۸۴۷۴۱۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

طغیان رودخانه‌ گاماسیاب در هرسین

فرماندار شهرستان هرسین گفت: رودخانه‌ گاماسیاب طغیان کرده و به دلیل ورود سیلاب تمامی روستاهاییان حاشیه رودخانه خانه‌های خود را تخلیه کنند.

خبرگزاری تسنیم: امیر شاه‌‌آبادی، فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه مسافران و شهروندان از حضور در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند اظهار داشت: بارش باران از صبح امروز در شهرستان هرسین سبب طغیان رودخانه گاماسیاب و جاری‌شدن سیلاب در این شهرستان شد تا روستاهای حاشیه این رودخانه تخلیه شود.

فرماندار هرسین با بیان اینکه ساکنان سه روستای حاشیه گاماسیاب به علت طغیان رودخانه به مکان امن منتقل شده‌اند، گفت: اهالی این روستاهای توابع بخش بیستون با اسامی چم‌بطان علیا و سفلی و قره ولی به مجتمع پتروشیمی شهرستان منتقل شدند.

شاه‌آبادی تأکید کرد: اهالی روستاهای در مجاورت رودخانه گاماسیاب برای جلوگیری از هرگونه حادثه از تردد در کنار آن پرهیز کنند.

وی افزود: روستاهای چم‌بطان علیا و سفلی، گرگَوند، قره‌ولی، چشمه بیگی، فراش، مبارک آباد، فراش، قوزی‌وند، تخته شیرین، عزیزآباد، سلیمانیه، شمس‌آباد، قلعه محمدعلی و چشمه بیگی از توابع بخش بیستون و چم حیدر، چم کبود و چم شاهی از توابع بخش مرکزی هرسین در محاصره سیل قرار دارند و باید هرچه سریعتر تخلیه شوند.

وی عنوان کرد: نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و هلال‌احمر در این منطقه حضور دارند و برای فروکش کردن سیل کمک می‌کنند و نیروهای پادگان شهید نیک‌بخت و دو دستگاه نفربر به منطقه اعزام شده تا شاهد صدمات جانی در این منطقه نباشیم.

شاه‌آبادی با اشاره به اینکه تیم‌های امداد و نجات و اورژانس در شهر هرسین و مراکز دهستان‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند، افزود: ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل قرار دارد و امید داریم این سامانه بارشی مردم را با مشکل روبه‌رو نکند.

وی با اشاره به اینکه از شهروندان این مناطق درخواست داریم که در برابر تخلیه منازل خود مقاومت نکنند عنوان کرد: ساکنان برخی از روستاها روز گذشته در برابر تخلیه مقاومت کردند و شامگاه دیروز بعد از بالا آمدن آب رودخانه و سیلابی شدن روستاها مجبور به تخلیه منازل خود شدند که زحمت زیادی برای نیروهای نظامی برای نجات مردم ایجاد شد.

فرماندار هرسین گفت: کمپ‌های اضطراری برای ساکنان روستاها در سطح شهرستان پیش‌بینی شده و ساکنان هر روستایی که زودتر منازل خود را تخلیه کنند در مکان‌های پیش‌بینی شده اضطراری اسکان داده می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم باید به اظهارات هواشناسی و شهرداری و نیروهای مدیریت بحران توجه کنند وتخلیه نکردن مناطق در معرض خطر مانند حادثه شیراز ممکن است به قیمت جانشان تمام شود.قابل توجه مردم مقاوم ولجباز ایران.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج