۸۴۷۳۰۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

حالت فوق‌العاده در شوش اعلام شد

فرماندار شوش با اعلام حالت‌ فوق‌العاده در "شوش"، از تخلیه بیش از ۳۰ روستا و اتخاذ تمهیدات و امکانات لازم برای اسکان موقت ساکنان مناطق در معرض خطر سیل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار شوش با اعلام حالت‌ فوق‌العاده در "شوش"، از تخلیه بیش از ۳۰ روستا و اتخاذ تمهیدات و امکانات لازم برای اسکان موقت ساکنان مناطق در معرض خطر سیل خبر داد.

عدنان غزی، ‌ آخرین وضعیت آمادگی وضعیت شهرستان شوش در استان خوزستان در برابر سیل را تشریح کرد و گفت: با موافقت وزیر کشور، حالت فوق العاده در شهرستان شوش اعلام کردیم.

وی افزود: شوش دارای سه رودخانه دز، کرخه و شاوور است که از شمال تا جنوب آن را در برمی‌گیرد. سه بخش درگیر در مجاورت این سه رودخانه، منطقه مرکزی، فتح المبین و شاوور است. شاوور را در ابتدا تخلیه کردیم و در روزهای بعدی برای ۱۱ روستا دستور تخلیه دادیم.

فرماندار شوش ادامه داد: در بخش مرکزی حاشیه دز و حاشیه کرخه نیز برخی روستاها که در خطر بودند را نیز تخلیه کردیم. در بخش فتح المبین که مرزی و همجوار عراق است نیز دستور تخلیه چندین روستا را دادیم.

غزی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۳۰ روستا تخلیه شدند و به بخشداران هشدار دادیم که بخشداران مراقب باشند تا مشکلی پیش نیاید، گفت: برای سایر روستاها که احتمال دارد مشکلی پیش بیاید، کلیه تمهیدات و امکانات لازم برای اسکان موقت دیده شده است.

وی تاکید کرد: حسب اطلاعیه‌های راهور و مدیریت بحران که به ما ابلاغ می‌شود، عمل می‌کنیم و انتظار داریم مردم نیز اخبار را از منابع موثق دنبال کنند و از توجه به اخبار غیرواقعی، اجتناب کنند.

فرماندار شوش ادامه داد: در ادامه عملیات، نقاط دیگری را که تشخیص می‌دهیم ممکن است مشکل‌دار شوند را نیز تخلیه و امکانات لازم بهداشتی و خدماتی را فراهم می‌کنیم که با مشکل مواجه نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج