۸۴۷۲۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت سیل در استان ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به این‌که «تمام نیروهای امدادی برای کمک به مردم در سطح استان بسیج شده‌اند» گفت: شرایط در برخی از نقاط استان خاص است. تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای کمک به مردم و کاهش خسارت بسیج شده اند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به این‌که «تمام نیروهای امدادی برای کمک به مردم در سطح استان بسیج شده‌اند» گفت: شرایط در برخی از نقاط استان خاص است. تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای کمک به مردم و کاهش خسارت بسیج شده اند.

جلال میرزایی با اشاره به آخرین وضعیت در استان ایلام پس از سیل بیان کرد: در استان ایلام در برخی مناطق شرایط خاص است که مربوط به بخش پایین دست و بالا دست رودخانه سیمره است. در برخی مناطق نیز رانش زمین اتفاق افتاده و شرایط بحرانی است. خوش بختانه تا اینجا کار مدیریت خوبی در استان ایلام شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: سیل خساراتی به زمین‌های کشاورزی بخش بالادست رودخانه سیمره وارد کرده است که باید با بررسی‌های کارشناسی نسبت به جبران خسارت مردم اقدام شود. تقریباً بر اثر طغیان رودخانه سیمره به ۵ روستا آسیب وارد شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: در حوزه شهری در بعضی از بخش‌ها نظیر صالح آباد رانش زمین داشتیم. طغیان رودخانه در سطح استان به راه‌ها و زمین‌های کشاورزی خسارت وارد کرده است اما تاکنون گزارشی از تلفات جانی نداشته‌ایم.

وی افزود: دولت تدابیر و تصمیمات خوبی برای جبران خسارت مردم اتخاذ کرده است اما ما همیشه در حوزه تصمیم گیری مشکلی نداریم و بیشتر در بخش اجرا با مشکل روبه رو می شویم. امیدواریم تصمیمات گرفته شده به موقع اجرایی شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان گفت: به منظور مدیریت بحران در سطح استان، بنیاد مسکن استان، جمعیت هلال احمر، سازمان آب و نیرو و سپاه حضور مستمر در منطقه دارند و همه تلاش بر این است تا خسارت وارد بر مردم به حداقل برسد. سپاه همه امکانات و منابع خود را برای کمک به مردم در سطح استان به کار بسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج