جاباما
۸۴۶۹۵۲
۹۴ نظر
۵۰۱۳
۹۴ نظر
۵۰۱۳
پ

علی لاریجانی: احمدی‌نژاد ارزش وقت گذاشتن ندارد

علی لاریجانی می گوید: از ابتدای انقلاب تاکنون تندروی‌ها کار دست کشور داده است؛ ابتدا مارکسیست‌ها بودند که قشقرقی در کشور ایجاد می‌کردند و تندروی داشتند. مقداری از زدگی مردم از احزاب به‌خاطر تندروی‌هایی است که مارکسیست‌ها در ابتدای انقلاب ایجاد کردند که قبل از انقلاب هم به نحو دیگری در مشروطه و... وجود داشت.

روزنامه سازندگی: علی لاریجانی می گوید: از ابتدای انقلاب تاکنون تندروی‌ها کار دست کشور داده است؛ ابتدا مارکسیست‌ها بودند که قشقرقی در کشور ایجاد می‌کردند و تندروی داشتند. مقداری از زدگی مردم از احزاب به‌خاطر تندروی‌هایی است که مارکسیست‌ها در ابتدای انقلاب ایجاد کردند که قبل از انقلاب هم به نحو دیگری در مشروطه و... وجود داشت.

علی لاریجانی: احمدی‌نژاد ارزش وقت گذاشتن ندارد

در حوزه اقتصادی یا سیاسی هم این مشکلات وجود دارد؟

وقتی راجع به اقتصاد صحبت می‌کنیم، مانند قانون انتخابات وجه سیاسی هم پیدا می‌کند، یعنی بهتر کردن حکومت است، اما من باید نکته‌ای را عرض کنم که مقداری هم در تلخ صحبت کردن در کشور زیاده‌روی می‌شود و همه می‌گویند سال ۹۸ بسیار سال سختی است، اما از کجا می‌دانید که این سال خیلی سخت خواهد شد؟!

بخشی از این سیاه‌نمایی از طرف مسئولین برمی‌آید.

بله، صحبت من هم همین است.

یعنی سیاسیون و حتی همان جناح تندرویی که منتقد دولت، مجلس و... است، گوی سبقت را از دیگران می‌ربایند.

بله، صحبت آنها وجه دیگری دارد، اما خود کسانی که حکومت دستشان است چرا چنین صحبت‌هایی می‌کنند؟ از کجا می‌دانند که سال ۹۸ بدتر است و خیلی سخت است؟ مبنای‌شان چیست؟ در سال ۹۷ که آمریکایی‌ها تحریم اول و در پروژه بعدی تحریم دوم را اعمال کردند، مگر نمی‌گفتند که زلزله می‌شود و مردم را به خیابان‌ها بریزید و اصلاً دیگر بهمن‌ماه وجود ندارد، مگر چنین صحبت‌هایی نمی‌کردند؟ چرا این اتفاقات نیفتاد؟ به هر حال کشور به خودش آمد و با اینکه از ابتدا آمادگی نداشت، خودش را پیدا کرد و درست ایستاد و اجازه ندادند کارهایی که انجام می‌شد ادامه یابد و ملت پیروز شدند و آمریکا را در نیت‌شان شکست دادند. چرا از این موضوعات صحبتی نمی‌شود؟

به نظر شما چرا نمی‌گویند؟

به نظرم یک عده هستند که منفی‌باف هستند و مشکل روانی پیدا کرده‌اند.

فکر نمی‌کنید که دنبال این هستند که دولت را بیندازند؟

عرض کردم که ممکن است عده‌ای دنبال این موضوعات باشند، اما پای بعضی از دولتمردان هم در میان است، چرا چنین حرف‌هایی است؟

برخی به طنز می‌گویند مردم نمی‌گذارند نظام خودش را ساقط کند!

اگر این افراد کمتر حرف بزنند، راحت‌تر است، اما شما می‌توانید تحقیق کنید که به چه دلیل اینطور است؟ من هرچه فکر می‌کنم، باید بگویند امسال که آمریکایی‌ها برای ایران اینها را می‌خواستند، ملت ایران و مسئولین دست به دست هم دادند و آنها را شکست دادند.

اتفاقاً ما وقتی تیتر مثبتی می‌زنیم، از طرف همین‌ها گفته می‌شود که سفیدنمایی می‌کنید، یعنی آن زمان می‌گفتند سیاه‌نمایی می‌کنید و الان برعکس شده است.

واقعی نیست، البته نمی‌گویم مشکل نداریم، اما باید پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را هم نشان بدهیم. چه دلیلی وجود دارد که توفیقات ملت دیده نشود و دائماً منفی‌بافی شود؟

احمدی نژاد؟

ره گم کرده است

سال ۸۷ شما در مجلس جلسه‌ای به عنوان وحدت ملی برگزار کردید که تعداد گسترده‌ای را در جامعه تشکیل می‌داد، از مرحوم عزت‌الله سحابی تا آقای روح‌الله حسینیان در مجلس حضور داشتند، البته پس از آن اتفاقات ۸۸ رخ داد و بابت آن هم احتمالاً حضرتعالی هزینه پرداخت کردید یا مورد انتقاد واقع شدید. شما یک جایگاه ملی -که اجازه بدهید من به آن بگویم جایگاه جدید- پیدا کردید، به‌خصوص در ایام مجلس. فکر می‌کنید که ما غیر از مباحث اقتصادی و مشکلات تحریم‌ها، مسائل حل‌نشده ۸۸ را نداریم؟ به هر حال هنوز آقایی وجود دارد که تندترین حرف‌ها را می‌زند، هم در مورد شخص حضرتعالی، اخوان شما و هم در مورد کل مسائل کشور موضوعاتی تندروانه را مطرح می‌کند، یعنی رسیدن به پدیده‌ای عجیب که از تندترین لایه‌های حزب‌اللهی شروع می‌شود و بعد به اپوزیسیون نزدیک می‌شود. به نظرتان چرا ما در حل مشکلاتی که در سال ۸۸ وجود داشت، پیشرفتی نمی‌کنیم؟

در مورد این فرد که به نظرم ره گم کرده است، کسی که از خدا نترسد از چیز دیگری نمی‌ترسد و هر حرفی که می‌زند احساس ندارد که ممکن است در پیشگاه خدا هم مورد محاسبه قرار ‌گیرد و خیلی نمی‌توان راجع به این فرد فکر کرد.

اما آقای دکتر به این فرد میدان داده می‌شود.

به نظرم راجع به این خیلی وقت صرف نکنید، ارزشی ندارد، اما موضوع این است که هر کاری که بتوان برای وفاق ملی سامان داد حتماً الان لازم است و باید در این زمینه تلاش کرد. زیرا عقل متعارف می‌گوید وقتی دشمنانی دارید که مستمراً دور ایران می‌چرخند و مشکل ایجاد می‌کنند ــ البته شرایط ایران واقعاً همین‌طور است، اینها قصد داشتند در غرب و شرق ایران کارهایی انجام دهند که به هر حال موفق نشدند ــ قطعاً باید این موضوعات را دید و چرا دیده نمی‌شود؟ یا آقایان اطلاع ندارند یا مانند این است که نمی‌خواهند حقیقت را ببینند.

اینکه اینها در شرق ایران می‌خواستند تعداد زیادی عملیات انجام بدهند که ناموفق بود، پس شما و ملت ایران قدرتمند بوده‌اید، حال دو ضربه زدند، اما ۱۰ ضربه هم خوردند. در غرب ایران هم آنها را زمین‌گیر کردیم، این نشان می‌دهد که شما عناصر قدرت دارید و باید به آنها اهمیت بدهید. هم‌چنین در مسائل آشفته‌سازی اجتماعی اینها بنا داشتند که وضعیت ایران را آشفته کنند، به زبان می‌گفتند و پمپئو مشاور امنیتی‌شان ۱۲موردی که مطرح کرده بود و بحث‌های بعدی و بعدی آن‌که گفته بود موسوی نوکر منافقین بوده و... اینها تصورشان این بود که خیلی راحت... حتی همین آقای ظریف که استعفا داد چه جشن و سروری در آمریکا و اسرائیل راه انداختند که چه به‌هم‌ریختگی‌ای در ایران وجود دارد.

اما ایران حل مسئله را با آرامش و سهولت جلو برد، من نمی‌گویم که مشکلات نبود، اتفاقاً مشکل داریم، اما نیت آنها محقق نشد. خب این یک توفیق و پیشرفت است، اما همه این موضوعات سبب می‌شود که وفاق ملی در داخل به وجود بیاید و حتماً ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت طبق آن بیشتر خواهد شد و باید فهم این موضوع به وجود بیاید. من هم قبول دارم که نشست موجود شروع خوبی بود، اما بعد از آن شروع به نقادی کردند و فهمی بد اتفاق افتاد. ما واقعاً می‌خواستیم نشستی از مجالس مختلف باشد که مجلس به عنوان یک رکن دموکراسی در کشور پایگاه فراگیر داشته باشد، اما تفسیرهای مختلف و مسائل دیگری پدید آمد.

امیدوارید این مسائل تکرار شوند؟

باید تلاش کنیم.

منظورم این است که می‌توانید در این مجلس چنین جلسه‌هایی برگزار کنید، یعنی شرایط کشور به نحوی است که مشابه چنین جلساتی برگزار شود؟

در حال حاضر عده‌ای در مجلس روی بحث وفاق کار می‌کنند.

مهم این است که آقای دکتر لاریجانی این کار را کرده بوده، اگر اصلاح‌طلبان این کار را بکنند خیلی چیز عجیبی نیست.

فقط اصلاح‌طلبان نیستند، گروه‌های اصولگرا هم با هم کار می‌کنند و فقط یک گروه نیستند. با من هم جلسه گذاشتند و صحبت شد که حداقل از مشترکات شروع کنند و از ابتدا روی افتراقات نروند که دعوا شود، بهتر است از مشترکات شروع شود. بله جای تلاش دارد، اما به نظر من اصل فعل این است که شما شاخک‌های ذهنی نخبگان سیاسی را هوشیار کنید و همه تلاش کنیم زیرا کار لازمی است.

فکر می‌کنید چرا طی یک سال گذشته تندروها این‌قدر قوت گرفته‌اند که از سخنرانی ساده حضرتعالی در کرج تا تصویب لوایح مرتبط با FATF میداندار هستند و کسی هم با آنها مقابله نمی‌کند؟

مسئله کرج خیلی مهم نیست، چون آقای جعفری می‌دانند و دو ماه بود که پیگیری می‌کردند بنده بپذیرم و یک جا سخنرانی کنم، من هم چون سفر داشتم به آنها گفته بودم که نمی‌توانم جایی سخنرانی کنم چون باید همان روز پرواز کنم، اما اصرار زیادی اتفاق افتاد و من گفتم پس جای نزدیکی باشد که من بعد از سخنرانی خودم را به فرودگاه برسانم. آنجا را مشخص کردند و برای من هم این کار سخت بود، زیرا باید سفر را به تأخیر می‌انداختم. بعد هم این موضوع دستاویزی برای درگیری و اختلاف شد، به هر حال سخنرانی برای ۲۲ بهمن باید محور دفاع باشد نه دعوا، به هر حال موضوع خیلی مهمی نیست.

بحث بنده میدان‌داری تندروها طی یک سال گذشته است.

طبق مبانی‌ای که در مجلس تصویب شده است، هر کسی می‌تواند در میدان‌داری نظر خود را بدهد.

فکر نمی‌کنید نسبت به آینده سیاسی و پتانسیلی که روزبه‌روز نسبت به شما بیشتر حس می‌شود بخشی از تندروها احساس خطر می‌کنند؟ یعنی از مجلس نهم و داستان قم مشخصاً عده‌ای نسبت به شما به صراحت موضع می‌گیرند و هرچه جلوتر می‌رویم انسجام این آدم‌ها نسبت به شما بیشتر می‌شود و سعی و تلاش می‌کنند که آن را از حوزه مجلس به حوزه عمومی بکشانند. در این حد شایعه‌پراکنی وجود دارد که شما سال ۷۶ به دنبال باطل کردن انتخابات بودید و به این حد رسیده که جعل‌کاری هم صورت بگیرد.

اتهام جعل نسبت به ما کم نیست، دروغ زیاد می‌گویند. همین آقایان آنقدر جلو رفتند که گفتند آقای لاریجانی پاسپورت کانادایی دارد، وقتی هرزه‌گویی سیاسی باب می‌شود این حرف‌ها دور از انتظار نیست.

ما امید داشتیم آقای لاریجانی که جزو ارکان حاکمیت است به این سمت بیاید اما حالا برعکس آن اتفاق می‌افتد، یعنی شما را هم غیرخودی می‌کنند. یعنی هم خوشحالی پدید می‌آورد و هم جای نگرانی دارد. سؤال این است که وضعیت پدیدآمده خوب است یا بد ... شما می‌خواهید این موضوع را کم‌اهمیت کنید، اما افکار عمومی این را کم‌اهمیت نمی‌داند. چشم‌اندازتان را راجع به این موضوع بگویید.

توصیه می‌کنم که اصل را بر این بگیرید که انسان باید برای خدا کار کند و این قدرت‌ها در ذیل قدرت خدا خیلی مهم نیست، هدف ما باید این باشد که اهداف انقلاب را برای رضای خدا دنبال کنیم، حال چه فلانی باشد چه نباشد، این‌گونه تحرکات نباید ذهن انسان را خیلی درگیر کند. نباید با این تحرکات یأس به وجود بیاید و نباید جهت‌گیری‌ها را تغییر بدهد. اگر انسان حقیقتی را می‌داند که برای منافع ملی کشور و ملت ایران ارزش دارد، باید چوب آن را بخورد، ولی انگیزه و صراط خود را تغییر ندهد. من این را از بزرگان کشور آموخته‌ام و آنچه در نصوص اسلام است این است. حال یک وقت عرفان است و یک وقت اِدوار، اما آدم نباید راهی که صراط را درست می‌کند تغییر بدهد، پس این موضوعات خیلی روی من تأثیر ندارد.

صرف‌نظر از لاریجانی بودن اینکه دایره غیرخودی‌ها افزایش پیدا می‌کند، خطرناک نیست؟

به نظر من همانطور که رهبری فرمودند باید به سمت جذب حداکثری رفت. خب آنها خلاف نظر ایشان رفتار می‌کنند هرچند که خلاف عقل و تدبیر هم است. اگر کسی انگیزه دارد به معنای این نیست که خدا هم این را می‌خواهد، قدرت خدا بالاتر از این موضوعات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون موقع که تپه به تپه گل کاری میکرد باس به این نتیجه میرسیدی داداش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای لاریجانی سال 98 مگر قول نداید جلوی افزلیش قیمت بگیرید شما حتی لیاقت ندارید جلوی گرانی سیب زمینی پیاز بگیرید بقیه پیش کش

    • بدون نام

      گل گفتی آی گل گفتی دررررن مثل یه بلبل گفتی دررررن جواب عالی دادی غنچه بودی شکفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمش گررررررم خیلی خوب گفته

    • بیخیال

      پس باید جواب ۸ سال نابودی کشور رو بده و محاکمه بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      پس چطور ارزش 8 سال ریاست جمهوری را داشت؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم هشت سال نابودی؟ کوری دایی؟

    • مجید عیوضی

      دقیقا توهم از اون بدتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوبت همشون میرسه

      • بدون نام

        ای ول دمت گرم دقیقا درست گفتی

    • کامران

      راست میگی؟وقت طلاست صرف پول در آوردن باید بشه!؟

    • حامد

      شما چکار کردی واسه مملکت مون..بجز ویرانی وخرابی..ونابودی وضع اقتصادی کشور...خداییش یه کارمثبت شمارو بگو؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون یکی هستند بیچاره مردم که حرفشونروباور کردن

      • بدون نام

        احمدی حداقل باعث شد قشر زیادی ازمرد خونه دار بشن شما حتی یک کار مثبت کردین بگین حتما سفر بشار به ایران کار مثبت شما بود

    • بدون نام

      احمدی نژاد هزاران نفر مثل تو و امثال تو را می ارزد ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هخخخخخخخخ

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        کاملا درسته

      • بدون نام

        لیاقتتون محموده

    • بدون نام

      فرافکنی نکن الان موقع این حرفهانیست ملت درگیرسیل هستندگرچه توازملت نیستی توراخدا ازتفرقه دیگه دست بردار. توواجبات راترک کرده ای چسپیده ای به مستحبات..

    • عین الله برایت میگوید

      چقد طولانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوباره چی توسرته لاریجانی مردم دیگه گول شمارونمیخورن

      • بدون نام

        چرا در مورد تصویب بیست دقیقه ای برام چیزی نگفتی؟

      • بدون نام

        پیاز چند روز ی نتونستم بگیرم شما افتا دی جون همدیگر

    • بدون نام

      حرف نزن.

    • م

      خدا همه شما را شفا دهد خودتان می برید و خودتان می دوزید بخاطر سیاسی کار کردن و متناقض رفتار کردن دیگر جو بی اعتمادی در کشور و بین مردم آنقدر زیاد شده که به هیچ کس و هیچ جریانی اعتمادی نیست . خوب شد در نتیجه بی صداقتی، مردم از همه چیز زده شدند . کم خودمون رو پروفسور فرض کنیم مردم را عامی.

    • بدون نام

      از نظر ایشون هیچی که مهم نیست،، واقعا عاشق میز و صندلی هستند اینها.‌.

    • جعفر عبافروش

      اقای لاریجانی اگه فکر میکنی نمتونی.....
      افرادی رو استخدام کن که توانمند در رسیدگی به حال 80 ملیون رعیتی باشند که بقول خودت تمام فشارهای دشمنان داخلی و خارجی رو دارند تحمل میکنند و هرچی بدبختی هست داره بر سر زندگی ما فشار میاره...
      ای کا ما هم یک تیری میخوردیم و قائله حملات دشمنان داخلی و خارجی برایملن تمام میشد....
      فقط یک سئوال؛ معلوم هست اون بالا چکار میکنید و میخواهید با زندگی مردم چه بازیی بکنید...؟
      یا دنبال متافع خود و خواص هستید....؟؟
      نماینده مردم کسی نیست که مشتی رأی جمع کرده، نماینده مردم کسی هست که بخاطر مردم خونجگر میخوره.....

    • بدون نام

      آقای لاریجانی مطمئن باشید با زور و سرکوب نمیشه کشور را اداره کرد گرونی ها داره کمر ملت را میشکونه ....

    • بدون نام

      حتما تو داری ک بجای تنبیه نماینده زاهدان ،گفتی باید کسی ک فیلم گرفته وپخش کرده را پیدا کنیم ــــــ احمدی اونقد جرات داشت ک مدیر نالایق رو عزل کنه و ازکسی جز خدا نترسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب کاری نداره احمدی تو انتخابات شرکت اگه نمیترسید

    • بدون نام

      هرکس حرف راست میزنه شمامیگیدروانیه ولی چیزی که ایان است چه حاجت به بیان است

    • بدون نام

      چرامردم یک آدم مطمن پیداکنند نسخه همه شمارامی پیچند

    • بدون نام

      چون مردم بی بخار هستن نه راضی از شما

    • بدون نام

      آقای لاربجانی یه نظرسنجی برا میزان محبوبیت خودت آقای احمدی نژاد بزار ببین کدوم یکیتون ارزش وقت گذاشتن ندارید و کدوم یک بین مردم محبوبیت بیشتر ی دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ کدوم فقط تتتلو

    • بدون نام

      اقای لاریجانی اگه یک نفر از مسوولینی که به فکر مردم مستضعف بوده همین آقای احمدی نژاد بوده . چون بعضی از اختلاسها رو لو داد برای همون خدا نترس است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره مردم رو به خاک سیاه نشوند.. کدوم اختلاس‌های رو لو داد.‌

    • بدون نام

      اقای لاریجانی اگه یک نفر از مسوولینی که به فکر مردم مستضعف بوده همین آقای احمدی نژاد بوده . چون بعضی از اختلاسها رو لو داد برای همون خدا نترس است

    • بدون نام

      فقط ماست مالی میکنه همه چیزبه کسی چیزی نگین همه باهم بخوریم وگرنه روحانی چرابرکنارنشدچون ریس مجلس وهیت ریس تشخیص دادن برکنارنش از۵تاسوال۴تاش وروحانی نتونست جواب بده یعنی مردودبانمره کم زیر۵ولی باز ریس جمهورباقی موند ومجلس برکنارنکردیه قطعه ماشین خراب بش بایدعوضش کردوگرنه اون ماشین بدردنمیخوروکارایی ندارالان همین جورشدچه ماشین اخرین سیستم باش چه ماشین ژیان پراید

    • بدون نام

      یک خطش رو خوندم دیدم ارزش کامل خوندن نداره

    • بدون نام

      اقای لاریجانی من یکی از همین افراد ملت از شما ناراضی ام از احمدی نژاد راضی ام درود بر احمدی نژاد یاور مظلومان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم

    • مانی

      لابد تو داری...؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • .......

      برگرد صداسیما عمو ، تو مال این حرفا نیستی

    • بدون نام

      اگه ی حرف درست تو زندگیش زده باشه همینه هنوز به گرونیایه دوران احمدی نژاد عادت نکرده بودیم روحانیم گرونی ره انداخت

    • بدون نام

      همتون سروته یه کرباسی.چه بدبهتیم ما که کشور افتاده دست شما که هیچ کدام ارزش ندارید .

    • بدون نام

      احمدی نژاد سرور ماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ بنی بشری سرور ما نیست. سرور ما فقط خداست. احمدی سرور توئه. از طرف خودت حرف بزن

      • بدون نام

        همان احمدی نجات بود که یارانه چهل وپنج هزارتومانی را اختراع کرد. اقای لاریجانی شما چه چیزی تا کنون اختراع کرده ای؟

    • بدون نام

      تو خوبی.تو ارزش داری.با ارززززززززش

    • بدون نام

      وقعا خنده داره . شما ..........

    • مردم

      باز بعض تو هست..تو این همه ریاست مجلس دست گرفتی چ کاری واس مردم کردی جز ویران کردن ایران از تو چیزی ندیدم..احمدی دوست داریم

    • بدون نام

      تو داری داداااااش؟؟؟...

    • عباس شهسوار

      خودتم نداری

    • سلطان

      تو هم نداری

    • بدون نام

      صد رحمت به احمدی نژاد

    • گراشی

      بهتر است لاریجانی هیج جایی حرفی نزند تا دوره اش خلاص شود این شخص همیشه دو پهلو حرف میزند
      ....

    • م_م

      اقای محترم تو ارزش چه داری

    • بدون نام

      چیه اقای لاریجانی خیلی از احمدی نژاد میترسین مثل اینکه خیلی چیزها داره که دستتونو رو کنه

    • بدون نام

      توهم ارزش وقت گذاشتن نداری

    • خرمشهر

      نه تو ارزش داری !!!

    • بدون نام

      دوباره انتخابات و رای جمع کردن؟
      اگه هدفتون خدمت بود که تو این مدت مردم اثرات خدمتتون رو دیدن.دست بردارید از این نمایش های وطن دوستانه و خداپسندانه.

    • بدون نام

      درود بر دکتر احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی باید بیاد تا دست قطع کنه بخدا قسم ما خواهان عدل علی هستیم چرا کارمند بانک باید شب عید 10 میلیون کارانه عیدی بگیره

    • مریم

      انوقت این آدمی که ارزش وقت گذاشتن نداره چطور صلاحیت گرفت نامزد ریاست جمهوری شد و هشت سال مملکت رو دادین دستش؟؟؟؟

    • جعفر عبافروش

      جناب ناشر چه مشکلی دارید که نظرات مؤدبانه مردم را ثبت نمیکنید....؟
      احتمالا مشترکینتون زیاد شده اند...؟
      بنابر این من برای اعتراض به شما برنامه تون رو از گوشیم پاک میکنم. حتی اگر این کار برای شما بی ارزش باشد.

    • بدون نام

      همش فیلمه

    • بدون نام

      خخخخخخخ، ای جانم مظلوم

    • نیما

      آقای لاریجانی دوران مظلوم نمایی گذشته الکی خودتو به آب وآتیش نزن مردم تورابه هیچ وجه قبول ندارن میدونیم ازالان برا
      ریاست جمهوری استارت زدی اماازمانصیحت، خودتو ضایع نکن

    • بدون نام

      خدا شاهده همتون بی ارزشید ..بیبیند کشور رو چه کار کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      از روحانی انتقاد کنی میگن مشکل جای دیگست، منتهی احمدی نژاد که اینطور نبود
      همه تقصیر خودش بود

    • بدون نام

      یه تار موی احمدی نژاد تو و امثال شما را می ارزد

    • بدون نام

      اون موقع که تو یه کاسه تیلیت بازی میکردین و خوش خوش بودین چرا این حرفها رو نمی زدین!!!!!!!پدر سیاست بسوزد خوبه که میگن سیاست یعنی پدر سوختگی!!!!!!!

    • ایرانی

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      تو که خیلی خوبه باور کن تو ی این کشور تنها کسی صدقانه خدمت احمد نژاد بود نه شما ها خواهشن بنویسید

    • بدون نام

      تو از اون بدتری

    • بدون نام

      شما لطفا در مورد دکتر احمدي نژاد عزيز درست صحبت کن.اون آدم بي ارزش خود جنابعالي هستيد.

    • بدون نام

      تو ارزش داری سنده

    • بدون نام

      اخر همین محمود فراریتون میده کارای که سر مردم اوردید رو واسه همه رو میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به همین خیال باش

    • ناشناس

      شما اصلاح طلبان و اصول گرایان اگر ادعایی دارین و در این خصوص راسخ هستین چرا از پنهان خودتون خارج نمیشین و اجازه نمیدین تا مشخص بشه بین شما و احمدی نژاد مردم کدومتون رو قبول دارن

    • بدون نام

      تو بدتر

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد.

    • بدون نام

      تو خوبی

    • بدون نام

      تو خوبی درود به احمدی نژاد

    • ف.ف.

      دم دکتر احمدی نژاد گرم که اگر اختلاس یا مفت خوری کرده بود با این شجاعت حرفاشو نمیزد.
      شیر مادرت حلالت دکتر.

    • بدون نام

      آقای لاریجانی مردم اگر رای بدن نه به شما رای میدن نه به آقای ضرغامی چرا هرروز به بهانه ای میایدجلو البته شما فعلا نماینده ای

    • بدون نام

      کجای سخنان احمدی نژاد تند روی بوده کجای زندگیش تند روی بوده مگر برای خدمت به مردم که درست مقابل این افکار پلید وشیطان است

    • بهرنگ

      از کجا میدونیم سال 98سال سختی خواهد بود؟

    • mas.m.11

      لاریجانی واقعا چی میخوای ..تو بدرد این ملت نمیخوری

    • بدون نام

      آقای‌لاریجانی‌هزاررنگ‌وهزار‌چهر‌ولی‌احمدی‌نژادیک‌رنگ‌‌بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج