جاباما
۸۴۶۹۶۴
۵۶ نظر
۵۰۰۵
۵۶ نظر
۵۰۰۵
پ

کنایه نکو به سید: تا باشد، وضع همین است

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه بعضی ها کارهایی در استقلال کرده‌اند که حتی بعضی از خود بازیکنان می گویند تا اينها هستند این تیم نتيجه نمی گيرد.

فارس: بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه بعضی ها کارهایی در استقلال کرده‌اند که حتی بعضی از خود بازیکنان می گویند تا اينها هستند این تیم نتيجه نمی گيرد.

کنایه نکو به سید: تا باشد، وضع همین است

استقلال در شهرآورد بزرگ پایتخت با یک گل شکست خورد تا این باخت حواشی زیادی به همراه داشته باشد. جنجال‌ها بر سر پنالتی از دست رفته استقلال ادامه دارد و بعضی از هواداران از بازیکنان عصبانى هستند.

اتفاقات رخ داده در دربی باعث انتقادهای زیادی شد چون همه توقع داشتند این تیم برنده باشد تا بتواند بعد از مدت ها دوباره به صدر جدول بازگردد و شانس اول قهرمانی در لیگ برتر باشد.

جواد نکونام بعد از شکست استقلال در دربی ۸۹ در خصوص این بازی گفت: مدت‌هاست درباره استقلال حرف نمی‌زنم چون متاسفانه اگر درباره باشگاهم حرف بزنم متهم می‌شوم. به همین خاطر خیلی وقت‌ها در قبال اتفاقاتی که افتاد و دل همه ما استقلالی‌ها را به درد آورد، سکوت کردیم. همیشه بازی هاى استقلال را می بینم و اگر نتیجه نگیرد ناراحت می شوم مثل تمام هواداران. مثل زمانى که در اسپانیا بازى می کردم ولى تمام نتایج استقلال را دنبال می کردم.اما به نظرم دیگر سکوت جایز نیست چراکه باشگاه استقلال پرطرفدار است و باید به خاطر هواداران دل شکسته واقعیت‌ها را بگوییم. آنها توقع دارند و از شب گذشته پیام‌های زیادی برای من ارسال کرده‌اند که چرا سکوت کرده‌اید و حرف نمی‌زنید؟من هم به عنوان یک استقلالی‌ خودم را مسئول می‌دانم.

کاپیتان سابق تیم‌ملی در ادامه تصریح کرد: هر مربى وارد باشگاه می شود به خاطر ماندن و داشتن قدرت بیشتر درون تیم و باشگاه با آقایان کنار می آید و تمام مربیان که از استقلال جدا شدند به مسائلى این چنینی اعتراف می کنند.تا زمانی که بعضی ها در استقلال باشند این تیم نتیجه نخواهد گرفت. به اعتقاد من برای آنکه استقلال بتواند دوباره موفق شود باید از حضور این افراد پاکسازی شود. چند سال از جدایی من از استقلال می گذرد؟ آخرین بار در آن زمان قهرمان شدیم و بعد از آن دیگر هیچوقت به قهرمانی در لیگ برتر نرسیدیم.

چه اتفاقاتی در این سال ها افتاد؟ چقدر افشاگری ها شد؟ ولی متاسفانه اشتباهات ادامه پیدا کرد تا به اینجا رسید و حالا برای همه ثابت شده تا این افراد در استقلال باشند باشگاه نتیجه نمی گیرد.کاملا قابل پیش بینی است که اگر این ها بمانند استقلال در آینده هم ناکام خواهد بود و نتیجه نخواهد گرفت. بحث من فقط بازى دیروز نیست. کلیه تصمیمات باشگاه در این چند سال را می گویم. متاسفانه آنها کارهایی در استقلال کرده‌اند که حتی بعضی از خود بازیکنان می گویند تا اینها هستند استقلال نتیجه نمی گیرد.

بازیکن سابق استقلال تاکید کرد:امیدوارم که یک بار برای همیشه این پاکسازی صورت بگیرد و استقلال نجات پیدا کند. این افراد در پشت پرده اقداماتی علیه استقلال می کنند و ماهیت آنها هم مشخص است. با این شکل مدیریت هم باشگاه نتیجه نمی گیرد و به نظرم مسئولان باید تصمیم دیگری بگیرند.

نکونام در پایان صحبت های خود با فارس تاکید کرد: اینها تنها نکاتی بود که خود را مسئول می دانستم تا آنها را به زبان بیاورم. امیدوارم یک نفر پیدا شود که سرانجام این پاکسازی را انجام دهد و استقلال نجات پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توبیا درستش کن

    • بدون نام

      اصلا منحلش کنین همه راحت شن

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      خب مردک تو ک به قول خودت نتونستی ساکت بمونی و افشا گری کردی چرا اسم اونها رو نیوردی ک همه بدونن کی هستن؟؟؟؟

      توام ترسویی مثل بقیه پس ساکت شو ویا جرات داشته باش و رُک و راست و مثل مرد حقایق رو بگو ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون سید مزخرف رو میگه که میخواست بیرانوند رو تحقیر کنه خودش تحقیر شد!!! یکی از کارهای خوب کیروش این بود که با تیپا بیرونش کرد! البته خود این نکونام هم دست کمی از سید نداره!

      • بدون نام

        احتیاجی نیست به گفتن اسمشون خودتون عقل وشعور دارید باید بدونید دقیقا منظورش کیه! سید مهدی رحمتی سردسته باند استقلاله منتظری وحیدری هم دست چپ و راستشن افتاد؟

      • بدون نام

        احتیاجی نیست به گفتن اسمشون خودتون عقل وشعور دارید باید بدونید دقیقا منظورش کیه! سید مهدی رحمتی سردسته باند استقلاله منتظری وحیدری هم دست چپ و راستشن افتاد؟

    • بدون نام

      فقط پاس .نکونام عزیز.همه چیز را از پاس دارید

    • بدون نام

      یعنی منظورش کیا هستند؟ کاش اسم برده میشد تا درسی بشه واسه بقیه و در کل ریشه باند بازی از فوتبال ایران کنده بشه. نمیدونم ترسشون از کجاست؟که شفاف سازی نمیشه!!! پس ما هواداران چکاره هستیم. پشت سر اینطور افراد قرار میگیریم بابا اسم ببرید نترسید. بعضی افراد یعنی چه!!! کلمه بعضی افراد شهامت باند بازان رو بیشتر میکنه!!! مسئولان باشگاهها باید بدانند که فقط با حمایت هواداران میتوانند باند بازی رو ریشه کن کنند. و هوادار فقط برای تشویق در ورزشگاه نیست اونم با بدترین شرایط آب و هوایی و با کمترین امکانات رفاهی. در اصل آنها باید معنای واقعی هوادار رو بفهمند!!!

    • بدون نام

      رحمتی بزن به چاااااک.

    • هاشمی

      یهویی بگو رحمتی لای خور .یا هم عقاب قلابی
      رحمتی واسه خودش.باندی داره.هرکی از استقلال رفت.
      افشاگری کرد..ک رحمتی همه کاره استقلال هست.
      ولی مدیران استقلال .هیچ برخوردی نکردن.و نمیکنن.
      کسی ک برنامه زنده نود ب سرمربی خودش بی احترامی کنه.
      یعنی پشتش قرصه...اسماعیلی هم هفته دوساعت بفرستین پیش علیپور چیپ یادش بدیم

      پاسخ ها

      • آبی دل

        یکم تحقیق کن ببین همون علیپور جوونیاش کجاآموزش دید بعد بگو .. اسماعیلی ازپشت محوطه جریمه محمدرضادماغوندو مانکن کرد ... فدای سرش ...استقلال همیشه وهمه حال سروره لنگه

      • بدون نام

        من نمیدونم این لنگ پلیسیا با چه سابقه درخشانی جلو تاج وق وق میکنند آخه همین اسماعیلی بود منقاروندتون پارسال چسبوند به تور دروازه الانم برایه اینکه میتونست به این کلاغ آسیا به راحتی گل بزنه ونزد مارو بهم ریخته چون واقعا لنگ یه تیمه مملکتیه پوشالی بیش نیست ...

    • مشهد

      مشخصه کیو میگه رحنتی خاک بر سر رو میگه ،هم مضلومی و هم قلعه نویی و علی منصور ،همه از رحمتی میگفتن ،قشنگ مشخصه که داره تو همه کارها دخالت میکنه برو گمشو تو اسماعیلی وباقری باید برین کثافت ها ؛تازه به دوران رسیده ها ؛شفر هم مربی نیست اگه یکم جرات داشت حتی یک دهم کی روش این 3 نفر رو پرت میکرد ببرون تا کی با اعصاب هوادارها بازی میکنید پول زیاد خراب تون کرده خاک تو سرت رحمتی اسماعیلی وباقری

      پاسخ ها

      • ح...

        شما لجنپولسیا اول برید جلو مازیار زارع پنالتیتون گل کنید بد زر بزنید ...خخخخختخخخخخخخخ..یادتتون رفت مازیار زارع چجوزی پنالتیتون گرفت ..اون موقع خفاش هام به حالتون می خندید

    • rira

      شما دوغته بنوش.

    • بدون نام

      دقیقا. مشخص است که باشگاه مشکلات درونی دارد. بازیکنان بی تعصب هستند و با عشق بازی نمیکنند زیرا تعدادی مفت خور و تصمیم گیر وجود دارند.

    • بدون نام

      به هر بهانه ای میخواهید باخت را گردن این و آن بیندازید.تا کی میخواهید بهانه بیاورید. بابا شما حریف پرسپولیس نیستید و نبودید و نخواهید بود. اگر در جان تو لیگ را بردید آنهم به کمک داور و فدراسیون بود.تو که عددی نیستی .آن زمانی هم که تو تیم که جدولی در اسپانیا بازی میکردی هم پوخی نبودی. نمیدونم چرا تو اینقدر از خودت راضی هستی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا لنگ سوراخ حرف نمیخواد که تیمیکه تو اوجش از قشقایی میخوره ماله این حرفا نیست این که لنگ له نکردیم برای کم کاری بازیکنایه تاج بود وگرنه بازیکنامون بشاشن لنگ و سیل برده نیازی به تلاش زیادی نیست آخه لنگ تیم نیست ، همینم هست که مارو ریخته بهم که چرا یه تیم به این دره پیتو به راحتی نبردیم...

      • بدون نام

        کاربر 11،43 دقیقه
        دقیقا باو بنیشه بانی دلاور کیسه کش

    • ss

      پاینده کاپیتان نکو
      دمت گرم

    • بدون نام

      رحمتی باید از تیم بزه باند داره تیم را نابود میکنه بزه گم بشه

    • بدون نام

      تو خودت یه مافیایی هستی نکو....

      ضمنا با یه نیم فصل بازی در استقلال ادعا هم داری...خیلی جالبه والا...

    • بدون نام

      برو بمیر بدبخت پنالتی گل نکردن فرشید چيپتون چه ربطی به مسئولین داره .کجا افشاگری شد .تنها افشاگری رو خانم فرزان مجبيدي جونتون کرده که خودش ضایع کرده و یکی هم احمدی نژاد گفته من پشت بنفع ها داوری و بردهاي اون دوره شيشتقلال بودم .یکی هم او رفت فتح الله زاده دوره حضورش بودجه فصل بعد تیم رو هم پیش پیش خرج کرده هه برو عمو خودت سیاهی

    • ایرانی

      عجب!!! چون تو تو تیم بودی استقلال قهرمان شد؟؟!!!
      حالا هم نکنه دیدی از مربی گری تیم ملی خبری نیست، چرخیدی به سمت نیمکت اس اس!!!!

    • بدون نام

      اولازحماتی که سیدکشید تونکشیدی پول پرست نبودعین توچقدرگرفتی اسطوره اگراینطوره جباروف هم اسطوره است به اندازه پول بازی نکردی پس حرف اضافی موقوف

    • امید

      انگار شما سالیان سال در استقلال بازی کرده اید!

    • سید

      استقلال سوراخه

    • بدون نام

      اخه چند سال در استقلال بازی کردی که خودت را استقلالی میدانی

    • بدون نام

      تو دیگه از کی استقلالی شدی آخه،،،چند رنگی آخه؟؟؟

    • بدون نام

      مثل برخی مسئولین که ول نمیکنن برن، تو استقلال هم همچین موردایی داریم! البته در هردو مورد، پشتوانه دارن!!!

    • زهرا نیک اقبال ولو

      این رحمتی شرش رو کم نمی کند راحت شیم

    • بدون نام

      تو مدیون پاسی که تو رو پرورش داد و رسوند به تیم ملی صحبت پاس که میشه میگی حیف شد خونه ام بود دلم می سوزه براش !!!!!الان هم که صحبت استقلال هست میگی دلم می سوزه معلوم نیست با شاهی یا شیخ!!!!!!!

    • بدون نام

      اااااا یعنی وزیر مقصر نیست؟؟؟؟

    • د

      آخه تو که بلد نیستی بنویسی چرا چرت می نویسی این کجاش کنایه بود و کدوم سید؟

    • حجت

      پارسال گل سوم السد به استقلال سوتی رحمتی بود که تو بازی
      برگشت ناامیدانه نتونستیم جبران کنیم،، امسال شروع لیگ قهرمانان آسیا بازم، بیرون نیومدن رحمتی و بازی بدش شکست سه صفرمقابل الدحیل رو رقم زد،، الانم دربي فقط به عدم خروج رحمتی باختیم، تا رحمتی هست استقلال جام که نمیگیره هیچ به هیچ جاهم نمیرسه، پیازم بود تو 36سالگی خروج از دروازه رو یاد گرفته بود،لعنت به تو سید.

    • بدون نام

      کاملاحق بااقای نکونام است,,جای تعجبه چطوری بازیکن خودش تصمیم میگیردکه پنالتی بزند,!!!یایک بازیکن پنالت زن رامشخص بکند,؟مگرتیم مربی ,وبزرگترندارد,؟؟حالاباختیم که مهم نیست بفکربازیهای بعدی باشید,,این درست که این باخت سنگین بوده ولی یادهمه باشدکه تیم بزرگ استقلال هم بارهاهمین پرسپولیس رابرده,

    • بدون نام

      نوک رحمتی رو باس چید
      یه مدت عادم شده بوداااا

    • بدون نام

      کل چرکپولیسیها اخلاق را باختند. داور را هل دادند. به سمت داور و کمک داور با حالتهای عجیب دویدند. یکی داور را به خدا واگذار میکند.کاپیتان با حالتهای شدیدا عصبی با فریاد مثلا تعصبی است. به داور شکلک درآوردند. به داور مسخره گی کردند. به داور خندیدند. سرپرست با حالتی کینه توزانه احساس شادمانی میکرد. ادا و اطوارهای عجیب. سرمربی پروفسور هم بازیکن را هل میدهد!! آیا این فوتبال است؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند درصد کافیه برات بفرستیم

      • بدون نام

        باشه بابا شما با اخلاق مه بی اخلاق
        خخخخخخخ

    • بدون نام

      نکونام جوری میگه استقلالیم انگار تمام عمر فوتبالیش توی استقلال بوده

    • بدون نام

      زمانی نکونام را خیلی دوست داشتم،ولی یک فصل بازی کردی تو استقلال چطوری میگی باشگاهم.تو یک پاسی هستی و سالیان سال پاس بزرگ تهران تورا پروراند خجالت بکش نکونام.

    • تاج کبیر

      بابادمت گرم توی این اشفته بازار توهم فکرنمدی برای کلاه خودت هستی .تاالان کجابودی که بازمین خوردن استقلال سر وکله امثال شماپیداشده ومیخواهیدتسویه حساب شخصی کنی ....

    • بهزادسرلک

      رحمتی باید چندسال پیش میرفت پدراستقلالو دراورده بیشرف الانم که اسماعیلی باقریم اضافه شدن این سه تا از استقلال برن همه چی درست میشه

    • بدون نام

      چندین ساله پایین بوده کیسه حالا میگید اگر برده بود قهرمان! میشد؟ باخت و یه بازی اینقدر اشوب نداره رحمتی سرمربی وکاپیتان وهمه کاره استقلال هست زور کسی نمیرسه ! صحبت قهرمانی با یه گل بهار نمیشه جوادی

    • بدون نام

      بریزید تو خیابون شعار بدین منشا پرسپولیسی نمیخواهیم نمیخواهیم بگید منشا پنالتی نزن به پرسپولیس نمیخواهیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگونزاشتن بزنه

    • بدون نام

      هوچیگری کنید

    • بدون نام

      آقا جواد فقط خودت بیای این تیم را نجات بدی وگرنه هیچی بار این اقایون نیست خودت بیا عشقی

    • بدون نام

      نکو بیا مربی بشو اسنقلال را به جایگاه خودش که دسته سوم هست برسون

    • بدون نام

      تو هم یکی مثل بقیه هستی که فقط هی میگید افشا گری میکنم افشاگری میکنم ......و تهش هیچ شکری نمیخوری.

    • مهدی

      اقایون پشت تیمو خالی نکنید دنیا که به اخر نرسیده این تیم براحتی میتونه قهرمان بشه مطمئن باشید رقیب
      امتیاز از دست میده.یاعلی مدد

    • بدون نام

      رحمتی غده سرطانی چندسال اخیر تاج بوده

    • حسین سرخ جامه

      نکوجان تواگر کیسه کش بودی موقع پیری به این تیم واردنمی شدی

    • محند

      ببخشید از کی یه نفر یه فصل یازی تو استقلال میشه دو اتشه استقلالی آهای نگونام خودت بدتر از رحمتی هستی خودت خو پاس و سایپا هم بودی تیم ملی هم همینطور

    • بدون نام

      اقای نکونام به عنوان ی استقلالی احترام واستون قائلم،اما شما از زمان تیم ملی با رحمتی مشکل داشتید و باعث شدید از تیم ملی دور بمونه،اقای نکونام وقتی رحمتی رفت پیکان چرا استقلال نتیجه نگرفت؟؟چرا اکثر کارشناسان میگن رحمتی با اختلاف بهترین گلر ایرانه؟جواد جان مشکل استقلال مدیریت ضعیف این تیمه،چرا باقری با گفتن حقیقت تبیهش کردن؟؟چرا وریا دوباره مسدوم شد؟نداشتن زمین تمرین تقصیر رحمتیه؟؟وقتی مدیریت عرضه نداره ی زمین تمرین واسه تیم جور کنه تقصیر بازیکن چیه؟؟چرا تیم نیم فصل دوم پارسال و اقایان نابود کردن؟؟وقتی اقای فتحی بعنوان مدیر عامل عرضه جم کردن تیم و نداره،گناه بازیکنان چیه؟؟فتحی و خطیر چکاری واسه استقلال انجام دادن؟؟؟جواد جان تا این مدیریت هست استقلال بجایی نمیرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج