۸۴۷۳۱۸
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

حاجیلو: اسماعیلی بدهکار هواداران شد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:آنها که خود سابقه درگیری و بازیکن سالاری دارند، نباید درباره تیم حرف بزنند.

خبرگزاری فارس: اصغر حاجیلو، در خصوص حواشی رخ داده بین بازیکنان بعد از دربی گفت:٥٠ سال است در این فوتبال هستم، آن روز، روز استقلال نبود. بازیکن استقلال هم وقتی می بیند سر هواداراش پایین است عصبی می شود. این بچه ها غیرت دارند. من نمی خواهم همه چیز را باز کنم ولی واقعا بازیکنان استقلال تحت فشار بودند و شاید ناراحتی هایی هم از هم داشتند ولی الان مهم این است که همه کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم.

وی در خصوص پنالتی که فرشید اسماعیلی از دست داد گفت: این بچه (اسماعیلی) دل صافی دارد، ولی اشتباه کرد. فرشید بازیکن خوبی است ولی به نظرم با اتفاقی که افتاد او به استقلال بدهکار شد. حالا اسماعیلی باید تلاش کند دل این مردم را به دست بیاورد. او نباید در آن صحنه پنالتی را به آن شکل می زد ولی باید به وی کمک کرد تا برگردد.

اصغر حاجیلو در ادامه گفت و گو با فارس ادامه داد: بچه ها همه تلاش خود را کردند و می خواستند برنده باشند اما این اتفاق رخ نداد و بعد از ٥٠ سال حضور در فوتبال، یکی از سخت ترین روزهای خود را سپری کردم. من نیز خیلی ناراحت هستم و کنار هواداران حضور دارم اما مطمئن هستم جبران می کنیم و با برد برابر سایپا دوباره به کورس قهرمانی باز می گردیم. هواداران باید از تیم پشتیبانی کنند و در کنار تیم خود باشند.

وی افزود: بنا بر دستور و تاکید مدیرعامل همه ارکان باشگاه وظیفه داریم که در مسیر موفقیت تیم و سیاست های آن حرکت کنیم. ما به بازیکنان اعتماد داریم و آنها سرمایه تیم هستند و نباید آن ها را تخریب کرد. در این سال ها هیچکس اندازه من برای این تیم دلسوزی نکرده و من عمر و جوانی خود را فقط در این تیم گذاشته ام و در اوج آمادگى و جوانى و بازیکن ملى علیرغم پیشنهادات وسوسه کننده فقط پیراهن مقدس آبى را پوشیدم. متاسفانه امروز افرادی ادعای استقلالی بودن دارند که برای پول آمدند و برای پول رفتند و از باشگاه به آسیا شکایت کردند تا استقلال را محروم کنند. آنها برای یک مشت دلار تیم را ترک کردند تا استقلال در آن فصل پنجم شود. آنها در حالی حرف از قهرمانی می زنند که فرهاد مجیدی مربی امروز ما کاپیتان آن تیم بود و مهدی رحمتی کاپیتان امروز استقلال بهترین بازیکن آن تیم لقب گرفت و نمایش درخشانی داشت.

وی تاکید کرد:ما نباید کینه های شخصی را بروز دهیم تا دل هواداران خون شود. آنها که خود سابقه درگیری و بازیکن سالاری دارند، نباید درباره تیم حرف بزنند. من در تیم ملی کنار افشین قطبی بودم و دیدم که چه کسانی جلسات مخفیانه علیه سرمربی و برای برکناری آن برگزار می کردند و در پیکان نیز این رفتارها را با مجید جلالی داشتند و در استقلال نیز با قلعه نویی مشکل داشتند. این افراد مگر شبانه از اردوی دبی تیم علی دایی اخراج نشدند که با وساطت برگشتند؟ یا همین اشخاص با عملکرد خوخواهانه و مافیایی خود باعث شدند تیم ملی در سه دوره جام ملتهای آسیا علیرغم استحقاق آن به فینال نرسد.

وی در پایان گفت:عده ای برای منافع خود حرف می زنند و متاسفانه به اسم هوادار و دفاع از هوادار به دنبال منفعت شخصی خود هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دانیال رضائی

      راحت بگید رحمتی چرا کروکی ایکشی

    • بدون نام

      دمت گرم اصغرآقا حاجیلو
      ما پرسپولیسی ها هم دوستت داریم

    • بینام

      منظورش که نکونام نیست اینم از عاقبت کیسه کشی

    • خونم قرمزه

      دمت گرم بگو جدیدن دوتا شهر که ده دقیقه فاصله نداره هم زبون اگثر خانواده با هم وصلت دارند این آقا چیکارکرد همه به جون هم انداخت

    • بدون نام

      اگه سرپرست با عرضه بودی الان این مشکلات تو استقلال بوجود نمیومد

    • اسدالله

      من پرسپولیسیم و باید بگم که صرفا به خاطر درصد مالکیت توپ استقلال گفته میشه که استقلال مستحق باخت نبود، در صورتی که بود و فقط مهاجمان پرسپولیس ندرخشیدن اگر نه موقعیت پرسپولیس بیشتر بود و همچنین یادآوری کنم زمانی که علی دایی سرمربی پرسپولیس بود و در بازی‌اش با استقلال این تیم رو لوله کرده بود ولی برنده نمیشد، خوب یادتون هست. اما با این انتقاد از جواد نکونام کاملا موافقم، نکونام نباید نظر بده چون کاره ای از استقلال نبوده و وقتی هم از اسپانیا اومد استقلال که دیگه اوساسونای قعر جدولی سال قبلش هم به زور نگهش داشته بود و فقط واسه پول و حفظ اسمش اومد استقلال چون اون روزا دیگه تیم پاس تهران در کار نبود و پرسپولیس هم حال و روز خوبی نداشت اگر نه به خاطر پول و حفظ اسمش به هر تیمی ممکن بود بره

    • بدون نام

      عجب رویی داره . هوادارن باید پشت تیم رو بگیرن. خفه باوو از تلوزیون با چای قلیون نگاه میکنیم. هر وقت فتحی و رحمتی رفتند ماهم میایم استادیوم

    • ایرانی

      منظورش دقیقااون جوادنکونام کثافته.

    • بدون نام

      منظور این کیسه کش کی هستش؟

    • آرش فرهادی

      مرد مومن..اخه حرف مفت نزن..چند سال دیگه میگن استقلال این دربی رو باخت..دیگه. کار ندارن چی شد.چی نشد..یا کی چیپ زد..اینجور بازیکنا باید فصل بعد از استقلال برن..یا همین الان اخراج بشن..بشه درس عبرت برای بقیه..یعنی چی دل صافی داره

    • آرش فرهادی

      مرد مومن..اخه حرف مفت نزن..چند سال دیگه میگن استقلال این دربی رو باخت..دیگه. کار ندارن چی شد.چی نشد..یا کی چیپ زد..اینجور بازیکنا باید فصل بعد از استقلال برن..یا همین الان اخراج بشن..بشه درس عبرت برای بقیه..یعنی چی دل صافی داره

    • آرش فرهادی

      صدات از جای گرم در میاد..اینطور کسا رو باید ی کاری کنی..تا 50 سال دیگه هیچ بازیکنی حق اینو به خودش نده تو همچین بازی..حرکت نمایشی کنه.

    • بدون نام

      شما هم اگه الان پستی نداشتی همین حرف ها رو میزدی ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج