۸۴۶۸۵۹
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

کمبود نان و سوخت در کرمانشاه وجود ندارد

کمبودی در زمینه تأمین نان و سوخت در سطح استان کرمانشاه وجود ندارد و فعالیت جایگاه‌های سوخت و خبازی‌ها همچون روزهای گذشته ادامه دارد و نگرانی وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم: کمبودی در زمینه تأمین نان و سوخت در سطح استان کرمانشاه وجود ندارد و فعالیت جایگاه‌های سوخت و خبازی‌ها همچون روزهای گذشته ادامه دارد و نگرانی وجود ندارد.

به دنبال اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل در برخی از مناطق استان، مراجعه شهروندان به نانوایی‌ها و جایگاه‌های سوخت بیش از معمول شده است در حالی که این رفتار هیجانی هیچ دلیل منطقی ندارد زیرا فعالیت خبازی‌ها و جایگاه‌های سوخت همچون روال عادی ادامه دارد و برنامه‌ای برای تعطیلی و کمبودی در استان وجود ندارد.

براساس اعلام مسئولان استانی تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه خطر احتمالی طی ۲۴ ساعت آینده اندیشیده شده است و دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال فعالیت هستند؛ بنابراین در این شرایط تجمع در نانوایی‌ها، جایگاه‌های سوخت و خرید غیرمعمول آذوقه از جمله آب معدنی تنها سبب ایجاد بحران می‌شود که نیازمند تدبیر و مدیریت از طرف مردم است.

150 نانوایی در کرمانشاه دارای موتور اضطراری است؛ مردم نگران نباشند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم خونسردی خود را حفظ کنند گفت: ۱۵۰ نانوایی کرمانشاه دارای موتور برق اضطراری است.

جلیل بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: تمام نانوایی‌های استان آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به مردم را دارند و ۱۵۰ نانوایی در شهر کرمانشاه دارای موتور اضطراری هستند.

وی هوشیاری آگاهی و مشارکت مردم را زمینه‌ساز عبور از بحران بارشی دانست و افزود: ۱۰۰ درصد ظرفیت منابع آب، قبل از شروع باران پر شده است و در صورت بروز مشکل جای نگرانی برای آب آشامیدنی مردم وجود ندارد.

بالایی با اشاره به اینکه ۵۶۰ تصمیم برای مدیریت بحران بارشی اتخاذ شده است عنوان کرد: همراهی و هوشیاری مردم کرمانشاه که به طور حتم به اندازه تمام جمعیت استان، بحران یار وجود دارد، سبب عبور از بحران با کمترین خسارت از سامانه جدید می شود.

وی با بیان اینکه همه مردم برای مدیریت و مقابله با بحران بارشی پای کار آمده‌اند، بیان کرد: هوشیاری مردم برای مسئولان ارزشمند است و تا زمانی که مردم بحران را مدیریت و به توصیه‌های مسئولان مربوطه توجه کنند، هیچ خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه تمام دستگاه‌های استان، از ابتدای سال تاکنون در آماده‌باش هستند، عنوان کرد: برای مدیریت بحران بارشی ۴۵ جلسه با ۵۶۰ تصمیم پیشگیرانه برگزار و همه امکانات استان برای عبور از بحران بارشی فراهم شده است.

بالایی با اشاره به اینکه تا آخر هفته بارش باران استان را فرا می گیرد گفت: اوج و پیک بارش بارانی از ساعت هشت صبح روز یکشنبه تا عصر روز دوشنبه است؛ بنابراین مردم استان ۳۶ ساعت مسئولان را همراهی و از منزل خارج نشوند.

وی با اشاره به اینکه کمتر افرادی از سامانه بارشی در استان آگاهی ندارند بیان کرد: تمام ظرفیت استان در آماده‌باش کامل هستند بنابراین مردم خونسردی خود را حفظ کرده و به توصیه‌های مسئولان توجه کنند.

هیچ مشکلی در زمینه پخت و ‌توزیع نان و سوخت در استان کرمانشاه وجود ندارد

به دنبال ‌بروز شایعات گسترده در فضای مجازی پیرامون به وجود آمدن مشکل برای پخت و‌توزیع نان و سوخت با توجه به احتمال بارش‌های سنگین طی ۲۴ ساعت آینده فرماندار کرمانشاه با صدور پیامی به تمامی این شایعات پایان داد.

فضل‌الله رنجبر گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد واحدهای خبازی با هماهنگی اتحادیه صنف خبازان و سازمان غله و صنعت و معدن کرمانشاه به موتور برق مجهز شده‌اند در صورت تشدید بارندگی‌ها هیچگونه خللی در فعالیت خبازی‌ها و پخت نان به وجود نخواهد آمد.

وی تأکید کرد: تأمین سوخت و‌ عرضه آن در جایگاه‌های سوخت‌رسانی با مشکل مواجه نخواهد شد و‌ عرضه سوخت با جدیت ادامه خواهد داشت؛ بنابراین توصیه می‌شود به شایعات منتشر شده در فضای مجازی و منابع غیررسمی به هیچ وجه توجه نشود و هیچ‌گونه مشکلی از باب تأمین سوخت و پخت و توزیع نان و سایر موارد خدمات‌رسانی وجود ندارد.

سوخت جایگاه‌ها به اندازه کافی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اینکه هیچ‌گونه کمبودی در زمینه سوخت در سطح استان کرمانشاه وجود ندارد گفت: تجمع در جایگاه‌های سوخت در ایام تعطیلات و شرایط ویژه همچون بارش شدید بران و احتمال وقوع سیل طبیعی است و جایگاه‌های سوخت آمادگی لازم را دارند.

مرادحاصل مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به تجمع بیش از حد مردم در جایگاه‌های سوخت ممکن است جایگاهی با اتمام سوخت مواجه شود که در این صورت انتقال سوخت از انبار به محل جایگاه یک ساعت زمان نیاز دارد که البته این مورد نیز دور از انتظار است زیرا مالکان جایگاه‌ها در چنین شرایطی سوخت را از قبل خریداری می‌کنند.

وی افزود: بنابراین کمبودی از نظر تأمین سوخت وجود ندارد و تنها ممکن است در زمینه بارگیری سوخت از انبار به سمت جایگاه سوخت یک یا دو ساعت زمان نیاز باشد.

با توجه به اینکه استان کرمانشاه در برحه‌های مختلف بحران‌های متفاوتی را پشت سر گذاشته است از شهروندان توقع می‌رود این بحران احتمالی را مدیریت کرده و با رفتارهای هیجانی خود سبب ایجاد بحران دیگر و اضطراب در سطح جامعه نشوند و تنها به توصیه‌ها و تذکرهای مسئولان توجه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه هم با افتخار میگن نان خشک رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج