جاباما
۸۴۷۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بازگشت مصرف بنزین به بالای ۱۰۰ میلیون لیتر

مصرف بنزین کشور که در روزهای پیش از این به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش‌های سیل‌آسا در سراسر کشور کاهش یافته بود، با مساعد شدن شرایط جوی در روز دهم فروردین‌ماه افزایش یافته است.

خبرآنلاین: مصرف بنزین کشور که در روزهای پیش از این به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش‌های سیل‌آسا در سراسر کشور کاهش یافته بود، با مساعد شدن شرایط جوی در روز دهم فروردین‌ماه افزایش یافته است.

بازگشت مصرف بنزین به بالای ۱۰۰ میلیون لیتر

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مصرف بنزین کشور در روز شنبه (دهم فروردین‌ماه 98)، 106 میلیون و 300 هزار لیتر بوده است که این مقدار در مقایسه با روزهای گذشته افزایش یافته است.

براساس اعلام این شرکت، مصرف بنزین کشور در روز دهم فروردین‌ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال (دهم فروردین‌ماه 97) با رقم 90 میلیون و 724 هزار لیتر، 17.1 درصد افزایش یافته است.

طبق اعلام وزارت نفت، مصرف بنزین کشور که در روزهای پیش از این به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش‌های سیل‌آسا در سراسر کشور کاهش یافته بود، با مساعد شدن شرایط جوی در روز دهم فروردین‌ماه افزایش یافته است.

مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی و توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده به مردم و خودروهای امدادی در حالت آماده باش هستند.

این شرکت همچنین به منظور پشتیبانی و مدیریت سیل به وجود آمده در مناطق شمالی کشور، سوخت کافی در این مناطق و دیگر استان‌های کشور ذخیره‌سازی و در مناطق سیل‌زده به مردم و خودروهای امداد و نجات سوخت رایگان توزیع کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم واسه ناراحتی امشب شما... بنزین تولید میشه که مصرف بشه... نه اینکه بمونه یا قاچاق کنن... کیفیت بنزین در کشور ما صفره ماشین هامون هم انگار موتور با حجم ۲۴۰۰ هستش... . نهایت ۲۰۰۰ داریم ... همین پراید و تیبای بی خاصیت که میگن کم مصرفه رو بنده داشتم... همش دروغ... مکمل سوخت میزنی یورو ۴ میزنی هیچ فرقی نداره... . اینا لگن هستن و بس... .

    • بدون نام

      چکار کنیم دوباره نقشه که به سرتون نزده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج