جاباما
۸۴۷۲۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۶۰۰خانه در معمولان به طور کامل زیر آب رفت

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: حدود ۶۰۰ خانه در بخش جنوبی معمولان به صورت کامل زیرآب رفته، همچنین ۳۰ درصد شهر پلدختر از شب گذشته تا به امروز در محاصره آب قرار دارد.

ایلنا نوشت: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: حدود ۶۰۰ خانه در بخش جنوبی معمولان به صورت کامل زیرآب رفته، همچنین ۳۰ درصد شهر پلدختر از شب گذشته تا به امروز در محاصره آب قرار دارد.

سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت‌: علت اصلی خسارت‌های ناشی از سیل اشتباهات سالیان گذشته بوده که به ساخت ساز و کشت‌وکار در حریم و بستر رودخانه پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰۰ خانه در بخش جنوبی معمولان به صورت کامل زیرآب رفته است، اظهار داشت: حدود ۳۰ درصد شهر پلدختر که در بخش غربی این شهرستان واقع شده است از شب گذشته تا به امروز در محاصره آب قرار دارد اما با وجود تمامی این مشکلات خوشبختانه تنها شاهد یک فوتی در این مناطق بوده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: از شب گذشته تا به دیروز عصر هیچ گونه راه ارتباطی با مردم پلدختر و معمولان وجود نداشته اما با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و سپاه خوشبختانه ارتباط تلفنی با آن‌ها برقرار شد و بر اساس شواهد خسارات فراوانی به زیرساخت‌ها و اماکن مسکونی و تجاری پلدختر وارد شده است.

کشکولی با اشاره به اینکه مجموعه سپاه لرستان از روزهای ابتدایی در کنار مردم حضور داشته، تصریح کرد: ظهر امروز جلسه‌ای با حضور تمامی معاونت‌های سپاه استان در راستای ارائه خدمت به مردم مناطق سیل‌زده لرستان برگزار شد.

وی افزود: سپاه استان‌های قم، مرکزی، اصفهان و کرمانشاه در راستای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده استان اعلام آمادگی کرده و از عصر دوشنبه همراه با ماشین‌های مهندسی به سمت لرستان حرکت کردند؛ همچنین دو بیمارستان صحرایی نیز طی روزهای آینده در شهر معمولان و پلدختر برپا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج