جاباما
۸۴۶۸۷۴
۷ نظر
۵۰۲۱
۷ نظر
۵۰۲۱
پ

گوجه بزرگراه آزادگان را قرمز کرد

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از واژگونی خودرو وانت پیکان حامل بار گوجه فرنگی در اتوبان آزادگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از واژگونی خودرو وانت پیکان حامل بار گوجه فرنگی در اتوبان آزادگان خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۴۵ صبح امروز وانت پیکان که از مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعد از فهیم آباد نرسیده به پل فداییان در حال تردد بود که به علت ترکیدگی لاستیک چرخ عقب خودرو، راننده توانایی لازم در کنترل وسیله نقلیه را نداشته که از مسیر منحرف و پس از واژگونی با گارد کناری بزرگراه برخورد می‌کند.

وی افزود: پس از واژگونی وانت پیکان، بار گوجه آن به وسط بزرگراه خالی می‌گردد و باعث میشود خودروهای عبوری به منظور جلوگیری از برخورد با وسیله مذکور از سرعت خود کاسته و ترافیک مقطعی در این نقطه بوجود آید.

سرهنگ رازقی تصریح کرد: با رصد لحظه به لحظه که کارکنان مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از تمام نقاط سطح شهر تهران انجام می‌دهند، بلافاصله این موضوع به نزدیکترین خودروی گشتی اعلام و تیم راهور به موقعیت اعزام گردید.

گوجه بزرگراه آزادگان را قرمز کرد

وی افزود: پس از حضور به موقع پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه، راننده از خودرو بیرون آورده شد که خوشبختانه دچار مصدومیت و جراحت خاصی نبود.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای مکرر پلیس در خصوص خلوت بودن معابر بزرگراهی در ایام عید و احتمال افزایش سرعت، به رانندگان مجدد توصیه می‌گردد که با رعایت قانون و رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند، چرا که اگر راننده وانت پیکان سرعت مطمئنه را رعایت می‌کرد، می‌توانست خودروی خود را کنترل کرده و شدت آسیب کمتری به آن وارد می‌گردید.

گوجه بزرگراه آزادگان را قرمز کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسرین

      جریان چی هس اینجا

    • no no

      عجب دوربین با کیفیتی داره پلیس راهور

    • حامی

      الان ڪجاے بزرگراه ڱوجه فرنگی ریخته وبزرڱراه رو قرمز ڪرده
      واقعا برترینها برای جذب مخاطب دست به هردسیسه ای میزنه از تخریب تا وطن فروشی تا تهمت تا برجسته سازی خبرها وتیتر های دروغڪی
      متاسفم براتون
      سانسورچی سانسور ڪن

    • بدون نام

      فردا گوجه نشه ۱۰۰۰۰۰﷼ صلوات

    • s

      عجیبه...
      چرا مردم نمیرن جمع کنن؟؟؟

    • بدون نام

      فکر کنم این گوجه فرنگی های وازگون شده جهت فروش شخصی راننده وانت بار بوده و به هیچ عنوان نمی شود عنوان قاچاق اطلاق شود.

      پاسخ ها

      • سید علی اکبر

        هرصحنه ای که پلیس بجهت رسیدگی به مشگل پیش امده در سرصخنه تصادف حاضرمیشود متاسفانه عکسی که برای نشان دادن وضعیت توسط دوربینهای نصب شده گرفته میشود ودر مجله برای رویت چاپ می شود پلیس که از روی کاورپوشیده مشخص است دستهای پلیس در جیب هایش است و انکار پلیس را فقط بمنظور مشاهده کردن صحنه تصادف اعزام شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج