۸۴۷۳۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعلام آماده‌باش به شهر‌های پایین دست کرخه

استاندار خوزستان گفت: به شهرهای پایین دست کرخه مانند سوسنگرد و بستان اعلام آماده‌باش داده‌ایم و به فرمانداران اعلام کرده‌ایم روستاهای حاشیه کرخه تخلیه شود.

خبرگزاری ایسنا: استاندار خوزستان گفت: به شهرهای پایین دست کرخه مانند سوسنگرد و بستان اعلام آماده‌باش داده‌ایم و به فرمانداران اعلام کرده‌ایم روستاهای حاشیه کرخه تخلیه شود.

شریعتی درباره وضعیت این استان گفت: در ۲۸ ساعته گذشته میزان ورودی آب به سدهای این استان به ویژه سدهای دز و کرخه افزایش قابل توجهی داشته است، به نحوی که ظرفیت خالی ذخیره مخازن را به حداقل رسانده است. در عین حال خروجی‌های سد را مطابق با برنامه‌ای که از پیش بوده است، تنظیم کرده‌ایم تا بتوانیم شرایط را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه این شرایط با مدیریت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: جلسات مفصلی را داشته‌ایم و تصمیم‌گیری‌های مهمی را در این زمینه انجام داده‌ایم. شورای تامین استان و مسئولان سازمان آب و برق وزارت نیرو تا صبح‌گاه امروز جلسه داشته‌اند.

شریعتی با اشاره به اینکه در حال حاضر روند ورودی سدها رو به کاهش است، گفت: این موضوع امیدوار کننده است و تا حدود زیادی توانسته‌ایم شرایط را کنترل و مدیریت کنیم. در سد کرخه با شرایط افزایشهای چندگانه‌ای مواجه بودیم که بسیار سخت بود، اما از امروز صبح روند کاهشی به خود گرفته است.

وی افزود: به شهرهای پایین دست کرخه مانند سوسنگرد و بستان اعلام آماده باش داده‌ایم و به فرمانداران اعلام کرده‌ایم روستاهای حاشیه کرخه تخلیه شود، اما شهر را اعلام آماده باش داده‌ایم و اگر بنا به تخلیه باشد اعلام خواهیم کرد. اما فعلاً اقدامات دیگری در حال انجام است که امیدواریم تا جای ممکن شهر تخلیه نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج