۸۴۷۲۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعزام تیم واکنش‌سریع سیلاب اصفهان به لرستان

مدیرعامل جمعیت‌هلال‌احمر استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه پشتیبان چند استان هم هستیم باید آمادگی خودمان را حفظ کنیم و با حل مشکل در استان در صورت نیاز به استان‌های دیگر امدادرسانی کنیم.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت‌هلال‌احمر استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه پشتیبان چند استان هم هستیم باید آمادگی خودمان را حفظ کنیم و با حل مشکل در استان در صورت نیاز به استان‌های دیگر امدادرسانی کنیم.

محسن مؤمنی اظهار داشت: با صبر و شکیبایی و همکاری مردم و مسئولین شرایط بحران را پشت سر گذاشتیم و برای دومین بار از بافت فرسوده شهرستان سمیرم بازدید داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان بیان کرد: امدادرسانی و اسکان اضطراری همراه با تغذیه و کمک‌های امدادی اضطراری در حال انجام است و با پیگیری‌های بنیاد مسکن اسکان موقت سیل‌زدگان در بافت فرسوده به سرعت در حال انجام است.

وی تصریح کرد: هرچه زودتر باید نیاز مبرم مردمی که احتیاج به سرپناه دارند حل شود و در مکان‌های موقت اسکان یابند.

مؤمنی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در استان بارندگی و طوفان در شرق و غرب داریم نیروهای امدادی به صورت آماده‌باش هستند و با توجه به اینکه پشتیبان چند استان هم هستیم باید آمادگی خودمان را حفظ کنیم و با حل مشکل در استان در صورت نیاز به استان‌های دیگر امدادرسانی کنیم، همان‌طور که به لحاظ پشتیبانی و نیروهای امدادگر امروز این کار انجام شده و نیروهای ما به منطقه لرستان هم اعزام شده‌اند و منتظریم اگر نیاز شد،تیم‌های بعدی هم اعزام کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: از شروع طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تاکنون توسط جمعیت هلال‌احمر ۲۴۲ طرح عملیات امداد جاده‌ای شهری و روستایی انجام شده است.

وی افزود: عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در ایام نوروز با توجه به کاهش حوادث ترافیکی و جاده‌ای بیشتر در زمینه امداد و نجات به حادثه دیدگان در حوادث طبیعی شامل سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

مؤمنی بیان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی و بارندگی‌های اخیر، جمعیت هلال‌احمر به صورت آماده‌باش در آمده و نیروهای امدادی بیشتری به کار گرفته شده و به آسیب دیدگان بارندگی اخیر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان اظهار داشت: تعدادی از خانواده‌های آسیب‌دیده اسکان اضطراری در مدارس سمیرم داده و تعدادی اقلام غذایی بین خانواده‌های آن‌ها توزیع شده است.

وی گفت: مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینه‌های مختلف توسط هلال‌احمر هزینه شده است.

مؤمنی خاطرنشان کرد: طی بارش‌های اخیر در سمیرم میزان ۱۳۰ میلی‌متر بارندگی شده است که خانه‌های مسکونی زیادی در بافت‌های فرسوده و شهر و روستاهای سمیرم دچار خسارت و آسیب شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج