۸۴۷۵۵۲
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

شرایط شهر معمولان نامساعد است

بخشدار معمولان با اشاره به وضعیت نامناسب امدادرسانی به این منطقه، از شرایط نامساعد غذایی، بهداشتی و درمانی این منطقه گلایه کرد.

خبرگزاری ایسنا: بخشدار معمولان با اشاره به وضعیت نامناسب امدادرسانی به این منطقه، از شرایط نامساعد غذایی، بهداشتی و درمانی این منطقه گلایه کرد.

حبیب الله موسوی درباره آخرین وضعیت معمولان گفت: از روز یکشنبه و دوشنبه به دنبال سیل در این منطقه بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی تخریب شده و ۲۰۰ منزل روستایی به زیر آب رفته است.

وی با بیان اینکه به دلیل قطع تلفن، ارتباط با این منطقه با مشکل رو به‌رو شده است، افزود: این منطقه با استفاده از ۸ پل به مناطق دیگر مرتبط می‌شد که به دنبال تخریب این ۸ پل در حال حاضر ارتباط زمینی آن با خارج کاملاً قطع شده است و امدادرسانی تنها از طریق هوایی امکان پذیر است.

بخشدار معمولان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به قطع گاز و آب منطقه معمولان، گفت: وضعیت امداد رسانی به معمولان اصلاً مناسب نیست و مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند. برخی از بیماران این منطقه تنها از طریق بالگرد به خرم آباد منتقل شدند.

وی همچنین گفت: وضعیت تأمین دارو برای مردم این منطقه نیز در شرایط نامطلوبی قرار دارد و تنها از طریق نیروهای مردمی در حال تأمین است. از لحاظ تأمین سبدهای ضروری غذایی، بهداشتی و درمانی نیز شرایط معمولان در وضعیت مناسبی نیست و مردم منطقه با مشکل رو به رو هستند، به طوریکه تنها یک نانوایی به طور ۲۴ ساعته در حال پخت نان برای مردم است. همچنین آب شرب سالم نیز به اندازه کافی در اختیار مردم قرار ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی کجاست ؟؟ چرا دولت اینقدر ناکارآمد و ضعیف است

    • بدون نام

      برام خیلی جالبه تمام کشورهایی رو که ما سنگشو به سینه میزنیم. نه کمکی کردنو نه ابراز همدردی

    • بدون نام

      شرایط شهر معمولان و حومه آن بسیار وخیم است و باید به داد ان رسید .این در حالیست جاد سراسری و اصلی کشور که از این نقطه عبور میکرد تخریب شده و هیچگونه دسترسی به این شهر مقور نیست .فقط بوسیله هلیکوپتر به شهر معمولان امداد رسانی میشود که با توجه به جمعیت زیاد مو خسارات فراوان ،این کمک رسانی ها بسیار ناچیز میباشد و بسیاری از مردم حتی نان ندارند.اب و گاز نیز قطع میباشد .لازم است که نیروها و تجهیزات بسیار بیشتری به این منطقه ارسال شده و به داد این مردم که بارها برادری خودشان را در جنگ و شرایط سخت به این مرز و بوم ثابت کرده اند کمک و تجهیزات اعزام شود.

    • بدون نام

      لایک داری!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج