۸۴۶۹۳۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

حمیدگودرزی: «بر سر دوراهی» اشک‌درآور نیست

حمید گودرزی درباره سریال «بر سر دوراهی» که این شب‌ها به کارگردانی بهرنگ توفیقی از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود،گفت: این سریال برخی از معضلات جامعه را بیان می‌کند و رگه‌هایی عاشقانه دارد. درست است که این سریال کاری جدی است اما نه به آن معنا که تراژیک و یا اشک درآور باشد و فکر نمی‌کنم خیلی تفاوتی با سریال‌های کمدی دیگر شبکه‌ها از نظر جذابیت برای مخاطب داشته باشد.

مهر: حمید گودرزی درباره سریال «بر سر دوراهی» که این شب‌ها به کارگردانی بهرنگ توفیقی از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود،گفت: این سریال برخی از معضلات جامعه را بیان می‌کند و رگه‌هایی عاشقانه دارد. درست است که این سریال کاری جدی است اما نه به آن معنا که تراژیک و یا اشک درآور باشد و فکر نمی‌کنم خیلی تفاوتی با سریال‌های کمدی دیگر شبکه‌ها از نظر جذابیت برای مخاطب داشته باشد.

حمیدگودرزی: «بر سر دوراهی» اشک‌درآور نیست

این بازیگر با اشاره به قصه «بر سر دوراهی» تصریح کرد: من برای پذیرش این نقش چهار قسمت اول سریال را خواندم که هم کشش داشت و هم به نظرم متن آن مثل سریال‌های «قلب یخی» و «پدر» جذاب بود از این نظر فکر می‌کنم این داستان برای مخاطب هم جذابیت داشته باشد.

گودرزی درباره قصه و محور فیلمنامه‌های تلویزیونی که به شکلی سطحی نوشته می‌شوند، گفت: پرداختن به موضوعات اساسی که معضلات جامعه هستند حد و مرزی در تلویزیون دارد. البته گاهی مدیری شجاع‌تر و آزادتر است و مدیری هم وجود دارد که جرات کمتری دارد و محافظه‌کارتر است. با این حال من ندیده‌ام که هیچ سریالی وارد یک معضل پیچیده جامعه شود و در ۴۰ قسمت به آن بپردازد.

وی در عین حال تأکید کرد: سریال یک جنبه سرگرمی هم دارد که مردم از آن لذت می‌برند. لزوماً نباید ما در سریال‌ها دائم دغدغه مردم را بیان کنیم چون دغدغه مردم را در روزنامه‌ها و اخبار می‌شنویم؛ سریال‌ها جای لذت بردن هستند.

گودرزی درباره قصه و دغدغه «بر سر دوراهی» نیز گفت: یکی از دغدغه‌هایی که در این سریال با آن مواجه می‌شویم بحث دلار است که موتور محرکه فیلمنامه است.

این بازیگر در بخشی دیگر با اشاره به مخاطبان تلویزیون اظهار کرد: غیر از فیلمنامه‌ها که سطحی شده‌اند مخاطبان هم سطحی شده‌اند. آن‌ها سریال‌های ماهواره‌ای را می‌بینند که پر از گاف است، ۱۷۰ قسمت سریال ترکی می‌بینند که پر از گاف است اما باز هم تماشای آن را ادامه می‌دهند. فقط سریال‌های ما گاف ندارند سریال‌های ترکی هم پر از گاف است، ابتدا همه می‌گفتند این سریال‌ها عالی است و حالا که چند سال است همه با این سریال‌ها آشنا شده‌اند، همه قبول کرده‌اند که سریال‌های ترکی سطحی و بی ارزش هستند.

گودرزی در پایان گفت: قضیه در هالیوود و فیلم و سریال‌های اروپایی و آمریکایی نیز فرق می‌کند. تئاتر به آنها تعلق دارد و ادبیاتشان به مراتب از ما قوی‌تر است و از همه مهمتر پول بیشتری خرج می‌کنند، با این حال در ارتباط با نیروی انسانی باید گفت بازیگر ما هیچ چیز نسبت به بازیگر آمریکایی کم ندارد بازیگران ما حتی در مقابل این بازیگران آمریکایی بازی کرده‌اند و دیده‌ایم که هیچ کم نداشته‌اند.

سریال «بر سر دوراهی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا هر شب از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود که در آن بازیگرانی چون میترا حجار، مهراوه شریفی نیا و حمید گودرزی به ایفای نقش می‌پردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      بیشتر به طنز مضحک شبیه تا درام .

    • بدون نام

      ماکه نگاه نمیکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج