جاباما
۸۴۷۱۹۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

هیچ خسارت مالی و جانی در تهران گزارش نشده

استاندار تهران گفت: با تدابیر اتخاذ شده بارشهای شدید دوشنبه و روزهای اخیر، هیچ خسارت مالی و جانی در تهران گزارش نشده است.

خبرگزاری ایسنا: استاندار تهران گفت: با تدابیر اتخاذ شده بارشهای شدید دوشنبه و روزهای اخیر، هیچ خسارت مالی و جانی در تهران گزارش نشده است.

محسنی بندپی با اشاره به آمادگی دستگاه‌های مدیریت بحران و حضور مدیران در نقاط مختلف استان گفت: حضور مستمر مسئولان استان در چهار منطقه مدیریت بحران موجب شده که هیچ خسارت مالی و جانی در استان تهران گزارش نشده است.

به گفته وی، در منطقه جنوبی استان در محدوده شهرستان ری با حضور حسن بیگی، معاون سیاسی در رصد مدیریتی بحران قرار گرفته و تا پایداری اوضاع در این منطقه و ستادهای مدیریت بحران محلی حضور مستمر خواهد داشت.

وی همچنین گفت: تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز با حضور در مناطق جنوبی شرقی استان مانند پاکدشت، ورامین، رود دره‌های کن و فرحزاد و نیز مناطق اطراف به رصد وضعیت مدیریت بحران می‌پردازد.

استاندار تهران اضافه کرد که در منطقه غرب استان نیز هماهنگی‌های لازم از سوی گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار بعمل آمده و این مقام مسئول نیز در مناطق غربی استان به ارزیابی و بررسی شرایط خواهد پرداخت.

محسنی بندپی در خاتمه بار دیگر تاکید کرد که تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران در حوزه رود دره‌ها و مسیل‌ها حضور مداوم داشته و مسیر آب‌های ورودی را برای جلوگیری از هرگونه انسداد و وجود موانع احتمالی مورد رصد قرار می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف.ف

      راستی این مدیریت بحران آقای روحانی کجاس.
      خبری ازش نیس

    • اا

      فکر وذکرشون شده فقط تهران بقیه مردم هم بنگلادشین هموطنشون نیستن نعلت بر....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج