جاباما
۸۴۶۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیانیه بیمارستان گرونوبل:

شوماخر در وضعیت بحرانی به سر می‌برد

راننده بازنشسته و افسانه ای فرمول یک بر اثر حادثه در پیست اسکی کوه های آلپ به کما فرو رفت.

خبرآنلاین: راننده بازنشسته و افسانه ای فرمول یک بر اثر حادثه در پیست اسکی کوه های آلپ به کما فرو رفت.

مایکل شوماخر قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک روز گذشته در حالیکه با پسر ۱۴ ساله اش به اسکی رفته بود، دچار حادثه شدیدی شد. او به دلیلی ضربه ای که به سرش وارد شد به کما رفته و در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد.

سابین کهم مدیر برنامه های شوماخر اعلام کرده که این قهرمان آلمانی به همراه خانواده خود به اسکی رفته بوده و بر اثر سانحه دچار ضربه مغزی شد. او می گوید: «در این شرایط نمی توانیم وضعیت دقیق آقای شوماخر را اعلام کنیم. اما او کلاه ایمنی بر سر داشته و تنها نبوده است.»

مرکز بیمارستان گرونوبل اعلام کرده که این راننده بازنشسته روز یکشنبه در حالت کما و با امداد هوایی به بیمارستان منتقل شد و به دلیل ضربه شدیدی که به سرش وارد شده بود، فورا تحت عمل جراحی قرار گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که شوماخر چه شرایطی دارد اما بیانیه معاون بیمارستان حاکی از آن است که این راننده ۴۴ ساله در وضعیت بحرانی به سر می برد.

شوماخر در حالیکه صبح روز یکشنبه در کوه های آلپ مشغول اسکی کردن بود، از مسیر خارج شد و به سنگ بزرگی برخورد کرد. مدیران پیست می گویند شوماخر کلاه ایمنی بر سر داشته و زمانی که گروه امداد رسیده اند، در هوشیاری کامل بوده. اما این اتفاق از آنجایی جدی شد که «جرارد سایلانت» پزشک و جراح اختصاصی شوماخر خودش را از پاریس به بیمارستان گرونوبل رساند تا وضعیت او را بررسی کند.

در حال حاضر همسر و فرزندان شوماخر به همراه راس براون رئیس FIA در بیمارستان گرونوبل حضور دارند. همچنین رسانه ها و هواداران این راننده آلمانی هم برای آگاهی از وضعیت او خود را بیمارستان رسانده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج