۸۴۶۹۳۶
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

خط آتش پرسپولیس همچنان بی‌خطر

مهاجم‌های پرسپولیس در چند بازی اخیر این تیم موفق به گلزنی نشده‌اند.

خبرآنلاین: تیم پرسپولیس بدون تردید یکی از بازی‌های بزرگ چند فصل اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشت تا هم خودش را در صدر جدول حفظ کند و هم اینکه اوضاع یکی از رقیبان قدر و قدرتمند خود را در مسیر قهرمانی بحرانی کند. هر چقدر پرسپولیس در این بازی در خط دفاعی و میانی خود خوب و تاثیرگذار کار کرد، اما مهره‌های تهاجمی برانکو کم فروغ و محو شده در بازی بودند.

خط آتش پرسپولیس همچنان بی‌خطر

علی علیپور، آقای گل فصل پیش لیگ برتر که از او انتظارهای زیادی می‌رود، چند هفته‌ای است که آن طراوت سابق را ندارد و در 7 هفته مانده به پایان لیگ برتر تنها 11 گل به ثمر رسانده و به احتمال زیاد با ادامه این روند آقای گلی لیگ هجدهم را به کی‌روش یا استوکس واگذار خواهد کرد. علیپور در دربی مانند بودیمیر کم اثر بود و بار سنگین این بازی بیشتر روی دوش بازیکنانی چون ترابی، نورالهی و سروش رفیعی قرار داشت که همه جای زمین حضور داشتند و جنگیدند تا پرسپولیس 3 امتیاز را به خانه ببرد. در این میان خط دفاعی پرسپولیس هم نمره قبولی گرفت؛ باوجود سانترهای پرتعداد پاتوسی که برای هر دروازه‌ای خطرناک است، این سیدجلال حسینی بود که به کمک شجاع خلیل‌زاده از آسمان پرسپولیس در آزادی به خوبی حفاظت کرد و اجازه نداد بیرانوند دچار مشکل شود.

بودیمیر کروات هم قرار بود جای منشا را پر کند اما نشان داد چندان کمک حال پرفسور و تیمش نیست و این آمار کم گل‌زده تا اینجای فصل در مقایسه با فصل گذشته، می‌تواند در ادامه راه و بازی‌های سخت آسیایی این تیم را دچار مشکل کند.

کمال کامیابی‌نیا هم در این بازی خوش شانس بود که بی‌احتیاطی‌اش در محوطه جریمه با چیپ بدموقع اسماعیلی همراه شد تا امتیازهای حساس این نبرد بزرگ از دستان برانکو خارج نشود. کمال در این بازی یکی، دو بار دیگر توپ را از دست داد که می‌توانست حسابی تیمش را در مقابل ضدحمله‌های برق‌آسا و خطرناک ستاره‌های آفریقایی استقلال دچار مشکل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمال ترامادولی که اصلا تو حال خودش نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نویسنده متن تابلو طرفدار کیسه است اینجوری پرسپولیس رو تخریب کرده تا از سوزشش کم بشه ، یک تیم ترکیبی از بازیکنان مختلفه با همکاری هم میتونند موفق بشن ، تو صحنه گل هم مهاجمان پرسپولیس مدافعان کیسه رو بخودشون مشغول کردند تا خط هافبک کار رو تموم بکنه ، این خودش یک تاکتیک تیمیه ، پس لطفا بیخود چرندیات ننویسید و تخریب نکنید

    • ali

      علیپور بد جور افت کرده بودیمیر هم مفت نمی ارزه

    • احمد

      ازوقتي بوديميربه پرسپوليس اومده وبازي کرده خط حمله پرسپوليس ازکارافتاده نه تنهاگل زن نيست بلکه عليپور روازکارانداخته بود ونبودبودمير درزمين فرقي نميکند حالا چراايشون رواورده اند وبازيکن بي کيفيتي هست الله اعلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا خریدهای خارجی برانکو تو مابه‌های ریدمونن یا کمی بالاتر از آن

    • بدون نام

      خخ

    • بدون نام

      در کل شانس اوردیم

    • بدون نام

      نه بابا این چه حرفیه بهترین مهاجمان دنیاتواین تیم لنگی هستن خخخ

    • بدون نام

      جدا از اینها چرکپولیسیها اخلاق را خیلی وقته که باختند. تکلهای عجیب. ضدفوتبال. پرخاشگری. زیر توپ زدن. هل دادن، شکلک، متلک و مسخره خندیدن به داور. داور را به خدا واگذار کردن.حالتهای شدیدا عصبی مثلا تعصبی. حالتهای کینه توزانه و ادا و اطوارهای عجیب. این رفتارها به سایر تیمها هم سرایت کرده است. آیا این فوتبال است؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خط حمله عالیشاه و ترابی باشه بهتره

      • بدون نام

        متوهم چی زدی

    • پرویز

      مربی های خارجی شاغل در ایران از امتیازهای خاصی برخوردار هستند مثل آوردن کادر فنی از کشور خودشان آوردن فک و فامیل به ایران و آخریش هم اجازه ترانسفر حداقل یک بازیکن خارجی معمولا از کشور متبوع خودشان به تیم می باشد به عبارتی حق دلالی به جای خودش باقی است مثل شفر و برانکو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج