۸۴۶۷۳۶
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

جباری: بازیکنی که عصبی است چرا پنالتی می‌زند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فرشید اسماعیلی عصبانی بود و در زمین درگیری و پرخاشگری داشت.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فرشید اسماعیلی عصبانی بود و در زمین درگیری و پرخاشگری داشت.

علی جباری در مورد بازی استقلال در دربی ۸۹ گفت:در ۱۷ دقیقه اول من فکر کردم با این روند استقلال می‌تواند خیلی راحت سوار بازی شود و به کارش ادامه دهد. این تیم بازی را خیلی خوب شروع کرد. اما در آن صحنه گل و روی آن ضربه کرنر مدافعان یارگیری خوبی انجام ندادند و پرسپولیس به گل رسید. از آنجا به بعد پرسپولیس خیلی خوب شکل گرفت و توانست بازی را کنترل کند اما در مقابل استقلال نتوانست خودش را جمع و جور کند.

جباری در ادامه گفت: بازیکنان استقلال در نیمه دوم احساسی بودند. در زمین برنامه‌ای نداشتند، سانترهای احساسی و بی‌موردی ارسال می‌شد و تیم بدون بازی سازی بازی می‌کرد کادر فنی باید به این مسائل خیلی دقت کند. مربی باید تشخیص دهد و از بیرون فرمان دهد.

وی در مورد ضربه پنالتی که فرشید اسماعیلی نتوانست به گل تبدیل کند، گفت: چرا به بازیکنی که عصبی است اجازه می‌دهند پنالتی بزند. امروز روز او نبود، هر چند که بازیکن خیلی خوبی است. او عصبانی بود و در زمین درگیری و پرخاشگری داشت.تعجب می‌کنم چرا پنالتی را او زد. یا پاتوسی که مرتب کرنر زد اما ارسال‌های خوبی نداشت. باید او را تغییر می‌دادند و نفر دیگری کرنر می‌زد. او تمام کرنرهایی که زد روی تیر اول و روی سر بازیکنان پرسپولیس بود که هیچ کدام از آنها را بازیکنان ما نتوانستند بزنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه شفر اعلام کرد ضربه پنالتی را قرار بوده پاتوسی بزند، گفت: اگر اینطور بوده و به حرفش گوش ندادند که باید تاسف خورد چگونه اجازه داده این اتفاق بیفتد. او گفته من نمی‌توانستم به بازیکنان داخل زمین بگویم چه کار کنند و قرار نیست او داخل زمین برود. باید بازیکن را صدا می‌کرده و دستورات لازم را به او می‌داده است. ما با مربیان زیادی کار کردیم و حتی به من که کاپیتان تیم بودم گاهی اجازه نمی‌دادند پنالتی بزنم. تیم باید نظم داشته باشد. به نظر من شفر ضعیف عمل کرده که به بازیکنی که روحیه نداشته اجازه داده پنالتی بزند.

جباری در خصوص اینکه بازیکنان استقلال معتقدند به خاطر بارندگی و نبود زمین مناسب تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشتند، گفت: مگر پرسپولیس از خارج آمده است؟ آنها هم شامل این بارندگی‌ها بودند. آنها هم این مشکلات را داشتند. اینها بهانه است. استقلال به جز ۱۷ دقیقه اول آن استقلال هفته‌های اخیر نبود. من دلم برای این تماشاگران می‌سوزد. تماشاگرانی که ساعت‌ها وقت گذاشتند و خودشان را از شهرستان‌ها به ورزشگاه رساندند. بازیکن نباید بگوید به خاطر زمین نتوانستیم خوب بازی کنیم. خرابی زمین و بارندگی برای هر دو تیم بوده است.

وی در خصوص تعویض‌های تیم استقلال گفت: تعویض‌ها دیر انجام شد و باید زودتر صورت می‌گرفت. شجاعیان باید زودتر وارد زمین می‌شد. باقری و کریمی روز خوب‌شان نبود. خیلی مهم بود که کمربند تیم محکم باشد و عملکرد خوبی داشته باشد. مدافعان مرکزی ما امروز چنگی به دل نزدند. مصدومیت غفوری و دانشگر هم تاثیرگذار بود. استقلال تیم هفته‌های اخیر نبود. بازیکنان در زمین خوب ندویدند و در واقع ما دوندگی لازم را در زمین نداشتیم. شاید اگر پنالتی گل می‌شد استقلال روند ابتدای بازی را در پیش می‌گرفت اما بازیکنان احساسی بازی کردند و موقعیت‌هایی که به دست آوردیم همگی احساسی بودند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری این بازی اظهار داشت: داوری خوب بود اما بازیکنان به او حمله کردند و فشار آوردند. نباید این اتفاقات می‌افتاد. نباید با پرخاشگری داور را تحت فشار قرار داد. اینها کار درستی نیست. بزرگان تیم‌ها باید آرامش داشته باشند و نباید اجازه دهند این اتفاقات در زمین بیفتد.بازیکنان نباید اینقدر به داور حمله کنند. داور باید در زمین امنیت داشته باشد.

وی در پایان در خصوص ادامه کار استقلال در لیگ برتر گفت: من امروز را روز استقلال ندیدم. قبلا هم گفته بودم که وقتی تیم از تعطیلات برگردد نمی‌تواند این روند را ادامه دهد. با این حال استقلال روند رو به جلو را دارد، نباید ناامید باشیم، تیم شکل دارد و مهره‌های خوبی را در اختیار دارد. می‌تواند روند خوب خودش را در پیش بگیرد. باید این بازی را کنار گذاشت و فراموش کرد. تیم در کل شرایط خوبی دارد و باید امیدوار بود. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و من به این تیم امیدوار هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الان چهارساله زیرشین

      پیری تونبودی قبل دربی میگفتی چی وچی
      حالازبونت بنداومده ینی کلازبون کیسه تنان بند اومده پرفسور همتونولال کرد

    • رضا

      آقای پیشکسوت مگر زمانی که جنابعالی بازی میکردی به حرف مربی گوش میکردی؟؟؟؟؟!!!!!!زمان آقای مظلومی رایادت رفته میگفتی ایشان درکنار زمین نقش چوب خشک را بازی میکنه!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از ۴۰ متری کاشته هاش لنگ رو سوراخ کرد یادتون رفته

      • بدون نام

        ای آقا این علی جباریه اون یکی پیشکسوتتون

      • بدون نام

        ایشون‌آقای‌علی‌جباری‌هستند،پیشکسوت‌بسیارقدیمی‌استقلال،وشما‌منظورت‌مجتبی‌جباری‌است

      • بدون نام

        اول ببین کدوم جباری بعد حرف بزن ایشون علی جباری است نه مجتبی جباری

      • نیک

        این علی جباریه نه مجتبی جباری!!!!

      • Nasha

        داداش علی جباریه نه رضا جباری

      • Nasha

        ببخشید مجتبی

      • بدون نام

        لنگی اصلا میدونی علی جباری کی واسه تاج بازی کرده؟؟؟

    • مسعود

      کجاش عصبی بود؟ خیلی راحت تمام بازیکنای پرسپولیسو میزد و داور هم فقط بهش لبخند میزد! 15بار هم با دایو و شیرجه الکی داور رو فریب داد. شماخودت بیشتر عصبی هستی!

    • بدون نام

      لنگیا شکرخوری نکنن، آقای جباری تیم صاحبه میفهمی بی صاحب

      پاسخ ها

      • منوچهر

        هر وقت از پرسپولیس شکست خوردید به حاشیه رفتید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج