود که متأسفانه توپ اسماعیلی با بدشانسی به اوت رفت.

در پایان بازی، سیدمهدی رحمتی، کاپیتان استقلال وقتی از تونل ورزشگاه در حال رفتن به سمت اتوبوس تیمش بود که برخی هواداران استقلال به او اعتراض کردند و گفتند: «چه زمانی می‌خواهی خداحافظی کنی تا راحت شویم؟».

این اعتراض ها به داخل ورزشگاه هم ختم نشد و شماری از این هواداران هم بیرون ورزشگاه منتظر بودند و پس از اینکه اتوبوس تیم از تونل خارج شد و قصد خروج از مجموعه ورزشی آزادی را داشت، به سمت اتوبوس حمله و ضرباتی را به اتوبوس وارد کردند.

این تمام ماجرا نبود و این هواداران خواستار پیاده شدن مهدی رحمتی از اتوبوس تیم بودند که کاپیتان استقلال پاسخی به این درخواست هواداران نداد. در نهایت هم دخالت پلیس باعث متفرق شدن هواداران استقلال شد تا اتوبوس آبی‌ها بتواند ورزشگاه را ترک کند.

حمله به اتوبوس استقلال

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

متهم ردیف اول شکست استقلال؛ مهدی رحمتی!

تعدادی از هواداران آبی‌های پایتخت هم به محل هتل اقامت تیم‌شان رفتند تا اعتراض خود را از نزدیک به گوش بازیکنان برسانند.

تعدادی از هواداران وقتی سیدمهدی رحمتی، کاپیتان این تیم را دیدند به او اعتراض کرده و گفتند: «چرا اجازه ندادی منشا پنالتی را بزند و پنالتی را به فرشید اسماعیلی داده‌ای؟». رحمتی هم در پاسخ به آنها گفت: «این‌طور نیست و خود منشا نخواست پنالتی بزند».

با این حال هواداران به صحبت‌های شفر در نشست خبری اشاره کرده و گفتند که سرمربی استقلال هم گفته است پاتوسی قرار بوده پنالتی را بزند و نمی‌دانم چرا رحمتی اجازه این کار را نداد. پس از اینکه هواداران این نقل قول شفر را به گوش رحمتی رساندند، دروازه‌بان استقلال اعلام کرد که نزد شفر خواهد رفت تا در این خصوص با سرمربی تیمش صحبت کند.

همچنین برخی از هواداران استقلال به دلیل ناراحتی از شکست در دربی بیرون از هتل گریه می‌کردند که رحمتی قصد داشت آنها را آرام کند، اما موفق به انجام این کار نشد و به داخل هتل رفت.

در فضای مجازی هم آبی ها، کاپیتان تیمشان را از کنایه ها بی نصیب نگذاشتند و به عدم خروج از دروازه رحمتی به هنگام حملات حریفان و خروج از دروازه برای انتخاب زننده پنالتی کنایه زدند.

متهم ردیف اول شکست استقلال؛ مهدی رحمتی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترینهای عزیز.
      اینکه شما جدیدا در نظرات کاربران فضای مجازی فقط عده ایی رو منتشر میکنین،آیا برای بالا بردن تعداد فالورهای این عزیزان نیست؟
      شاید از دوستان شما هستن؟

    • سید

      استقلال سوراخه

      پاسخ ها

      • حسین عزیز

        لنگی

    • سعید لک

      امروز ما به رحمتی باختیم نه پرسپولیس ..کاپیتان سالهاست متعصبانه در استقلال زحمت کشیده اما وقتش رسیده از فوتبال خداحافظی کنه و عرصه رو برای جوانان جسور باز کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر رحمتی نبود شماها الان تیم دهم بودین وار او نبود حداقل باید دوتای دیگر میخوردین. چقدر شما بی جنبه هستید وقدر اورا که این همه برای شما زحمت میکشد نمی دانید. عجب از شما که فقط جلو پای خودتونو می بینید. پس آن همه کلین شیت چی؟ یادتان رفت. دلم برای رحمتی میسوزد که چقدر خارش کردید. وای بر شما کیسه کش ها.

      • بدون نام

        کدوم زحمت؟؟ کلاغ آسیا سالهاست داره تو کارهمه مربیها دخالت میکنه باید گورشو گم کنه

      • بدون نام

        کدوم زحمت؟؟ کلاغ آسیا سالهاست داره تو کارهمه مربیها دخالت میکنه باید گورشو گم کنه

    • حمید

      کیسه کشای اوسکول،تا همینجاشم قاچاقی اومدید،خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        . کثیف تر و وحشی تر از پرسپولیس تیم ندیدم.

      • بدون نام

        شماارزوداشتیددرهتل های شرق بخوابید.باپول هدایتی که ازفرهنگیان.بود.بهارزوتان رسیدید.امابدون هدایتی نفس.اخره .توتیمهای دیگررحمتی
        نیست.علی منصورهست تابازقهرمانی رابگیره

    • kac

      همه مقصر بودن تو این باخت

    • گیلا خانی

      خاک بر سر شفر با این ترکیبش
      تو پول مفت میگیری بعد میگی نمیتونی توپنالتی دخالت کنی پس چکاره ای تا تو هستی ما رنگ لیگ رونمی بینیم

    • گیله مرد

      لعنت به شوفر .....لعنت به رحمتی

    • رضا

      دمش گرم

    • 13

      گود مورنینگ پنگوئن خخخ

    • یوناس حقی

      مقصر رحمتی بود ، بلاشک ،
      وقتی میترسه از روی خط دروازه حرکت کنه !!!!!
      آقا جان ، آهای کاپیتان دوزاری ، آدم ترسو عاقبت خوبی نداره ،
      خداحافظی کن برو ، بزار جووون ها بیان ، حداقل ترسشون از تو کمتره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس کلن دو تا موقعیت بیشتر نداشت پرسپولیس خدایی بازی نکرد مفت بردش .

        دم کاشیما گرم حسرت گذشت تو دل لنگیا

      • بدون نام

        خودتون که هیچی نیستید فقط باید از دکل تیمهای دیگه بالا برید حالا عاشق دکل ژاپنی شدی.کیسه کش

    • بدون نام

      رحتمی مقصربود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال خوب بازی کرد. چرکپولیسی ها بسیار کثیف هستند. بسیار برای وحشیگریشون واژه کمی است.

    • بدون نام

      بنده خدا که هدفی جز پیروزی نداشت

    • بهزاد

      دروازه بانی که میدونه محوطه شش قدم مال اونه چرا بیرون نمیاد من همیشه گفتم این اقا ترسو هست و باعث نابودی تیم میشه مربی هم که اصلا تعویض بلد نیست

    • بهنام فرد

      بخدا

    • بدون نام

      مقصر اصلی باخت بود با دخالت های بی جا تو کارها بازیکن ها بازی اون رو خراب می کنه یک بازی دیگه هم که استقلال باید 3-1 پرسپولیس می برد با دعواهاش تیمو ده نفره کرد و بازی 3-2 شد و نزدیک بود اون بازی مساوی بشه کلا رو اعصابه

    • سبحان

      خداحافظ سید برو دیگ داداش میخوایی مثل جباری شوتت کنن خوب خودت بری بهتره که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین ترس از رحمتی در لیگ آسیا هم بود که منجر به باختمون شد

    • ss

      به نظر من اشغال ترین تیم فوتبال در دنیا اول پرسپولیس و بعد از اون بارسلون ولی امروز از باخت استقلال ناراحت نشدم به این دلیل که این باخت میتونه آینده استقلال رو تضمین کنه یعنی اینکه امروز آرزوی بنده که خروج رحمتی از این تیم بود برآورده شد و اگر مدیران این تیم شعور و شرف داشته باشند بایستی فقط حسینی داخل دروازه باشه شما را به خدا حق کشی دیگه بسه چرا بهترین دروازه بان ایران باید ذخیره آدمی مثل رحمتی باشه

      پاسخ ها

      • Asman abi

        چیه.داری می سوزی از باخت کیسه واقعا چقدر خوشحالم به امید قهرمانی ارتش سرخ

      • بدون نام

        اولا آشغال ترین تیم استلاله با اون سرمربی وبازیکناش وآینده اش هم مشخصه میره به رده چهارم ودیگه هم فکرنکنم بالا بیاد بای اس

      • ا

        بی خود رئال و پریشانی

      • بدون نام

        گل گفتی.

      • بدون نام

        این ادب یه استقلالیه. ولشون کنین گناه دارن

    • آبی

      اینکه رحتمی کاپیتان هست درست ولی در کجا و تا کجا دخالت کند مهمه که در جریان بازی نبود وگرنه جایی که باید خروج کند ودفع کند نمی آید و در جاهای دیگر مداخله می کند و آرامش تیم را بهم میزند، فرشید اسماعیلی مثال بزی هست که جایی شیر می دهد و خودش شیر را میریزد روی زمین وفنا می کند، حال خوب نگاه کنیم مجموعه بد بازی کردن از دقایق ۳۰ به بالا و زمین تمرین نداشتن نیز ضعف مدیریت فتحی و مدیران سابق خائنی همچون افشارزاده و افتخاری و کابینه هایشان و در ثانی بازیکن در اندازه دربی یا بازیهای بزرگ در تیم وجود ندارد حال ببین افرادی مثل علی کریمی وفرشید باقری ،روزبه،پژمان،سهرابیان، تبریزی ،اسماعیلی و مابقی لیدری بلد نیستند،شاید به گذشته نگاه کنی بارها علیرضا اکبرپور یا عنایتی مجیدی جباری فکری و سایرین قدیمیها گره بازی رو باز می کردن. تاسف داره واقعا که چرا مهره های جوان دیگه به بازی گرفته نمیشند

      پاسخ ها

      • melika

        خود درگیری مضمن دارید همتون
        کل کیسه ها

    • بینام

      دست پنگوئن درد نکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرکپولیسیهای کثیف. اون کارها چی بود که میکردید. اصلا اسمش تعصب نیست. کثافت بازی است

    • بدون نام

      باره ها گفتن رحمتی به درد استقلال نمی خوره و همیشه باعث باخت تیم شده بیان یه دفعه اینو بیرونش کنن ببینید که استقلال چطوری نتیجه میگیره لنگی ها هم زیاد خوشحال نباشند چون یه موقعیت داشتن همش دفاعی بازی کردن اگه حسینی دروازه بان بود هیچ وقت اون گل رو نمی خورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین. بعدشم اون کارها چی بود تو زمین میکردند

    • بدون نام

      زهره فلاح زاده را زدی که براش تبلیغات کنی؟

    • بدون نام

      حیف حسینی نیست رو نیمکت بشینه اونوقت این رحمتی بی عرضه فیکس باشه؟

    • بدون نام

      مهدی رحمتی را باید به شدت کتک بزنند

      باید پول های میلیاردی به فوتبالیست ها را محدود کنند

      دولت اقدام کند

      دیگه غارت بیت المال بسه

    • بدون نام

      استقلال در حساسترین زمان مسابقات لیگ به غرور بازیکنانش ترسو بودن شفر وضعف رحمتی در خروج از دروازه میبازد در ضمن بعضیاز بازیکنان تعصب لازم وبا جان دل بازی کردن را ندارند شفر مرد بازیهای بزرگ نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته تعصب از نوع چرکپولیس اصلا و ابدا لذت بخش نیست

    • بدون نام

      مدیران استقلال اگر مدیر باشند فرشید اسماعیلی را از تیم اخراج میکنند تا خودش باشه هوس چیپ زدن اونم تو چنین بازی نکنه ولی استقلال مدیر نداره ،برا خودم متاسفم که طرفدار چنین تیم بدون مدیری هستم.

    • مسعود

      آبجی! تیم کیسه کلا حریف سرورشون نمیشه چه منشا باشه چه پاتوسی چه جوجه ای مثل اسماعیلی!! بهرحال پنالتی زدن جلوی عقاب آسیا کاره کسی نیست!!!

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        حیفه اسم عقاب رو بزاری رو این ... عقاب ناصر خان حجازی بود و عابدزاده دیگه هم عقاب نیومد... کلمه عقاب حرمت داره رو این جوجه جدیدا نزار

      • Asman abi

        لایک

    • ارتش بزرگ سرخ

      ازقبل مثل روز روشن بود که اس ..حتمامقابل
      سرورخود پرسپولیس بازنده است.

    • حمید

      اگه رحتمی تو تیم استقلال نبود .چند باره این تیم قهرمان میشوده.رحتمی چندین برابر بقیه بازیکنان .حاشیه دورست میکوند

    • بدون نام

      ۶ تایی
      فرار کن
      انقد رودارید

    • حمید

      اخه به رحمتی چه کی پنالتی بزند .یعنی اینکه تو کاره مربی هم فوضولی میکند.از شفر هم سره

      پاسخ ها

      • zoro

        یادتون باشه مدتها قبل گفتم مربیتان مربی نیست مدیرانتان دلالند نه مدیر دروازبانتان لابیگر قهاریست نه گلر هرکه باد بکارد طوفان درو میکند سه جین بازیکن خریدید تمام بازیکنانی که پرسپولیس میخواست با سه برابر قیمت به استقلال بردید در آخر هم منشا را به استقلال بردید که مثلا جلوی پرسپولیس قد علم کند آخرش هم همه تدابیر کثیفتان دامن خودتان را گرفت و باعث باختنتان شد بروید به جای این کارها فوتبال یاد بگیرید و مردانه در زمین به دنبال نتیجه باشید اعمال نفوذها و کارهای کثیف رحمتی مانند نیمکت نشین کردن حسینی آنهم با پر کردن جیب شفر دلال اینجا کار دستتان داد و دخالتهای رحمتی و مجیدی تیمتون را نابود کرد

      • Asman abi

        واقعا خاک توی سرهمچین تیمی که دروازبان درمورد این تیم تصمیم میگیره نه سرمربی

      • بدون نام

        بالاخره پیشکسوت دیگه، کاریش نمیشه کرد.. تازه قراره بعد اتمام دوره فوتبالیش مثل علی اقا منصوریان سکان هدایت تیم را بدست بگیره...خخخخخخ

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      سیلی خوبی تو صورت کیسه ها زدیم تا دیگه زیاد جوگیر نشن و به سرورشون احترام بزارن. کیسه کشا حالا دوباره برگردید به غارتون

    • بدون نام

      مهدی رحمتی باید اخراج بشه وجود این آقا باعث افت استقلاله .عمدا خواست استقلال بباخه.حیف ما که اینقدر دلسوز استقلالیم ویکی مثل این رحمتی بدرد نخور دروازبانه ماست.

    • احسان

      ،ای بابا چرا بی احترامی میکنید ب کلاغ آسیا،، بابا ذیگه بدتر از4 دو سال پیش، یا 3تای ایمون زاید، یا 6العین که نیس

    • نازی

      مهدی رحمتی باید اخراج بشه .چرا نزاشت منشا گل بزنه ؟برات متاسفم آقای رحمتی که اینطوری تیم قدرتمند مون استقلال با ندونم کاری تو شکست خورد .اونم تیم فوق ستاره استقلال

    • بدون نام

      کلا کیسه کشاخوی وحشی گری دارن دربی میبازن زمین وزمان مقصرند ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیزمن استقلالی هستم وعاشق تیمم هستم امابردحق شمابودنوش جانتان

    • بدون نام

      تو مملکتی که سیل همه جا را تهدید میکند یک مشت گداگشنه تازه به دوران رسیده مثل بیراوند رحمتی وشفر احمق پول دوست برانکو که هر دو برای این ملت بد بخت کیسه دوختن و یک مشت دلار کثافت فقط فکر خودشون پواسون هستن هیچ کدام یک قدم برای مردم سیاه زده داغ دیده بر نداشتن تف به غیرت بی غیرتتون درود به شرف سردار آزمون رئیس فدراسیون فوتبال بی غیرت بازیکنان بی غیرت چه استقلال و پرسپولیس که همیشه جلو تیمهای عربی آبروی ایران را برده آمد پرسپولیس در ۵ ثانیه آخر میبازه استقلال د ۵ ثانیه برد با مساوی عوض می‌کنه تف به این فوتبال بی غیرت

    • شناس

      بازنده همیشه بازنده است

    • علیرضا

      استقلالیها کیسه هاکجان ..

    • اشتری

      بخدا این رحمتی یک پرسپولیسی وباعث باخت استقلال شده لعنت به رحمتی

    • بدون نام

      هم اسماعیلی وهم رحمتی هر دوتا باید اخراج بشن.هردو مقصرن مخصوصا رحمتی با خروج نکردنش.ترسو بزدل.در آخر شفر هم باید زود عوض بشه

    • بدون نام

      استقلال نسبت به تيم هاي ديگه كمترين گل رو خورده حتما خوب بودن مهدي رحمتي و ديگر بازيكنان بود حالا هم بدشانسي آوردن دليلي نداره كه اين همه بد و بيراه بگين

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتوبخواب زدی عمو؟
        دلیل بدوبیراه گفتن دخالت درکارمربی هستش نه باخت

    • امید

      بجای ای حرفا ، بازیکن شما رو بفرستین پیش استاد چیپ زدن ، استاد علی کریمی

    • محمد

      کیسه کشا همشون آفتاب پرست
      تا قبل بازی رحمتی عقاب
      شوفر بهترین
      اسماعیلی عالی
      همه اوکی بود وقتی تیمای ته جدول میبرید
      حالا بعد بازی همه بدن همه اشتباه کردن
      جنبه باخت چیزیه ک ما ب فوتبال ایران یاد دادیم ولی شما لیاقت یاد گرفتن نداشتین

    • بامری

      چرا همیشه حرف مفت میزنیم باختیم تمام شد رفت. اک پنالتی اسماعیلی گل میشد همه میگفتید دست رحمتی درد نکند که همچین چیپ قشنگی اسماعیلی گل کرد..تاکی میخوایم انقدر عقب موند باشیم..رحمتی برای این تیم زحمت کشید انقدر نمک نشناس نباشید

    • بدون نام

      تنها انتظاری که از رحمتی داریم خداحافظی از فوتبال ومتلاشی شدن باندشه .

    • حمید چاو

      نمی دونم چرا بایدهنگام باخت باید دنبال مقصر بگردیم
      رحمتی و اسماعیلی سالهاست که برای استقلال تلاش می کنند
      فوتبال بالا و پایین داره یه باره می بریم یه بر می بازیم .
      خانم فلاح زاده اگه چند بار صحنه گل رو تماشا کنید می بینید که رحمتی هیچ کاری نمی تونست انجام بده تو پ با سرعت زیادی ارسال شد دفاع در جایگیری اشتباه کرد نوراللهی در دو متری دروازه توپ و زد و هیچ گلری نمی تونست این توپ و بگیره چون از نظر زمانی کم میاورد ولی رحمتی روی او شلیک نوراللهی که خیلی خطرناک بود حرفه ای عمل کرد حیفه زحمات کسی و که سالهاست برای این تیم تلاش کرده فراموش کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم رحمتی اگه دخه آ هم باشه نبایدتوی کارسرمربی دخالت کنه اینوسعی کن بفهمی

    • ایلی

      شکست و پیروزی دو سوی ضروری فوتباله، مهم درس گرفتنه، اما نمیدونم چرا رحمتی از اینهمه شکست و گل خوردن درس نمیگیره و نمیتونه خروج مناسب و لازم رو داشته باشه. رحمتی دروازه بان بازیهای بزرگ نیست، پرسپولیس نمیتونست برنده باشه مگر با اشتباهی اینچنینی، استقلال بازی برتر خودش رو فقط به بازی آرام و منطقی پرسپولیسی واگذار کرد که حتی بهترین بازیکن پرسپولیس هم نسبت به پیروزیشون اطمینان نداشتند. انشاا... همه زنده و سلامت باشیم تا دربی های بعدی،

    • بدون نام

      بابهزاد بقیه موافقم به شرط اینکه توهین نکنن و بازی من تومن ارتش ما بهتر بود و استقلال تنها امید به بدل های الماس سیاه بود و رحمتی و فرشید اخراج کنید تیمتان بالا و پیشرفت کند .گولتون میزنن که رحمتی با یه باخت عذرخواهی و بازی بعد ورد میخونه فوت میکنه رو سکوها.....! گول نخورید ادم شیادی هست رحتمی و فرشید هم جوج لات هست ...

    • بدون نام

      فشارشون میاد کیسه کش ها

    • مهدی

      اصلا خانومها رو چه به فوتبال اونم استقلال اخه یکی نیست به این ضعیفه ها بگه برید به میکاب و قرو فروتون برسید والا

    • بدون نام

      لنگ ها همه شون بي فرهنگ هستند ما هميشه پشت تيم مون مي مونيم

    • ناشناس

      اصلا ربطی به رحمتی نداره دفاع عقب مانده استقلال وایساندن نگاه بنده خدا چه کار کنه.

    • علی روالفقاری

      رحمتی در هر تیمی بوده ان تیم را به حاشیه کشیده است

    • melika

      بابا من ک پرسپولیسی ام فهمیدم رحمتی بخاطر اینکه بیرانوند سبک پنالتی زدن منشا رو میدونه بهش گفته تو پنالتی رو نزن

    • کوروش

      خداییش بیست دقیقه اول استقلال خیلی سر بود اما نمی توان از ضعف رحمتی که سالهاست،جسارت بیرون آمدن از دروازه را ندارد، چشم پوشید،ضعفی که دروازه بان های آماتور هم ندارند ،اودروازبان خوبیست، اما این ضعف پاشنه اشیل اوست، جای غفوری هم خالی بود

    • وفا

      هدف رحمتی اینه بیرانوندو له کنه
      میخواست با چیپ زدن پنالتی (توسط یکی از اعضا باندش) بولدوزری از رو بیرانوند رد بشه که خدا له شون کرد
      میخواستن ارزش سیو ملی علی بیرانودو مقابل رونالدو کم کنن و غرورشو بشکونن که خدا نابودشون کرد

    • بدون نام

      بيرانوند شما اگه خيلي خوب بود دو گل تا از فولاد خوزستان نمي خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج