۸۴۶۹۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه اختصاصی برترین ها

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال خبرهای خوب زیادی می شنوید که یکی از آنها را همین امروز دریافت می کنید. این خبر تغییرات مثبت و بزرگی را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. درست است که همیشه شرایط آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود و حتی انقدر ناامید می شوید که حتی برنامه ریزی خود را رها می کنید. اما به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید. صبر ککلید موفقیت شما در چنین سالی ست. از نظر مالی سال پیش رو بهتر از سالهای قبل برایتان خواهد بود. کسب و کار جدیدی را راه می اندازید که آینده خوبی را برایتان رقم خواهد زد. شما توانایی های بسیاری دارید اما قدرش را نمی دانید، به زودی فرصت هایی برایتان پیش می آید که باعث می شود بیشتر بدرخشید. روابط عاطفی شما نیز از اواسط سال به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت. ماههای آذر و دی بهترین لحظات زندگی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
ا

امروز خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، او چیزهایی را به شما نشان می دهند که انتظارش را ندارید. هر چه رها تر باشید، با هیجانات بیشتری روبه رو خواهید شد. اگر در چنین روزی گرفتن تصمیمات منطقی برایتان سخت است، آن را به روز دیگری موکول کنید، روزی که هم خیال و هم پاهایتان روی زمین سیر می کند. اگر اخیرا شریک زندگی خود را ناراحت کرده اید، امروز با یک شاخه گل یا هدیه ای نزدش بروید و از دلش در آورید. سوتفاهمی که میان شما بوجود آمده ارزش دوری ندارد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز هر آنچه در دلتان می گذرد را به زبان آورید. با این کار می بینید که بسیار در کارهایتان پیشرفت خواهید کرد. به خودتان فشار نیاورید و خودخوری نکنید. هر چه بیشتر با اطرافیان تان در تماس باشید، بهتر است. دوستی می خواهد با شما قرار ملاقاتی بگذارید اما شما از آن امتناع می کنید، به جای دوری بهتر است که به او فرصتی دهید. گاهی همه چیز بر خلاف آنچه شما فکرش را می کنید است. بنابراین زود قضاوت نکنید و دعوت او را بپذیرید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز اتفاق غیرمنتظره‌ای برایتان رخ دهد که باعث شود برنامه ریزی‌های قبلی خود را کنار بگذارید. نگران نشوید و با امواج زندگی پیش روید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. فردی در زندگی تان هست که امروز منتظر خط یا تماسی از شماست اما شما شک دارید که با او تماس بگیرید زیرا احساس می کنید که به شما تمایلی ندارد. اگر نسبت به علاقه خود مطمئن هستید، امروز زمان خوبی برای شروع یک رابطه عاشقانه است. اگر هم متاهل هستید، خبر خوبی خواهید شنید که تغییرات بزرگی به زندگی تان می دهد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
سعی کنید امروز را استراحت کنید و به اتفاقاتی که به طور طبیعی برایتان پیش می آید تن دهید. شما فرد عاشق پیشه ای هستید، امروز نیز روز مناسبی برای عشق ورزیدن به دیگران است. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. کلید موفقیت شما در چنین روزی، لبخند است. پس بیشتر بخندید. در انتهای شب با فردی دیدار می کنید که می تواند تاثیرات زیادی در زندگی تان داشته باشد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز نمی‌خواهید حقایق را به دیگران نشان دهید از این رو رفتار مشکوکانه ای از خود بروز می دهید. سعی کنید که در چنین روزی روابط تان را با دیگران کم کنید تا مجبور نباشید نقش بازی کنید. در غیر این صورت برایتان سوتفاهم بوجود خواهد آمد. به شما پیشنهاد می شود تا مسئولیت کاری که به شما پیشنهاد می شود را به عهده بگیرید. اگر آن را قبول می کنید یادتان باشد که تمام جوانب آن را در نظر بگیرید. این موضوع در روابط عاطفی شما تاثیر زیادی خواهد داشت، بنابراین آن را نادیده نگیرید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
از صبح که بیدار می شوید احساس گیجی دارید. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده است. به جای غصه خوردن و نگران بودن، سر خودتان را با کارهای مورد علاقه تان گرم کنید. کارهایی انجام دهید که شما را از واقعیت دور می کند و به عالم خیال می برد. اگر برقراری ارتباط با اطرافیان هم برایتان سخت شده است، دیدار یا تماس با آنها را به روزهای آتی موکول کنید. امروز سعی نکنید دیدگاه تان را به دیگران تحمیل کنید، زیرا دوستان از شما نامید خواهند شد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
شما فرد مهربانی هستید و دوست دارید این قسمت از شخصیت تان را به دیگران نیز نشان دهید اما در چنین روزی مراقب باشید زیرا ممکن است که دیگران برداشت دیگه ای کنند. هر چه سرتان در کار خودتان باشد بهتر است. دوستی پس از مدت ها به سراغ تان می آید، اگر می خواهید مانند قبل ناراحتی پیش نیاید، محتاطانه قدم بردارید. امروز ایده در مورد کار به ذهن تان می رسد که ممکن است برایتان دور از واقعیت باشد، بهتر است که دنباله آن را بگیرید زیرا می تواند آینده خوبی را برایتان رقم زند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز پیشنهادی به شما می شود اما تا زمانی که معایب و مزایای این پیشنهاد را بررسی نکردید تصمیم نگیرید. اگر شما آرزویی در سر دارید، حتما دستیابی به آن نیز ممکن است، پس برای آرزوهای بزرگ تان نیز ارزش قائل شوید و از آنها سرسری نگذرید. آتش بزرگی در درون شما روشن است، می توانید به کمک نور آن راه خود را پیدا کنید. اگر خودتان را در روزمرگی محبوس می بینید، بد نیست به زندگی خود مخصوصا زندگی عاطفی تان کمی هیجان دهید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
روز پر مشغله ای پیش رو خواهید داشت و مجبور هستید با افراد زیادی در تماس باشید. افرادی که در اطراف تان هستند امروز نقش های مهم تری را در زندگی تان ایفا خواهند کرد. بنابراین در حرف هایی که به زبان می آورد محتاط باشید. فردی توجه شما را به خود جلب کرده است. رفتار و حرف هایی این فرد آنقدر شما را درگیر می کند که رفتار و حرف های خود را نیز فراموش خواهید کرد. اگر فرصت مناسبی برای صحبت با او پیدا کردید حتما به جلو روید و حرف دلتان را بزنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
احساس می کنید که برخی مسائل در پشت پرده در حال رخ دادن است که شما از آن بی خبرید. به احساسات خود ایمان داشته باشید و اگر تمایل دارید، به دنبال حقیقت بروید. هوای آزاد برای حال و روز این روزهای شما خوب است. امروز عصر زمان خوبی است تا با عشق زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید و ایده هایی را که در سر دارید با او به اشتراک بگذارید. شاید فکر کنید که نظر شما درست است اما بد نیست که به پیشنهاد او نیز فکر کنید. یکدندگی شما را از پیشرفت باز می دارد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
امروز حس خوبی نسبت به زندگی دارید. دوست دارید که به هوای آزاد بروید و بچرخید و با آدم های مختلف در تماس باشید. همین انرژی خوب شما باعث می شود که اطرافیان تان بیشتر به سمت شما جذب شوند و لحظات خوبی را تجربه کنید. شما دیگر تمایلی به دوستی های کوتاه مدت ندارید، به همین دلیل است که باید در مورد افرادی که به زندگی تان راه می دهید، بیشتر فکر کنید و محتاط تر باشید. تغییری بزرگ در راه است که زندگی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸
به دنبال یافتن حقیقتی هستید اما اگر امروز به آن دست نیافتید ناراحت نشوید زیرا حقیقت به زودی برایتان آشکار می شود. یکی از آشناهایتان در تلاش است تا شما را از مسیر درست منحرف کند، به همین دلیل بهتر است به دیگران خیلی اعتماد نکنید و با اطلاعاتی که خود در دست دارید، جلو بروید. شما برای به دست آوردن دل محبوب تان تلاش های بسیاری کرده اید اما جواب نداده است، انتظار بی خود نداشته باشید، با تغییر رویه خود و صبر بیشتر مطمئنا به آنچه دلتان می خواهد، می رسید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج