۸۴۷۳۸۳
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

کاورهای آبی از تمرین پرسپولیس جمع آوری شد

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل حساسیت های هواداران و احترام به خواسته آنها کاورهای آبی را از تمرین پرسپولیس جمع آوری کردیم.

خبرگزاری فارس: سهند حبیب زاده، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت زمین تمرین تیم پرسپولیس و آب گرفتگی روز گذشته گفت: در روزهای اخیر در سراسر کشور شاهد بارش باران بودیم و به همین خاطر نه تنها زمین تمرین ورزشگاه شهید کاظمی بلکه خیلی از زمین های فوتبال دچار این مشکل شده بود اما با تمهیداتی که در این باره اندیشیده شد خوشبختانه امروز تمرین در شرایط بهتری نسبت به روز گذشته برگزار شد و بازیکنان تیم برای بازی با پیکان آماده می شوند.

وی درباره استفاده از کاورهای آبی در تمرین پرسپولیس که برای هواداران حساسیت زا شده بود، افزود: کاملا در جریان حساسیت هواداران هستیم ‌به ان احترام می گذاریم در همین رابطه با تمهیداتی که آقای برانکو و خلیلی سرمربی و سرپرست تیم اندیشیده اند کاورهای آبی از تمرینات جمع آوری شد و دیگر این کاورها در تمرین پرسپولیس وجود نخواهد داشت.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره سفر این تیم به دبی برای بازی مقابل الاهلی عربستان ادامه داد: همه تلاش باشگاه این است تا میزبان خوبی برای حریفمان باشیم.

امیدوارم ایرانی های ساکن دبی و شهرهای اطراف و همه کسانی می توانند ورزشگاه آمده و از پرسپولیس حمایت کنند راهی استادیوم شده و از تیم پرسپولیس حمایت کنند تا مقابل نماینده کشور عربستان نتیجه خوبی بگیریم. به خاطر میزبانی پرسپولیس در این بازی ۹۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار ماست و امیدواریم ۷ هزار و ۶۰۰ صندلی که در اختیار ماست توسط هواداران ایرانی پر شود.

حبیب زاده در پایان در خصوص محل اسکان پرسپولیس اظهار داشت: ما در هتل ماریوت دبی اقامت خواهیم داشت که یکی از بهترین و مجهزترین هتل های زنجیره ای در دنیاست. خوشبختانه از زمانی که آقای عرب مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفته در سفرهایی که به خارج از کشور داشتیم در بهترین هتل ها مستقر شدیم تا مربیان و بازیکنان مشکلی از این بابت نداشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مبینا

      وای من خودم پرسپولیسی ام آخه چه ربطی به رنگ داره زر میزنید

    • آبی آسمونی

      لنگ های قرمز راچکار میکنید؟

    • بدون نام

      لطفا مسئولین باشگاه ها به اختلافات هوادارا دامن نزنن. بد نیست دو طرف رو به دوستی و تحمل هواداران تیم رقیب تشویق کنن تا این حرکات خاله زنکی

    • حسام

      لنگی های عقده ای

    • محسن بختیاری

      بهتر حیف از کاور آبی نباشه به تن لنگی ها

      پاسخ ها

      • پارسوماش

        اخه کیسه کش تو که از فوتبال چیزی حالیت نمیشه چرا میای اظهار فضل میکنی این کاور های آبی رو خوده برانکو قبل از دربی آورد سر تمرین تا بازیکنان فیکس تیمش به رنگ آبی عادت کنن واژ نظر روانی روی تیمش تاثیر بزاره

    • بدون نام

      چرا آخه جمعشون کردن، یعنی در حد عرق گیر هم قبولشون نداشتن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج