۸۴۷۵۱۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

هلال‌احمر: برقراری نظم در پلدختر ضروری است

جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای از مردم، معتمدین محلی و نیروهای نظامی و انتظامی خواست تا با ایجاد نظم و آرامش در شهر پلدختر، به تسریع در روند امدادرسانی مطلوب کمک کنند.

خبرگزاری ایسنا: جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای از مردم، معتمدین محلی و نیروهای نظامی و انتظامی خواست تا با ایجاد نظم و آرامش در شهر پلدختر، به تسریع در روند امدادرسانی مطلوب کمک کنند.

در این اطلاعیه آمده است: امدادرسانی به اغلب شهرهای درگیر سیل در استان لرستان از صبح‌گاه روز سه‌شنبه، ۱۳ فروردین ماه با شش بالگرد و تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای امدادی آغاز شد و خوشبختانه در اغلب شهرها با سرعت و گستردگی به نتیجه مطلوب رسید.

در این میان امدادرسانی در شهر پلدختر به دلیل برخی تنش‌ها و رفتارهای هیجانی و عدم نظم و آرامش لازم برای انجام فعالیت امدادگران، متأسفانه به رغم ده‌ها سورتی پرواز روند مطلوبی را طی نکرده است. همان‌گونه که همه می‌دانیم و در پروتکل‌های امدادی نیز بدان تأکید و در زلزله کرمانشاه نیز در روزهای اولیه تجربه شد، لازمه امدادرسانی سریع و مطلوب برقراری نظم و امنیت کافی برای کار امدادگران و نیروهای امدادی است که متأسفانه در روز نخست بحران در شهر پلدختر برقرار نبود.

جمعیت هلال احمر از تمامی مردم خونگرم شهر پلدختر، معتمدین محلی و علی‌الخصوص نیروهای نظامی و انتظامی درخواست دارد تا برای رسیدن به نتیجه مطلوب برای مردم آسیب دیده این شهر در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

اقلام زیستی و امدادی به حد کافی در منطقه وجود دارد و بدون تردید پس از برقراری نظم و آرامش در منطقه امکان توزیع مطلوب آن وجود خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج