جاباما
۸۴۶۸۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش زانتی به احتمال بازگشت مورینیو به اینتر

خاویر زانتی، نایب‌رئیس باشگاه اینتر نسبت به احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به این باشگاه واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: خاویر زانتی که روز گذشته (شنبه) برای بازی خیریه تیم‌های اینتر جاویدان و اسطوره‌های تاتنهام که در نهایت به برتری ۵ بر ۴ اینتری‌ها در ورزشگاه تازه تأسیس شده تاتنهام انجامید، در شهر لندن حضور داشت، نسبت به شایعه مذاکره‌اش با ژوزه مورینیو واکنش نشان داد. آقای خاص که پس از اخراج شدنش از منچستریونایتد هدایت تیمی را برعهده نگرفته، پیش از این از علاقه‌اش برای بازگشت به اینتر سخن گفته بود.

زانتی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما همیشه با علاقه زیادی با مورینیو ملاقات می‌کنیم چون لحظات فراموش‌نشدنی را با هم تجربه کرده‌ایم. ژوزه برای احوالپرسی پیش ما آمد و همه ما خوشحال بودیم. باید تأکید کنم که مورینیو سرمربی تیم اینتر جاویدان نبود و فرانچسکو تولدو این مسئولیت را عهده‌دار بود. ژوزه تنها برای ملاقات با ما آنجا بود.

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا ممکن است در آینده‌ای نزدیک مورینیو به نیمکت اینتر بازگردد؟»، یادآور شد: این بی‌احترامی به لوچانو اسپالتی است که تیم را را برای بازی خیلی مهم مقابل لاتزیو آماده می‌کند. ما هنوز ۱۰ بازی دیگر در پیش دارم و پس از آن به آینده فکر خواهیم کرد. امیدواریم در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

مورینیو بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ هدایت اینتر را برعهده داشت و این تیم را به دو قهرمانی در سری A ایتالیا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج