۸۴۷۱۱۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

مارکا؛ پایان دوران ستاره ولزی در رئال مادرید

به نظر می رسد که گرت بیل از رئال دور و دورتر می شود و تابستان باید منتظر انتقال او به تیمی دیگر باشیم.

ورزش سه: رئال مادرید شب گذشته در برنابئو به زحمت و با گل دقایق پایانی کریم بنزما توانست تیم ته جدولی اوئسکا را ۳-۲ شکست دهد. در این بازی نیز گرت بیل از ابتدا در میدان حاضر بود و تا به انتها نیز در زمین باقی ماند اما نمایش او دور از انتظار بود.

مارکا؛ پایان دوران ستاره ولزی در رئال مادرید

دقیقا در سالی که بیشترین انتظار از گرت بیل می رفت و بسیاری معتقد بودند که او می تواند تا حدی جای رونالدو را پر کند، این اتفاق نیفتاد و بیل خاموش تر از همیشه به نظر می رسد. او شب گذشته برابر اوئسکا یکی از ضعیف ترین بازی های خود برای رئال در برنابئو را به نمایش گذاشت و هواداران رئال بارها و بارها او را با سوت های اعتراضی جریمه کردند.

بیل هفته هاست که این حس را منتقل می کند که فصل آخر حضورش در رئال را پشت سر می گذارد و از رئال دور و دورتر می شود. دوران حضور او در برنابئو به پایان نزدیک است و تابستان باید منتظر جدایی او باشیم.

پس از بازگشت زیدان، رئال دو بازی برابر سلتا و اوئسکا انجام داده و در هر دو گرت بیل از ابتدا در میدان حضور داشته اما پالس های مثبتی از او مشاهده نشده است. به نظر می رسد که در زمین، ارتباط او با هم تیمی هایش قطع شده و در معدود صحنه هایی از او حرکات جالب توجهی دیده می شود.

مارکا؛ پایان دوران ستاره ولزی در رئال مادرید

برابر اوئسکا او نیمه اول را در سمت راست و نیمه دوم را در سمت چپ زمین حاضر بود ولی بازی او بسیار پرنوسان بود.

هرچند بیل روی دو سانتر بیرون پا در دو گل رئال نقش مستقیم داشت ولی هواداران رئال از او توقع بسیار بالاتری دارند. او در نیمه اول و پس از اینکه یک ضربه کاشته را به آسمان زد، با سوت های اعتراضی مواجه شد و در نیمه دوم وقتی نتوانست یک پاس ساده را به مارسلو بدهد، شدت اعتراضات بیشتر نیز شد.

گرت بیل؛ بازیکنی که بیشترین انتظارات در فصل جاری از او می رفت، تبدیل به یکی از ضعیف ترین های فصل شده و صبر هواداران رئال نیز لبریز شده است.هر اندازه کریم بنزما توانست نگاه ها به سمت خود را تغییر دهد، در عوض ستاره ولزی از هواداران دور و دور تر شد و اکنون بسیاری منتظر جدایی او هستند. هرچند ایجنت او اخیرا عنوان کرده است که بیل قصد جدایی ندارد و اینکه هواداران رئال باید بوسه بر پاهای او بزنند اما با وضعیت کنونی، مشکل بتوان تصور کرد که بیل فصل بعد نیز با پیراهن رئال در میادین حاضر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیل بازیکن خوبیه و درگذشته کارهای مهمی برای رئال کرد .اما چون مشکل ستون فقرات داره نمی تونه بخودش فشاربياره و با ترس مصدومیت بازی میکنه برای همین بازیش همیشه مثبت نیست

    • بدون نام

      ریال کثیف یعنی همین
      حتی رائول رو هم و کاسیاس و پنالدو رو هم اینجوری بیرون کردن
      از بارسلون کبیر یاد بگیرید که واسه پویول ژاوی اینیستا و .... چه مراسم هایی گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسه رونالدینیهو چی ؟

      • بدون نام

        مرد حسابی تو چه میدونی فوتبال چیه اون بازیکنایی که اسم بردی در اوج فوتبال شون از بارسا رفتن ودست باشگاه رو برای گرفتن بازیکن تراز اول باز گذاشتن رونالدو چه بلایی به سر رئال آورد؟ تو بدترین شرایط بخاطر پول تیم رو ول کرد میخواستی براش جشن بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج