جاباما
۸۴۷۷۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محور هراز تا هفدهم فروردین یک‌طرفه است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز برای تخلیه بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها از شمال کشور به سمت تهران تا ۱۷ فروردین یک‌طرفه خواهد بود.

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌و‌گویی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر عبور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و نیمه سنگین است و خوشبختانه مشکل خاصی و یا گره ترافیکی در این محور وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز برای تخلیه بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها از شمال کشور به سمت تهران تا ۱۷ فروردین یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه نیمه سنگین در جریان است و مأموران پلیس راهور ناجا در شرق استان تهران با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و با خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.

محبی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و نیمه سنگین است، بیان کرد: خوشبختانه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با تاکید اینکه مسافران مدیریت زمان سفر را در اولویت سفر خود قرار بدهند، اظهار کرد: رانندگان طی هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه را به استراحت پرداخته و با پس از تجدید نیرو با شادابی و بدون خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

وی اظهار کرد: تخلفات حادثه سازی مانند سرعت، سبقت ،حرکات مارپیچ و سبقت از راست، که جزو خط قرمزهای پلیس است و با رانندگانی که مرتکب این از تخلفات شوند برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

محبی اذعان داشت: مسافران طی مسیر را جزیی از سفر دانسته و با صبر و شکیبایی رانندگی کنند تا سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج