جاباما
۸۴۶۹۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دفاع زیدان از بازی دادن به پسرش

زین‌الدین زیدان می‌گوید پسرش لوکا ۱۶ سال در باشگاه رئال‌مادرید حضور داشته و شایسته بازی کردن برابر رئال‌مادرید بود.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته در چارچوب هفته بیست‌ونهم لالیگای اسپانیا در دیداری خانگی به سختی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد اوئسکا قعرجدولی گذشتند، پس از این بازی گفت: فصل پیچیده‌ای است و ما اوقات خوب و بدی را تا کنون داشته‌ایم. در این بازی هم ما لحظات بدی را تجربه کردیم، اما در بخش‌هایی از بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید که شاگردانش در حال حاضر با بارسلونای صدرنشین ۱۲ امتیاز اختلاف دارند، تصریح کرد: ما می‌توانستیم بازی بهتری از خود به نمایش بگذاریم، اما بابت این پیروزی و تلاش بازیکنانم خوشحال هستم. اوئسکا هم شایسته نتیجه بهتری از شکست در این دیدار بود.

وی همچنین در خصوص تغییراتی که در ترکیب تیمش برای این بازی به وجود آورد، اظهار داشت: سعی کردم با بهترین ترکیب ممکن به پیروزی برسیم و بعد از بازی‌های ملی خیلی مهم بود که در این دیدار تغییراتی در ترکیب به وجود بیاوریم.

زیدان در خصوص شانس قهرمانی تیمش نیز خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر تنها ۱۳ بازیکن را در ترکیب خود داریم و با این شرایط کسب قهرمانی غیرممکن است. در چنین شرایطی هم که می‌دانید این فصل جامی نخواهید برد، ایجاد انگیزه در بازیکنان کار سختی است.

سرمربی کهکشانی‌ها همچنین درباره قرار دادن پسرش یعنی لوکا زیدان در درون چارچوب دورازه رئال گفت: برای لوکا خوشحال هستم که اولین پیروزی‌اش را با رئال مادرید تجربه کرد. او ۱۶ سال است که در رئال حضور دارد. کورتوا شرایط خوبی نداشت و می‌خواستم به کیلور ناواس هم استراحت بدهم. به نظرم همه چیز هم خوب بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج