جاباما
۸۴۷۵۵۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

پیام تسلیت مونسان برای درگذشت مشایخی

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی درگذشت مرحوم جمشید مشایخی هنرمند پیشکسوت و چهره ماندگار سینمای ایران را تسلیت گفت.

ایسنا: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی درگذشت مرحوم جمشید مشایخی هنرمند پیشکسوت و چهره ماندگار سینمای ایران را تسلیت گفت.

در پیام دکتر علی اصغر مونسان آمده است: «جامعه هنری کشور در فقدان هنرمند بزرگی که به حق عنوان پدر سینمای ایران شایسته اوست به سوگ نشست. میراث هنری مرحوم جمشید مشایخی مجموعه‌ای از آثار فاخر نمایشی را در بر می‌گیرد که سهم شایانی در غنا بخشی به سینمای این مرز و بوم دارد. هنرمندی که در بیش از شش دهه فعالیت حرفه‌ای خویش با تعهد به رسالت اخلاقی و اجتماعی هنر، چهره محبوب قشر‌های مختلف مردم شد.

درگذشت مرحوم جمشید مشایخی، چهره ماندگار سینمای ایران را، به دوستدارانش به ویژه جامعه هنری کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای خانواده آن هنرمند پیشکسوت صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم. روحش قرین رحمت و آرامش، خاطرش همواره عزیز و یادش همیشه گرامی.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف از اقای مشایخی که بازیچه سیاست شما شد و چه خوب که دم اخری از حمایتش از اقای روحانی توبه کرد. رئیس جمهوری که توانایی کنترل قیمت پیاز رو هم نداره و در حالی که یک هفته مردمش با سیل دست و پنجه نرم میکردن در قشم در حال تفریح و خوش گذرونی بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس ازدر درگذشت اقای مشایخی با این تسلیت گویی ها همه هنر دوست شده اند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج