جاباما
۸۴۷۶۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وزیر کشور: دغدغه‌های رهبری درباره سیل زدگان را باید رفع کنیم

وزیر کشور گفت: دغدغه‌های رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیل‌زدگان را باید رفع کنیم.

خبرگزاری فارس: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی و به ریاست وی برگزار شد درباره آخرین وضعیت اقدامات انجام شده برای حل مشکلات سیل زدگان گفت: هدف از این جلسه پیرو ملاقاتی بوده که روز گذشته با مقام معظم رهبر انقلاب داشتیم. در آن جلسه گزارشی را معاون اول رئیس جمهور، وزارت کشور و ستاد کل نیروهای مسلح ارائه دادند و مقام معظم رهبری راهنمایی ها و توصیه هایی داشتند.

وی بیان د اشت: رهبر انقلاب نکته ای را به جا و به موقع گفتند و این دغدغه همه ما نیز هست. ایشان فرمودند سیل تمام می شود، حادثه عبور می‌کند اما مشکلات باقی می‌ماند. خسارت های جانی را مطرح کردند، خسارت های مالی و اقدامات مناسب دولت و دستگاه های اجرایی را طرح کردند و به آلام و درد مردم اشاره کردند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید دغدغه رهبری را رفع کنیم، تصریح کرد: الان در مرحله مقابله هستیم که خدمات رسانی اولیه باید تقویت شود. هر دستگاهی که متولی امر خاصی است باید اقدامات لازم را اجرا کند، تا طبق زمانبندی که خود دوستان ارائه می‌کنند، برنامه ها را پیگیری می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید خیلی از نگرانی ها و نارضایتی ها را حل کنیم، وظیفه ما در دولت پیگیری و انجام هماهنگی‌ها است. منابعی اگر لازم است و هماهنگی اگر در سطوح دیگری لازم است همه باهم کمک کنیم تا آن برنامه ها اجرا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج