جاباما
۸۴۶۷۲۷
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

افروغ: مجلس در تراز جمهوری اسلامی نیست

یک کارشناس سیاسی گفت: منظور مقام معظم رهبری از مفهوم بازدارندگی، تقویت بنیه‌های دفاعی و امنیتی است که باید بدون اتکا بر اقتصاد نفتی به رونق تولید ملی دست یابیم. عماد افروغ، کارشناس سیاسی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید اظهار کرد: شکست دادن دشمن یا شکست نخوردن از دشمن، علاوه بر جنبه سلبی، جنبه ایجابی دارد.

تابناک: یک کارشناس سیاسی گفت: منظور مقام معظم رهبری از مفهوم بازدارندگی، تقویت بنیه‌های دفاعی و امنیتی است که باید بدون اتکا بر اقتصاد نفتی به رونق تولید ملی دست یابیم. عماد افروغ، کارشناس سیاسی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید اظهار کرد: شکست دادن دشمن یا شکست نخوردن از دشمن، علاوه بر جنبه سلبی، جنبه ایجابی دارد.

زمانی که مقام معظم رهبری در فرمایشات شان عنوان می‌کنند که ما تنها به شکست دشمن نمی‌اندیشیم، منظور بازدارنگی بوده و در هر دو جنبه، شکست نخوردن آشکار است؛ زیرا ما قدرت بازدارندگی داریم و شکست نمی‌خوریم؛ بنابراین، شکست نخوردن یا شکست دادن جنبه سلبی داشته، اما بازدارندگی جنبه ایجابی دارد. وی ادامه داد: در جنبه ایجابی یعنی دشمن حتی شکست را به ذهنش راه نمی‌دهد؛ چراکه این امر به دلیل آن قدرت سخت و نرمی است که در اختیارمان قرار دارد. قدرت سخت را می‌توان به وجوه تمدنی و ابزاری و قدرت نرم را به حضور آگاهانه مردم در صحنه ارجاع داد که اگر هر دو را با هم داشته باشیم، از قدرت بازدارنده برخوردار خواهیم بود. این کارشناس سیاسی تصریح کرد: منظور مقام معظم رهبری از مفهوم بازدارندگی، تقویت بنیه‌های دفاعی و امنیتی است که البته ما تا کنون توفیقات خوبی بدست آورده ایم.

به نظر می‌رسد کسی که در مسائل اقتصادی، پیشرفت‌های اقتصادی، اخلاق، معرفت و عدالت تردید داشته باشد که البته جای تردید هم دارد، اما در استقلال سیاسی، تمامیت ارزی، تقویت بنیه‌های دفاعی و امنیتی ما جای هیچ تردیدی نیست. وی ادامه داد: زمانی که مقام معظم رهبری در بخشی از فرمایشات شان مطرح می‌کنند که ما باید به قدرت بازدارندگی بیندیشیم، منظورشان تقویت و تداوم بنیه‌های دفاعی و امنیتی از یک طرف و تقویت بنیان‌های اقتصادی از طرف دیگر است. به همین دلیل، در سال رونق تولید ملی باید به این فکر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم

      این مجلس کلا ب ضرر مردم شده..اصلا ب درد نمیخوره

      پاسخ ها

      • بی نام‌

        کدام مجلس خوب کار کرده ...

      • بدون نام

        بله مجلسی که سی نفر نماینده تهران ،کیلویی رای می آورندبه صرف اینکه فلان کس سرلیست آنهاست،وهمسو با رئیس جمهور هستند.و کارآمدی مدنظر رای دهنده گان نباشد.علی برکت الله.

    • بدون نام

      آدم عاقل دیگه در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کند

    • کارمند

      بی سوادترین وبی لیاقت ترین دوره ی مجلس همین دوره است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج