جاباما
۸۴۶۷۳۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه یک شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که11 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سال مهمی برایتان است و باید تصمیمات اساسی بگیرید، از این رو بهتر است که برای تک تک قدم هایتان برنامه ریزی کنید و طبق آن پیش روید. اگر هنوز چیزهایی در زندگی تان است که شما را آزار می دهند، مهم نیست دیگران چه فکر می کنند، بهتر است آنها را از زندگی تان حذف و فضا را برای اتفاقات خوش باز کنید. در ماه خرداد خبری به گوش تان می رسد که مدت هاست انتظارش را می کشیدید. این خبر زندگی شما را از این رو به آن می کند، به شرط آن که رهایش نکنید. در این سال روابط عاطفی شما بهتر از قبل خواهد شد و به تبع پیشنهادهای عاطفی و کاری بهتری را دریافت خواهید کرد. ماه دی برایتان ماه مهمی خواهد بود از این رو که تغییرات بزرگی در زندگی کاری برایتان پیش می آید. از نظر جسمی نیز حال بهتری خواهید داشت. ورزش را به طور منظم در برنامه روزانه تان جای دهید تا انرژی بیشتری برای کارهایتان داشته باشید. ماههای شهریور و بهمن از بهترین ماههای شما خواهند بود.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
اتفاقاتی که اخیرا افتاده اعتماد به نفس شما را بالا برده است. شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند پس بهتر است که خودسانسوری نکنید و بیشتر از همیشه مهارت های خود را در معرض نمایش بگذارید. اگر خودتان را دست کم نگیرید معجزه خوشبختی برایتان اتفاق می افتد. مراقب قدم هایی که این روزها بر می دارید باشید زیرا بیش از همیشه زیر ذره بین هستید. در رابطه هایتان سعی کنید خیلی محتاط حرف هایی که به زبان می آورید باشید در غیر این صورت سوتفاهم بوجود خواهد آمد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
از یک دنده بودن دوری کنید. سعی کنید برای اهداف تان مسیرهای متفاوتی را در پیش بگیرید. راههای قدیمی دیگر جواب نمی دهد. اگر در روابط تان با دیگران به مشکل برخورده اید، نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. امروز فرصتی برایتان فراهم می شود تا با عزیزی صحبت کنید، این فرصت را از دست ندهید. اگر صادقانه رفتار کنید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز هر آنچه برایتان پیش می آید، به صلاح تان خواهد بود بنابراین دست از غر زدن بردارید. روزهای شلوغی در پیش است و باید سخت برای آنها خودتان را آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آنها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، شجاعت و ایمان به خودتان است. اگر تا کنون در راهی که آغاز کرده اید موفق نشدید، علت خود شمایید نه دیگران. پس به جای غر زدن روی نقاط ضعف تان تمرکز کنید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
برای رسیدن به پول بیشتر باید استراتژی های جدیدی را به کار گیرید. در حال حاضر سعی دارید کنترل اموری را به عهده بگیرید که برایتان سخت است. این مسئله شما را از زندگی روزمره ای که داشته اید، جدا کرده و مجبور شده اید برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می کنند در کار شما دخالت کنند اما به آنها اجازه این کار را ندهید. در رابطه عاطفی تان دچار شک و تردید شده اید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید. مشورت با دیگران را نیز از یاد نبرید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

بعد از چند روز خسته کننده، امروز به آرامش خواهید رسید. در این شرایط دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید. اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروزهای شما را برآورده کنند. شما خودتان باید برای هدف هایی که در سر دارید دست به کار شوید. اگر در رابطه ای هستید که طرف مقابل تان را عاشق می بینید، به عشق او شک نکنید. اگر اختلافی میان شما بوجود می آید، نتیجه دیدگاه متفاوت تان است نه کمبود علاقه او.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
انرژی مثبت شما می تواند خیلی چیزها را تغییر دهد، بنابراین سعی کنید که از منفی گرایی فاصله بگیرید. حاضر تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه تر به مسائل نگاه کنید. اگر احساس می کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می شوید، بهتر است به کمک دیگران از این طوفان خلاص شوید. فردی شما را ناراحت کرده است، به جای سکوت کردن، بهتر است که حرف دلتان را به او بزنید. به زودی خبری می شنوید که شرایط مالی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز هر حرفی را به زبان نیاورید زیرا ممکن است که منجر به دلخوری اطرافیان تان شود.برای رسیدن به اهداف تان، کلید موفقیت شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هر چه در این مسیر مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و موفق تر از قبل خواهید شد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که زندگی تان را به مسیری بهتر تغییر خواهد داد. به زودی رابطه شما وارد مرحله ای می شود که مدت ها آرزویش را داشتید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز باید در مورد مساله مهمی تصمیم بگیرید. سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه هایی که در سر دارید و بررسی کنید. انرژی خود را این بار در جایی دیگر صرف کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل شود. امشب زمان خوبی برای ملاقات با دوستان است. خبرهای خوبی را خواهید شنید که بر روحیه تان تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز فضای خانه شما آنطور که می خواهید نیست از این رو کمی دچار استرس می شوید اما نگران نباشید زیرا اهمیت چندانی ندارد و خیلی زود به روال قبل باز می گردد. امروز خبری را خواهید شنید که می توانید نویدبخش شروعی زیبا در زندگی تان باشد. در صورتی که لازم است حرف مهمی را به زبان بیاورید، این کار را انجام دهید. درنگ بیش از اندازه شما را از اهداف تان دور خواهد کرد. بنابراین کلید موفقیت شما در چنین روزی جسارت است.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
برای این که امروز بهترین تصمیم را بگیرید، بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. اگر چه این روزها دیگران در حال استراحت هستند اما شما ذهن درگیری دارید. این روزها زامن خوبی برای پیشرفت در کارتان است بنابراین به تلاش تان ادامه دهید. از دست فردی ناراحت هستید به طوری که می خواهید سرش فریاد بکشید. بهتر است که چند روز از او دور بمانید سپس برای حل مشکل با او رودر رو شوید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
اگر چه ابتدای روزتان آنطور که می خواهید نیست اما هر چه بیشتر می گذرد، همه چیز به روال قبل باز می گردد. امروز دوست دارید با قدرت زیاد در مسیری مستقیم حرکت کنید اما احساسات تان گاهی شما را از مسیر اصلی منحرف می کنند. سعی کنید جلوی آنها را بگیرید تا مانع پیشرفت تان نشوند. اگر مدت هاست در فکر تغییری در رابطه عاطفی تان هستید، زمان خوبی ست که قدم اول را بردارید. شریک زندگی شما نیز صبرش تمام شده و منتظر حرکتی از جانب شماست.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸
عجول بودن شما ممکن است در چنین روزی برایتان دردسرساز شود اما نگران نشوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید و کارهایتان را با سرعتی آهسته تر پیش ببرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که برای او هدیه ای ببرید تا تاثیر اولی که روی آن خواهید داشت، مثبت باشد. برای خرید وسیله ای که مدت هاست به فکرش هستید، آستین بالا بزنید در غیر این صورت باید هزینه بیشتری را برای آن بپردازید.

فال روزانه ۱۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج