۸۴۷۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

جهانگیری: مردم هشدارها را جدی بگیرند

معاون اول رییس جمهوری از مردم استان‌های سیل زده و همچنین همه کشور خواست که به درخواست‌ها و هشدارهای مسئولان توجه کنند و بدانند همه این هشدارها با انگیزه و هدف حفظ سلامت آنها است.

ایسنا: معاون اول رییس جمهوری از مردم استان‌های سیل زده و همچنین همه کشور خواست که به درخواست‌ها و هشدارهای مسئولان توجه کنند و بدانند همه این هشدارها با انگیزه و هدف حفظ سلامت آنها است.

جهانگیری: مردم هشدارها را جدی بگیرند

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری که در پی ورود سامانه جدید بارشی به کشور به استان‌های غربی و جنوب غربی سفر کرده است، در جریان بازدید از مجموعه سد دز در استان خوزستان با اشاره به وضعیت بارش و طغیان رودخانه‌ها در استان لرستان، اظهار کرد: از لحظه ورودم به خرم آباد در روز گذشته با رگبارهای شدید مواجه شدیم در آن زمان در برخی مناطق رودخانه خرم‌رود هنوز سطح آب با سطح خیابان فاصله یک متری داشت ولی به دلیل تداوم بارش‌ها صبح امروز در برخی نقاط آب وارد شهر شده بود.

وی افزود: در تماسی که با فرمانداران استان لرستان برقرار کردم آنها با توجه به این‌که بارندگی در شهرهایشان ادامه داشت به نوعی نگرانی داشتند به همین دلیل هم در تماس تلفنی با وزیر کشور دستوراتی به او دادم و هم به وزیر راه و شهرسازی گفتم که در خرم‌آباد بمانند که هم به استاندار کمک کند و هم از استان‌های همجوار از جمله اصفهان و مرکزی کمک‌های مورد نیاز را تامین کنند.

معاون اول رییس جمهوری با بیان این‌که مجموعه مدیریت استان لرستان آمادگی کاملی برای مدیریت بحران داشت و پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده بود، خاطر نشان کرد: از مردم عزیز استان لرستان و همه کشور می‌خواهم که به درخواست‌ها و هشدارهای مسئولان توجه کنند و بدانند همه این هشدارها با انگیزه و هدف حفظ سلامت مردم است، چرا که سلامت مردم برای ما مهم است.

جهانگیری با اشاره به لغو سفر خود به ایلام به دلیل عدم امکان پرواز هوایی از خرم‌آباد به ایلام، گفت: در مسیر خرم‌آباد تا خوزستان حرکت سیلاب‌های خروشان به سمت خوزستان کاملا قابل مشاهده بود.

وی تاکید کرد: سد دز یکی از مهم‌ترین سدهای کشور و استان خوزستان است و الان به دلیل پایداری سد مسئولان و متخصصان سد هیچ دغدغه و نگرانی درباره وضعیت آن ندارند، چرا که از جمله سدهای مستحکمی است که قادر است سیل‌های بزرگی را بدون این‌که کمترین آسیبی به سد برسد عبور دهد. آنچه که الان مهم است، این است که ورودی سد دز بیش از 5000 مترمکعب است و پیش‌بینی می‌شود در ساعات آینده این ورودی افزایش یابد. این در حالی است که در شرایط فعلی خروجی سد 1800 مترمکعب است.

معاون اول رییس جمهور با بیان این‌که سد دز در دوره‌های مختلف خروجی‌هایی بیشتر از خروجی امروز داشته است، افزود: استاندار و مسئولان ستاد مدیریت بحران استان مهم‌ترین تدبیرشان این است که سیلاب خروشانی که به پشت سد دز می‌رسد به نحوی از سد خارج می‌شود که اولا در سد آرام می‌گیرد و به سد آسیبی وارد نشود و قابل انتقال به حدی باشد که حداقل خسارت به بخش‌های پایین‌دستی از جمله دزفول، اندیشمک و سایر شهرهایی که در مسیر رودخانه قرار دارد وارد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید حسن

      شما برو مشغول باش

    • بدون نام

      تور بیهوده ایرانگردی جهانگردی.......

      پاسخ ها

      • علی

        آقای جهانگیری همه ایران رو رفت بی فایده واقعاً درست گفتی

    • بدون نام

      خوب شد گفتی

    • بدون نام

      به توچه جهانگیری ما مردم دلمون میخواد بمیریم مشکلی داری نکنه تو فرشته نجات هستی ...

    • ایرانی

      شما بی کفایتها ۶ ساله که فقط هشدار میدین . ظاهرا کار دیگه بلد نیستین .

    • بدون نام

      شما را کسی حدی نگرفت .شوخی شوخی مملکت را نابود کردید.

    • بدون نام

      برو ..دماغترو .عمل کن که حالم بهم خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج