۸۴۷۲۵۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نصر: هدفمان کسب امتیاز مقابل ذوب‌آهن است

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه برای کسب پیروزی به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم گفت: تیم فوتبال سپیدرود همانند هواداران خود با تمام وجود برای نام بزرگ سپیدرود خواهد جنگید.

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه برای کسب پیروزی به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم گفت: تیم فوتبال سپیدرود همانند هواداران خود با تمام وجود برای نام بزرگ سپیدرود خواهد جنگید.

محسن نصر با اشاره به دونیمه متفاوت سپیدرود مقابل پیکان تهران اظهار کرد: نیمه اول کمی سردرگم بوده و در نیمه دوم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، پیکان تیم پرمهره و با امکاناتی بوده و با توجه به تغییر سرمربی خود در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه سپیدرود با تغییر کادر فنی تمرینات خوبی برگزار می‌کند اظهار کرد: شیوه تمریناتمان تغییر کرده و حس نباختن به تیم تزریق ‌شده است، بازیکنان به این خودباوری که می‌توانند با کسب امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند دست پیداکرده و روزهای خوبی در انتظارمان است.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر استفاده از نیروهای جوان در تیم افزود: حضور بازیکنانی نظیر بلبلی و ربیع‌زاده در ترکیب اصلی سپیدرود این انگیزه را به بازیکنان جوان می‌دهد که با تلاش مضاعف در تمرینات می‌توانند به ترکیب اصلی راه پیدا کنند، نظر مجموعه کادر فنی سپیدرود و در رأس آن نادر دست‌نشان تزریق نیروی جوانی به تیم بوده و در دیدارهای آتی بازیکنان جوان دیگری نیز به ترکیب اضافه می‌شوند.

محسن نصر با بیان اینکه زمان مناسبی برای پوست‌اندازی نیست خاطرنشان کرد: جوان‌گرایی پروسه‌ای تدریجی بوده و نمی‌توان ‌یک‌باره تیم را با ترکیبی از بازیکنان جوان ارنج کرد، برای جوان‌گرایی نیاز به زمان مناسب‌تری داشتیم و ابتدای فصل یا حتی نیم‌فصل زمان مناسبی برای جوان‌گرایی بود، به‌عنوان‌مثال هومن ربیع‌زاده که در بازی مقابل پیکان به بازی گرفته شد در تک بازی که بنده مقابل استقلال خوزستان سرمربی سپیدرود بودم در ترکیب اصلی قرارگرفته و ۸۰ دقیقه برایمان بازی کرد.

وی با اشاره به بازی حساس مقابل ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: ذوب‌آهن به‌سان پیکان روند روبه رشدی در هفته‌های اخیر در پیش گرفته است، این تیم در چهار دیدار اخیر خود سه پیروزی و یک تساوی در لیگ برتر کسب کرده و روز سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اذعان به اینکه برای کسب پیروزی به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم گفت: ذوب‌آهن به دلیل پیروزی‌های اخیر خود باروحیه‌ای بالا به مصاف تیممان خواهد آمد و احتمالاً سپیدرود را دست‌کم بگیرد، این موضوع به بازیکنانمان کمک شایانی می‌کند و کسب تساوی مقابل ذوب‌آهن حداقل خواسته کادر فنی است.

نصر با بیان اینکه شرایط جوی رشت در تمرینات تیم اثرگذار بوده خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی‌های هفته اخیر، مجبور بودیم در زمین خیس و در هوایی بارانی و سرد تمرین کنیم، تمرینات خوبی را در طول هفته برگزار کرده و می‌خواهیم با انسجام تیمی خوبی که به وجود آمده با کسب سه امتیاز به رشت بازگردیم.

وی با اشاره به دیدارهای آتی سپیدرود در لیگ هجدهم تصریح کرد: سپیدرود مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و بعد از بازی ذوب‌آهن یک دیدار سنگین مقابل تراکتورسازی در رشت انجام خواهیم داد، دیداری که در برابر هوادارانمان برگزارشده و برای کسب سه امتیاز تمام توانمان را به کار می‌گیریم.

مربی سپیدرود رشت با بیان اینکه سپیدرود همانند هواداران خود با تمام وجود خواهد جنگید اذعان کرد: نوع فوتبال سپیدرود در دیدارهای اخیر تغییر کرده و بارقه‌های امید در دل هواداران پدیدار شده است، امتیازات حساسی را ازدست‌داده‌ایم ولی تا روز آخر برای نام بزرگ و مقدس سپیدرود می‌جنگیم.

نصر با اشاره به دوئل شش امتیازی در هفته بیست و هشتم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تلاشمان کاهش اختلاف امتیازاتمان با تیم نفت مسجدسلیمان پیش از دیدار مقابل این تیم بوده و با پیروزی در دیدار رودررو مقابل نفتی‌ها در مسجدسلیمان به ناکامی‌های سپیدرود در لیگ هجدهم خاتمه می‌دهیم.

وی با تأکید بر اتحاد و انسجام اعضای تیم سپیدرود رشت افزود: آقای بیات از تمامی توان خود برای بسیج امکانات استفاده کرده و تیم فوتبال سپیدرود رشت نیاز به حمایت هرچه بیشتر مسؤولان شهری و استانی دارد، با همدلی و اتحاد در پایان فصل جشن بقا خواهیم گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج