۸۴۷۴۰۰
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

تخریب ۲۱۹۹جاده روستایی بر اثر سیلاب

سخنگوی مدیریت بحران کشور گفت: ۲۱۹۹ جاده روستایی براثر سیلاب مسدود شدند و بعضاً از بین رفته‌اند.

خبرگزاری فارس: بهنام سعیدی سخنگوی مدیریت بحران کشور با اشاره به استان‌هایی که درگیر بارندگی‌ها هستند، اظهار کرد: از میان ۲۳ استان کشور که درگیر بارندگی‌های شدید هستند، ۶ استان ایلام، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اضطرار هستند و روی هم رفته ۴۰۰ شهر و روستا درگیر شرایط جوی روزهای اخیر بوده و هستند.

وی از مسدود شدن ۷۸ جاده میان شهری در روزهای اخیر خبر داد و گفت: ۲۱۹۹ جاده روستایی براثر سیلاب مسدود و بعضاً از بین رفته‌اند.

سعیدی با اشاره به دیگر خسارات سیل در ایران گفت: هشتاد و چهار دهنه پل تخریب و در ۱۵ استان حدود ۱۴۱ رودخانه طغیان کرده است.

تخریب ۲۱۹۹جاده روستایی بر اثر سیلاب

سخنگوی مدیریت بحران خاطرنشان کرد: در این میان حدود ۴۰۰ مورد رانش زمین گزارش شده است که بیشتر آنها مربوط به چهار محال و بختیاری می‌شود، همچنین در منطقه پل دختر استان لرستان به دلیل شکسته شدن پل اصلی آن شهر شرایط حادتری گزارش شده است.

وی از آماده باش ۱۴ فروند بالگرد جهت اعزام به اصفهان و دیگر مناطق سیل‌زده و آسیب‌دیده خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم که همه ابزار و تجهیزات ویژه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده را در اسرع وقت به مناطق آسیب دیده ارسال کنیم.

سعیدی به لایروبی حدود ۲ تا ۵ هزار کیلومتری رودخانه‌ها در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: همه امکانات لازم از سراسر کشور به مناطق سیل زده ارسال شد اما حجم بارندگی‌های امسال بسیار زیاد است. با تمهیدات انجام گرفته در خصوص خوراک، پوشاک و اسکان آسیب دیدگان سیل در استان‌های هر روستایی که تخلیه شود مشکلی از بابت اسکان، خوراک و وسایل گرمایشی نخواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      به خدا من به این چند استان سفر داشته ام خود مراکز استانها هم جاده و خیابان درست و حسابی نداشتند پر از چاله و چوله و ناهمواری های بیکران را داشتند دیگه من موندم منظورشان از راه ارتباطی همین حریم های خاکی و پر ریگ بدون محاسبه شیب بندی و بدون هیچ امکانات هستش یا چیز دیگری؟!!!خواهشا در عمران همه ایران تلاش کنید نه پایتخت و اصفهان و شیراز و تبریز!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج