جاباما
۸۴۶۷۸۸
۱۹ نظر
۵۰۶۷
۱۹ نظر
۵۰۶۷
پ

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

اگر بگوییم سریال بازی تاج و تخت یکی از بهترین سریال‌هایی بود که در چند سال اخیر دیده‌ایم بیراه نگفته‌ایم. از آنجایی که عشق ما به خودرو تمام نشدنی است، دوست داریم ببینیم هنرپیشه‌های مورد علاقه‌مان در سریال بازی تاج و تخت در زندگی واقعی سوار بر چه خودرو‌هایی می‌شوند.

برترین‌ها - ترجمه از محمد کاملان: اگر بگوییم سریال بازی تاج و تخت یکی از بهترین سریال‌هایی بود که در چند سال اخیر دیده‌ایم بیراه نگفته‌ایم. این سریال که داستان آن از کتاب ترانه یخ و آتش نوشته جرج آر. آر. مارتین اقتباس شده است اولین بار در تاریخ ۱۷ آوریل سال ۲۰۱۱ از شبکه اچ. بی‌او پخش شد و آخرین فصل آن قرار است در تاریخ ۱۴ آوریل سال ۲۰۱۹ پخش شود.

به‌عنوان علاقه‌مندان دوآتشه این سریال حتماً به خوبی می‌دانید که این سریال هنرپیشه‌های زیادی را به دنیای سینما و تلویزیون معرفی کرد که یکی از دیگری خوش‌تیپ‌تر و جذاب‌تر هستند. این هنرپیشه‌ها که به لطف این سریال به محبوبیت افسانه‌ای دست پیدا کرده‌اند در بیشتر مواقع در صحنه‌های بازی تاج و تخت سوار بر اسب هستند و از آنجایی که داستان این سریال در گذشته رخ می‌دهد خبری از خودرو و دیگر وسایل‌نقلیه در آن نیست. به همین دلیل از آنجایی که عشق ما به خودرو تمام نشدنی است، دوست داریم ببینیم هنرپیشه‌های مورد علاقه‌مان در سریال بازی تاج و تخت در زندگی واقعی سوار بر چه خودرو‌هایی می‌شوند.

با این حساب اگر شما هم مانند ما کنجکاو شده‌ایدش تا بدانید هنرپیشه‌های بازی تاج و تخت چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند در ادامه با فهرستی از این هنرپیشه‌ها و خودرو‌های آن‌ها با ما همراه باشید.

نیکولای کاستر والدو

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

نیکولای از آن دسته هنرپیشه‌های کهنه‌کاری است که ستاره او با حضور در سریال بازی تاج و تخت درخشید و به آوازه‌ای جهانی رسید. جالب است بدانید اولین حضور نیکولای کاسترو والدو در یک فیلم هالیوودی به سال ۲۰۰۱ باز می‌گردد. در آن زمان نیکولای در فیلم «سقوط شاهین سیاه» حضور پیدا کرد. هنرنمایی این هنرپیشه دانمارکی در فیلم‌های هالیوودی ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۱۱ ایفای نقش جیمی لنیستر را در بازی تاج و تخت به عهده گرفت و به شهرت جهانی رسید.

جالب است بدانید نیکولای علاقه زیادی به بازی در نقش جیمی لنیستر دارد و در جایی گفته است ایفای نقش جیمی لنیستر بهترین چیزی بود که می‌توانست انتظار داشته باشد. نیکولای کاستر که در سریال بازی تاج و تخت لقب شاه‌کش را به او داده‌اند و شخصیتی خاکستری دارد، در زندگی شخصی مرد بسیار محترم و خانواده‌داری است و به‌رغم اینکه پول و ثروت زیادی بابت بازی در سریال بازی تاج و تخت عایدش شده باز هم اهل ولخرجی نیست و سوار بر یک اسکودا مدل ۲۰۰۷ می‌شود. وی از سوار شدن بر این خودرو افتخار می‌کند و یک دستگاه آئودی اف.۱۰۳ نیز در گاراژ دارد.

ناگفته نماند نیکولای کاستر والدو در فیلم «زن دیگر» (The Other Woman)، سوار بر یک استون مارتین بسیار شیک و جذاب شد و با این حساب می‌توان گفت نیکولای در دنیای فیلم و سینما زندگی بسیار پر زرق و برق‌تری نسبت به زندگی واقعی‌اش دارد.

ریچارد مدن

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

ریچارد مدن که در سریال بازی تاج و تخت نقش راب استارک را بازی کرد و برای چندین قسمت هدایت خاندان استارک‌ها را بر عهده گرفت زاده اسکاتلند است و ۳۲ سال سن دارد. ریچارد از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ رابطه‌ای عاشقانه با جنا کولمن، بازیگر انگلیسی فیلم «من پیش از تو» داشت و در کنار سریال بازی تاج و تخت، نقش‌آفرینی در فیلم سیندرلا را نیز در کارنامه‌اش دارد.

ریچارد مدن که جایزه گلدن گلاب را نیز در کارنامه‌اش دارد از آن دسته هنرپیشه‌های خوش‌تیپی به حساب می‌آید که گفته می‌شود برای بازی در نقش جیمزباند نیز به پیشنهاد شده است. پادشاه شمال در زندگی شخصی چندین دستگاه خودروی شیک و مدرن دارد و جگوار تایپ اف، خودروی مورد علاقه ریچارد مدن است و در بیشتر مواقع این هنرپیشه اسکاتلندی را سوار بر این خودرو می‌بینیم.

شان بین

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

شان بین یکی از معدود بازیگرانی است که قبل از ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت نیز چهره بسیار شناخته شده‌ای بود و پیش از این هنرنمایی او را در فیلم «ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه» دیده بودیم. همین امر باعث شد حذف زود هنگام شان بین از سریال بازی تاج و تخت، تعجب هواداران را برانگیزد.

شان بین از آن دسته هنرپیشه‌های کهنه‌کاری است که در بیشتر از ۲۰ فیلم و سریال هنرنمایی کرده و پول و ثروت خوبی دارد. این هنرپیشه ۵۹ ساله انگلیسی در حال حاضر سوار بر یک دستگاه فورد رنجر پیکاپ می‌شود و به گفته خودش از سوار شدن بر خودرو‌های گران‌قیمت خسته شده است.

شان بین مدتی پیش در مصاحبه‌ای گفت تاکنون خودرو‌هایی از برند‌های لاکچری مانند پورشه، بی. ام؛ و و جگوار داشته و از آنجایی که نگهداری این خودرو‌ها دردسر‌های خاصی دارد و دائم نگران این بود که خط و خشی روی این خودرو‌های گران قیمت نیافتد، سوار شدن بر خودرو‌های لاکچری را کنار گذاشته و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید از سواری با فورد رنجر پیکاپ لذت می‌برد.

کریستوفر هیویو

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

کریستوفر هیویو نیز یکی دیگر از ستاره‌هایی است که نقش تورموند را در سریال بازی تاج و تخت ایفا کرد و بازی به یادماندنی او در این نقش را هرگز فراموش نمی‌کنیم. تورموند هنرپیشه نروژی است که در کنار بازی تاج و تخت، در فیلم‌های پس از زمین، فورس ماژور و ماموریت غیر ممکن فال‌آوت نیز حضور داشته و با توجه به بازی خوبی که در این فیلم‌ها به نمایش گذاشته است انتظار داریم در آینده بیشتر از کریستوفر هیویو ۴۰ ساله در دنیای هالیوود بشنویم.

جالب است بدانید کریستوفر یکی از دوستان نزدیک روری مک‌کین بازیگر نقش هاوند در بازی تاج و تخت است و این دو سلبریتی بار‌ها سوار بر پورشه کریستوفر در خیابان‌ها دیده شده‌اند. کریستوفر هیویو و روری مک‌کین هر از گاهی نیز فیلم‌های بامزه‌ای از پورشه‌سواری و گشت و گذار در خیابان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. به این نکته نیز اشاره کنیم با توجه به شخصیتی که کریستوفر هیویو در نقش تورموند در سریال بازی تاج و تخت از خودش در ذهن ما باقی گذاشته است، تصور اینکه او سوار بر پورشه شود خیلی هم معقول به نظر می‌رسد و انتظار داشتیم تورموند بازی تاج و تخت سوار بر خودرو‌های باابهت‌تری شود.

ناتالی دورمر

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

ناتالی هنرپیشه محبوبی در انگلستان است و از سال ۲۰۰۵ تاکنون در چیزی حدود ۱۵ فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است. ناتالی که در بازی تاج و تخت نقش مارجری تایرل را برعهده دارد و با فریب و نیرنگ راه خود را به خاندان لنیستر باز می‌کند در کنار بازی در این سریال، نقش چشمگیری در مجموعه فیلم‌های عطش مبارزه نیز دارد و خاطره خوشی از حضور او در سریال تلویزیونی «ابتدایی» (Elementary) در ذهن داریم.

اگر سریال بازی تاج و تخت را دیده باشید حتماً به خاطر دارید که ناتالی دورمر در این سریال نقش یک دختر ثروتمند و ولخرج را بازی می‌کرد، اما ناتالی در زندگی شخصی، دختر محافظه‌کار است و اصلاً اهل ولخرجی نیست. به همین دلیل نیز سوار بر یک دستگاه تویوتای پریوس می‌شود، دورمر در کنار این تویوتا پریوس به خودرو‌های کلاسیک نیز علاقه دارد و یک دستگاه استون مارتین دی. بی. ۵ را در گاراژ ناتالی دورمر شاهد هستیم.

جیسون موموآ

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

جیسون موموآ نسبت به دیگر هنرپیشه‌هایی که در بازی تاج و تخت ایفای نقش کرده‌اند حضور کمتری داشت، اما بازی او در نقش کال دروگو به اندازه‌ای چشمگیر بود که اسم او را حسابی بر سر زبان‌ها انداخت. هیبت درشت و ظاهر با‌ابهت جیسون موموآ باعث شد تا به وی پیشنهاد بازی در فیلم آکوامن داده شود و حضور درخشان موموآ در این فیلم جای پای این هنرپیشه ۳۹ ساله را در هالیوود حسابی محکم کرد.

جیسون موموآ که بازی او در فیلم آکوامن موفقیت چشمگیری را برای او به‌دنبال داشته و نام او در محافل سینمایی از زبان‌ها نمی‌افتد به لحاظ مکنت و دارایی نیز به ثروت هنگفتی رسیده و قسمت زیادی از این ثروت خرج خرید خودرو‌های لوکس و گران‌قیمت می‌شود. به همین دلیل خودرو‌های رنج روور و لندروور دفندر در گاراژ او به چشم می‌خورد.

موموآ عشق ویژه‌ای به موتورسواری نیز دارد و یک دستگاه هارلی دیویدسون را شخصی‌سازی کرده و هر از گاهی سوار بر این موتورسیکلت با‌ابهت در خیابان‌ها گشت و گذار می‌کند. به این ترتیب می‌توان گفت جیسون موموآ در زندگی شخصی نیز همانند سریال بازی تاج و تخت به سواری با خودرو‌های بزرگ و باابهت علاقه زیادی دارد.

کاریس فن هاوتن

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

کاریس بازیگر ۴۲ ساله‌ای است که در کنار ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت، در فیلم‌های والکیری و مرگ سیاه نیز حضور داشته است، اما طرفداران، بیشتر کاریس فن هاوتن را با ایفای نقش ملیساندره می‌شناسند.

شخصیت پیچیده ملیساندره و بازیگری جذاب کاریس فن هاوتن باعث شد تا این هنرپیشه از فصل دوم سریال بازی تاج و تخت تا آخرین فصل این سریال در میان هنرپیشه‌های اصلی قرار بگیرد. جالب است بدانید کاریس همسر گای پیرس، بازیگر استرالیایی است و این بازیگر برای ما ایرانی‌ها با بازی در نقش مک گرگور در سریال رودخانه برفی، شخصیتی کاملاً شناخته شده است.

کاریس فن هاوتن در زندگی شخصی تا دلتان بخواهد خودرو‌های شیک و لوکس دارد و یک دستگاه اپل آمپرا، لامبورگینی هوراکان، آئودی اس.۵ کوپه، مرسدس‌بنز جی. واگن را می‌توان از خودرو‌هایی نام برد که ملیساندره بازی تاج و تخت سوار آن‌ها می‌شود. کاریس فن هاوتن یک دستگاه استون مارتین نیز دارد.

گوئندولین کریستی

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

به احتمال زیاد شما هم همانند ما قبول دارید که برین تارث در سریال بازی تاج و تخت نقش مهمی داشت و به‌رغم اینکه یک زن بود توانست در دنیای بی‌رحم این سریال دوام بیاورد و راه خودش را در پیش بگیرد. برین تارث حتی توانست در نبردی تنگاتنگ از خجالت هاند نیز برآید و حقش را کف دستش بگذارد.

گوئندولین کریستی بازیگر انگلیسی است که به شخصیت برین تارث در این سریال جان بخشید و انصافاً هم باید گفت نقش بسیار باورپذیری را در این سریال از او شاهد بودیم. گوئندولین کریستی که به‌عنوان یک زن اندام درشت و قد بلندی دارد بواسطه هنرنمایی در سریال بازی تاج و تخت توانست نقشی در فیلم اخیر جنگ ستارگان را نیز بر عهده بگیرد و این روز‌ها نام او در محافل هنری حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است.

گوئندولین قد بلندی دارد و به همین دلیل نیز مدعی است ترجیح می‌دهد به جای رانندگی در صندلی عقب بنشیند و تاجایی امکانش باشد کمتر پشت‌فرمان می‌نشیند. به همین دلیل گوئندولین کریستی به رغم پول و ثروتی که از سریال بازی تاج و تخت عایدش شده است خودرو‌های زیادی را در گاراژ شخصی‌اش نگهداری نمی‌کند و تنها یک دستگاه نیسان سنترا دارد.

الفی آلن

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

به احتمال زیاد شما هم همانند ما از خیانتی که تئون گریجوی در سریال بازی تاج و تخت به خاندان استارک کرد حسابی حرص خوردید و پس از اینکه تئون در چنگ رمزی بولتون گرفتار شد برای مصیبت‌هایی که بر سر او آمد حسابی دلسوزی کرده‌اید. الفی آلن هنرپیشه انگلیسی ۳۲ ساله‌ای است که قبل از بازی او در نقش تئون گریجوی کسی او را نمی‌شناخت، اما هنرنمای الفی آلن در سریال بازی تاج و تخت، او را به هنرپیشه‌ای جهانی تبدیل کرده است.

جالب است بدانید الفی خواهری با نام لیلی آلن نیز دارد و خواهرش را در صحنه‌های موسیقی شاهد هستیم. الفی آلن مدعی است پس از دریافت اولین دستمزدش برای حضور در سریال بازی تاج و تخت، یکی از دوستانش را به صرف شام دعوت کرد. آلن علاقه زیادی به ولخرجی ندارد و به همین دلیل نیز خودرو‌های زیادی در گاراژ او به چشم نمی‌خورد و تنها یک دستگاه مرسدس‌بنز جی. ال. سی دارد و گاه او بیگاه سوار بر این خودرو در میان هواداران ظاهر می‌شود.

ایان گلن

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

اگر از طرفداران مجموعه فیلم‌های «رزیدنت اویل» هستید بدون شک ایان گلن را به‌خوبی می‌شناسید و خاطره خوبی با هنرنمایی او در این فیلم‌ها دارید. ایان گلن در سریال بازی تاج و تخت نیز حضور چشمگیری داشت و از قسمت‌های اول این سریال در نقش جورا مورمنت در کنار دنریس تارگرین حضور پیدا کرد و در تمامی فصل‌های سریال، یار و مشاور ملکه بود. ایان گلن در این سریال سختی ها‌ی زیادی را نیز تحمل کرد و انصافاً هم باید گفت چهره‌اش از آن دسته چهره‌هایی است که با اولین نگاه به آن می‌توان تشخیص داد درد‌های زیادی در زندگی کشیده است.

ایان گلن در زندگی شخصی خود همانند شخصیتی که در نقش جورا مورمنت در سریال بازی تاج و تخت ایفا کرد، فرد زندگی کم‌خرج و ساده‌ای دارد و به‌جای اینکه دستمزد خود در این سریال را خرج خودرو‌های گران‌قیمت کند، یک دستگاه رنو سینیک (Renault Scenic) خریده و بار‌ها سوار بر این خودرو در خیابان‌ها دیده شده است.

لینا هیدی

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

قبل از اینکه شاهد درخشش لینا هیدی در بازی تاج و تخت باشیم، این هنرپیشه انگلیسی برای خودش برو و بیایی داشت و در فیلم ۳۰۰ نیز بازی کرده بود. لینا هیدی هنرپیشه سرشناسی است و از سال ۱۹۹۲ تاکنون در صحنه‌های تلویزیون و سینما فعالیت دارد و نزدیک به ۵۰ فیلم و سریال در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد.

لینا هیدی در بازی تاج و تخت به خوبی توانست چهره زنی جویای قدرت را به تصور بکشد که حاضر است برای رسیدن به تخت پادشاهی همه‌چیز را زیر پا بگذارد و حتی حاضر نشد برای مقابله با وایت‌واکر‌ها با سایر بزرگان وستروس هم‌پیمان شود. جالب است بدانید لینا هیدی در زندگی شخصی نیز زن با اراده‌ای است که کلکسیونی از خودرو‌های رنگ و وارنگ دارد. به همین دلیل هواداران لینا هیدی را سوار بر آئودی ای. ۷ دیده‌اند، گاهی اوقات نیز لینا هیدی سوار بر یک دستگاه جیپ کروکی مشاهده شده است و گفته می‌شود یک دستگاه تسلا مدل اس و کرایسلر ۳۰۰ را نیز در گاراژ لینا هیدی حضور دارد.

پیتر دینکلیج

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

پیتر دینکلیج ممکن است قد و قامت کوتاهی داشته باشد، اما اراده‌ای بلند و آهنین دارد و از آن دسته افرادی است که حاضر نیست نقش کوتوله‌های ضعیف و بی‌اراده را در فیلم‌ها بازی کند. به همین دلیل نیز دینکلیج نقش تیریون لنیستر را در سریال بازی تاج و تخت بر عهده گرفت و انصافاً هم باید گفت به‌خوبی از عهده این نقش برآمده است. بیشتر طرفداران دینکلیج را با بازی در سریال بازی‌های تاج و تخت شناختند، اما جالب است بدانید دینکلیج ۴۹ ساله، هنرپیشه کهنه‌کاری است و در چیزی بیشتر از ۳۰ فیلم و سریال بازی ایفای نقش داشته است.

هنرنمایی دینکلیج در سریال بازی تاج و تخت نه‌تن‌ها دو جایزه گرمی را برای این بازیگر به دنبال داشت بلکه به لحاظ ثروت نیز این روز‌ها دینکلیج درآمد خوبی دارد و پیشنهاد‌های زیادی برای بازی در فیلم‌های تراز اول دریافت می‌کند. اما جالب است بدانید این پول‌ها خرج خودرو نمی‌شوند و دینکلیج علاقه زیادی به خودرو‌های لوکس و گران‌قیمت ندارد.

به همین دلیل دینکلیج یک دستگاه خودروی کرایسلر ۳۰۰ را بنا به شرایط بدنی‌اش شخصی‌سازی کرده و همیشه سوار بر همین خودرو می‌شود.

میسی ویلیامز

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

میسی در شهر بریستول انگلیس در سال ۱۹۹۷ بدنیا آمده و این روز‌ها ۲۱ سال بیشتر ندارد، اما با چنین سن و سال کمی توانسته است اسم و رسم خوبی برای خودش دست و پا کند و بازی او در نقش آریا استارک را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

جالب است بدانید میسی ویلیامز قبل از ایفای نقش آریا استارک، تجربه حرفه‌ای در بازیگری نداشت، اما این نقش را به اندازه‌ای جذاب و باورپذیر بازی کرد که توانست حتی نظر منتقدان سخت‌گیر را نیز به هنرش جلب کند. از آنجایی که چند سالی بیشتر از دریافت گواهینامه میسی ویلیامز نمی‌گذرد و به قول قدیمی‌ها هنوز مهر گواهینامه‌اش خشک نشده است این هنرپیشه خودرو‌های زیادی را خریداری نکرده است و در حال حاضر سوار بر یک دستگاه رنج روور می‌شود.

اگر حاشیه‌های سریال بازی تاج و تخت را دنبال کرده باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این سریال فرصت خوبی را مهیا کرد تا میسی ویلیامز با سوفی ترنر رفاقت صمیمی داشته باشند و گاه و بیگاه این دو سلبریتی جوان و خوش آتیه را در شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم که سوار بر خودرو به گشت و گذار مشغول هستند.

سوفی ترنر

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

اگر قسمت‌های اول بازی تاج و تخت را دیده باشید حتماً به خاطر دارید که سوفی ترنز در اوایل این سریال نوجوانی بیش نبود و سن و سال بسیار کمی داشت. سوفی ترنر در نقش سانسا استارک فراز و فرود‌های زیادی را تجربه کرد و از دختر جوان و مغروری که اهمیت زیادی به دیگران نمی‌داد به دختری مدیر و باتدبیر تبدیل شده که این روز‌ها بانوی اول خاندان استارک به‌حساب می‌آید.

سوفی ترنر که از سال ۲۰۱۶ به نامزدی جو جوناس در آمده و به لطف ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت به ثروت خوبی هم رسیده است از طرف دیگر حضور در این سریال باعث شد تا ترنر پیشنهاد بازی در جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس را نیز دریافت کند و درآمدی که از این فعالیت‌ها نصیب‌اش شده را خرج خرید چندین دستگاه خودروی لوکس و گران‌قیمت کرده است.

به همین دلیل در گاراژ سوفی ترنر خودرو‌هایی مانند آئودی ای.۷، آئودی آر. ۸، ولو وی.۹۰ را شاهد هستیم. سوفی ترنر در کنار این خودرو‌ها یک دستگاه پورشه پانامرا سفید نیز دارد انصافاً باید گفت کلکسیونی از این خودرو‌های گران‌قیمت برای هنرپیشه‌ای که ۲۳ سال بیشتر ندارد در نوع خود جالب به‌نظر میرسد.

امیلیا کلارک

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

امیلیا کلارک زاده ۱۹۸۶ است و ۳۲ سال بیشتر ندارد، اما به رغم این سن و سال کم توانسته بیشترین دستمزد را در سریال بازی تاج و تخت از آن خود کند و برای بازی در هر قسمت از این سریال چیزی نزدیک به ۲ میلیون دلار دریافت می‌کند. امیلیا کلارک زیبارو که در سال ۲۰۱۴ توسط مجله اسک‌مَن به‌عنوان خواستنی‌ترین زن دنیا شناخته شد در کنار چهره زیبا بازیگر مطرحی نیز به‌حساب می‌آید و به‌غیر از ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت در بیشتر از ۱۰ فیلم و سریال بازی کرده که در بین آن‌ها می‌توان به آثاری مانند «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» و «من پیش از تو» اشاره کرد.

به لطف این دستاورد‌ها ایملیا کلارک این روز‌ها هر خودرویی که دلش بخواهد را می‌تواند بخرد و گلچینی از بهترین خودور‌های روز دنیا را در کلکسیون خودرو‌های امیلیا کلارک شاهد هستیم که در میان آن‌ها می‌توان به آئودی ای. ۸، آئودی کیو.۳، مرسدس‌بنز سی. ال‌نی و استون مارتین دی. بی. ۹ اشاره کرد. مادر اژد‌ها و شکننده زنجیر‌ها به خودرو‌های کلاسیک نیز علاقه زیادی دارد و در این زمینه یک دستگاه مرسدس‌بنز ۳۸۰ اس. ال در گاراژ او خودنمایی می‌کند.

کیت هرینگتون

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

زمانی که برای اولین بار کیت هرنیگتون را در نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت دیدیم هرگز فکر نمی‌کردیم روزی به یکی از چهره‌های اصلی این سریال تبدیل شود و سرنوشت وستروس را رقم بزند، اما این اتفاق افتاد و هیچ بعید نیست در فصل هشتم این سریال، کیت هرینگتون روی تخت پادشاهی بنشیند.

جالب است بدانید کیت هرینگتون در زندگی واقعی نیز رگ و ریشه‌ای سلطنتی دارد و هشتمین جد پدری وی، پادشاه انگلستان بوده و پدر او پانزدهمین بارون انگلیس است. به این ترتیب پس از فوت پدر، کیت هرینگتون رسما شانزدهمین بارون انگلیس خواهد شد. اگر از طرفداران کیت هرینگتون باشید حتماً به خوبی می‌دانید که کیت در سال ۲۰۱۸ با رز لزلی، یکی دیگر از بازیگران سریال بازی تاج و تخت ازدواج کرد و این زوج جوان و خوش‌آتیه یک دستگاه لندروور دفندر ۹۰ را برای خودروی عروسی خود انتخاب کردند.

کیت هرینگتون در کنار این خودرو یک دستگاه جگوار تایپ اف نیز دارد و از آن دسته سلبریتی‌هایی به‌حساب می‌آید که اهل موتورسواری است و یک دستگاه تریومف تراکستون در گاراژ شخصی کیت هرینگتون به چشم می‌خورد. جالب اینجاست مدتی پیش کیت هرینگتون قراردادی با برند خودروساز اینفینتی بست و رسما سخنگوی این برند شد. در نتیجه اینفینیتی یک دستگاه خودروی کیو. ۶۰ را نیز به کیت هرینگتون هدیه داده است.

آیدان گیلن

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

آیدان گیلن را بیشتر با سریال بازی تاج و تخت می‌شناسیم، اما این بازیگر ایرلندی در فیلم‌های دیگری مانند «شوالیه‌های شانگهای»، «شاه آرتور: افسانه شمشیر» و سریال «شنود» (The Wire) نیز بازی کرده و چهره نام‌آشنایی در میان ستارگان سریال بازی تاج و تخت به حساب می‌آید.

از طرف دیگر هنرنمایی آیدان گلین در این سریال با بازی در نقش پیتر بیلیش نیز باعث شد تا خاطره‌های خوشی با هنرمندی این هنرپیشه ۵۰ ساله داشته باشیم. آیدان گیلن علاقه زیادی به خودرو ندارد و به همین دلیل نیز خبری از چندین دستگاه خودرو در گاراژ آیدان نیست و تنها یک دستگاه مرسدس کلاس اس در کنار ولوو آمازون ۱۲۱ را در کلکسیون خودرو‌های آیدان گلین شاهد هستیم.

ناتالی امانوئل

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

ناتالی در ابتدا نقشی معمولی و پیش‌پاافتاده در سریال بازی تاج و تخت داشت، اما سلانه‌سلانه نقش پررنگ‌تری پیدا کرد و به ندیمه شماره یک دنریس تارگرین تبدیل شد. ناتالی امانوئل که در کنار ایفای نقش در سریال بازی تاج و تخت، نقش پررنگی در فیلم‌های سریع و خشن ۷ و تیتان دارد از سال ۲۰۰۶ در پرده نقره‌ای حضور پیدا کرده و انتظار داریم در آینده نیز شاهد فیلم‌های بیشتری از این هنرپیشه زیبارو باشیم.

ناتالی امانوئل در هفتمین نسخه از فیلم‌های سریع و خشن نقش دختر هکری با نام رمزی را ایفا می‌کند، اما به رغم اینکه این سریال پر از خودرو‌های سریع و جذاب است اصلاً توجه‌اش به خودرو‌های رنگ و وارنگ این سریال جلب نمی‌شود و خودرو‌های جذابی را در گاراژ او نمی‌بینیم.

به همین دلیل است که ناتالی امانوئل تنها دو دستگاه خودروی نیسان سنترا و ورسا دارد و با توجه به سلیقه‌ای که از او سراغ داریم بعید به نظر می‌رسد در آینده خودرو‌های جذاب‌تری را به گاراژ خود اضافه کند.

جک گلیسون

ستاره‌های «بازی تاج و تخت» سوار چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

جک گلیسون نیز یکی دیگر از هنرپیشه‌هایی بود که در سریال بازی تاج و تخت حسابی هنرپیشه‌ها را حرص داد و با رفتار ناپسندش به یکی از منفورترین چهره‌های این سریال تبدیل شد. جک گلیسون در نقش پادشاه جافری به‌عنوان پسری لوس و بی‌عقل ظاهر شد که چیزی از فرمانروایی سرش نمی‌شد و در فصل سوم این سریال مسموم شد و به قتل رسید.

جالب است بدانید بازی در این سریال باعث شد تا جک گلیسون طرفداران زیادی پیدا کند، اما پس از پایان نقش او در بازی تاج و تخت، گلیسون در کمال تعجب و ناباوریِ طرفداران اعلام کرد که دنیای بازیگری را رها خواهد کرد و به تحصیل در رشته فلسفه رو می‌آورد. خوشبختانه حضور در سریال بازی تاج و تخت به اندازه‌ای پول برای جک گلیسون به ارمغان آورده بود که بتواند چندین دستگاه خودرو بخرد و به همین منظور در گاراژ جک گلیسون یک دستگاه آئودی ای.۸ در کنار رنج‌روور و یک مرسدس‌بنز به‌چشم می‌خورد.

از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم به‌عنوان طرفدار سریال بازی تاج و تخت، خاطره‌های خوبی از این سریال دارید یا اطلاعات جالب دیگری از هنرپیشه‌های این سریال می‌دانید، خواهشمندیم این دانسته‌ها را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: hotcars

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پست هاي اين شكلي كه ستاره ها چه ماشينايي دارن چه كلكسيوني دارن و اينها اصلا جذاب نيست و بهتره نقد و بررسي ماشينها گذاشته بشه جديدا چنين پستهايي زياد ميذارين و اصلا جالب نيستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما نگاه نکن

      • بدون نام

        من فقط اومدم بگم به ما چه؟حتی یکیشونم نگاه نکردم.بابا به ماچه؟

      • بدون نام

        بگو حسودیم شده چرا بیخودی حرف میزنی

    • بدون نام

      مقاله خوبی بود ... اما پاراگراف اولش رو احتمالا از یه متن قدیمی تر کپی کردن.

    • بدون نام

      خداوکیلی این به چه درد ما میخوره. نه اطلاعات عمومی ما بالا میره و نه چیزه خیلی مهمی هستش. دونستن و ندونستن این که کی چی سوار میشه واقعا مسخره و بیخوده. زرد بودن یعنی این.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچی که تو حسودیت میشه اسمش زرده؟

    • بدون نام

      عجب خزعبلاتی

    • بدون نام

      ناتالی امانوئل چه قدر شبیه پریناز ایزدیار هست

    • بدون نام

      به ما چه که چی سوار میشن؟
      این سریال فقط دو سه فصل اولش قشنگ بود آخراش که افتضاحه

    • بدون نام

      فقط کیت هرینگتون یا همون جان اسنوی خودمون رو عشقه.

    • س

      وااااا ناصری منگله کو؟؟؟؟ این همه خانم زیبا!!!!!

      پاسخ ها

      • مبهوت السلطنه

        الان میاد یک نظر میده بعد از کارداشیانها تعریف میکنه خلاصه خیییییلللی سرش میشه اخه

    • بدون نام

      منم BRT سوار میشم یه چیزی تو مایه های همون BMW هست :)

    • بدون نام

      به ماچه که ایناچه‌ارابه ای سوار میشن .اقتصادشون درسته قانون کشورشون درسته هر چی بخان میتونن سوار شند .بد بخت ماییم که لگنو به قیمت ماشینهای اینا به ملت قالب میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خلایق هرچه لایق
        طی این چند سال اخیر هر ملتی به آنچه لایقش بود رسید

    • بدون نام

      صبر کن ببینم اینا که تا هفته ی پیش همشون از مترو استفاده میکردن حالا یهو همشون ماشین دار شدن

    • بدون نام

      واقعا به ما چه که اونا چی سوار میشن .تو شبکه های اجتماعی خیلی این فیلمو تبلیغ میکردن ولی من ندیده بودم تا اینکه پسر داییم یه قسمتایی از این فیلمو نشونم داد بعد یه سرچ تو اینترنت کردم دیدم این فیلم بیشتر بجایی که یه سریال جذاب باشه یه فیلم سکس سینمایی و طولانیه انواع سکس و لز و سکس های کثیف خانوادگی تو این فیلم بدون هیچ سانسوری نشون داده شده و واقعا موندم جز ادمای بی خانواده و بی اصالت کی حاضر میشه بشینه همچین فیلمی رو با خانوادش تماشا کنه من ادم مذهبی نیستم اما همچین کثافتکاریایی ارزش دیدن و تبلیغ کردن نداره برای یه ادم سالم حتی تصور اینکه خانوادش همچین فیلم کثیفی رو ببینن غیر ممکنه دیدن فیلمای الکسیس شرف داره به این فیلم اشغال واقعا مردم ما دارن به کجا میرن

    • بدون نام

      تف به روح پدرت مسئولی که کامنتا رو تایید میکنی که اگه یکی یه کامنت درست حسابی بزاره حتما سانسورش میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج