۸۴۷۶۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

روز‌های بد منچستریونایتد پس از پیروزی تاریخی

منچستریونایتد پس از شکست پاری سن ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: منچستریونایتد پس از شکست پاری سن ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب نکرده است.

اوله گنار سولسشایر، چهره منچستریونایتدی را عوض کرد که تحت هدایت ژوزه مورینیو روزهای خوبی را سپری نمی‌کرد. از زمان حضور سرمربی نروژی پیروزی‌ها دوباره به این تیم بازگشت. این اتفاق‌ها در حالی رخ داد که سولسشایر به عنوان سرمربی موقت در یونایتد حضور داشت.

بزرگ‌ترین دستاورد این سرمربی پس از حضورش در اولدترافورد صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، جایی که بارسلونا در انتظار تیمش است. با این حال دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی این بازی‌ها قابل بررسی است.

سولسشایر از دسامبر تا دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در همه بازی‌ها پیروز شده بود (به جز تساوی برابر برنلی). سرمربی نروژی برابر تیم فرانسوی نخستین شکستش را تجربه کرد. آن باخت به عنوان یک سقوط محسوب می‌شد اما تیم سولسشایر خود را خیلی زود پیدا کرد و توانست چهار پیروزی و یک تساوی به دست آورد.

با این حال پیروزی که در لحظات پایانی برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت کسب کرد و برخلاف پیش‌بینی‌ها منجر به صعود یونایتد به دور بعد شد قابل تأمل است. از آن پس چهره یونایتد تغییر یافت و یادآور تیم تحت هدایت مورینیو بوده است. بازیکنان در پایان فصل به نظر خسته می‌رسند و برخی از آن‌ها سرمربی نروژی را به اتوبوس چینی و بازی بر اساس ضد حمله متهم کردند. این روش در سه دیدار از چهار بازی این تیم نتیجه بخش نبوده است. یونایتد با دو گل مغلوب آرسنال شد، ۲ بر یک از ولورهمپتون شکست خورد، با نتیجه مشابه برابر واتفورد پیروز شد و دوباره از ولورهمپتون ۲ بر یک شکست خورد. این شکست‌ها نشان می‌دهد یونایتد دیگر مانند شروع دوران مربیگری سولسشایر آن شور و اشتیاق بالا را ندارد. همه این اتفاق‌ها در حالی برای یونایتد رخ داده است که این تیم هفته آینده باید در لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج