۸۴۷۷۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: اوضاع خوب نیست، ولی کنار بازیکنانم هستم

زین‌الدین زیدان اولین شکست خود پس از بازگشتش به رئال را امشب و در برابر والنسیا تجربه کرد.

ورزش سه: زیزو سال گذشته در مستایا موفق شده بود رئال را برابر والنسیا به برتری ۱-۴ هدایت کند، اما امشب اوضاع به نفع کهکشانی‌ها پیش نرفت و میزبان با دو گل گدس و گارای موفق به پیروزی ۲-۱ شد. تک گل رئال را هم کریم بنزما به ثمر برساند. رئالی‌ها امشب از روز‌های خوب خود فاصله بسیار داشتند.

زیدان در پایان بازی گفت: «بسیار خوب وارد بازی شدیم، ولی مشکل ما در گلزنی بود. ضربات آخر را خوب نمی‌زدیم و بی دقت بودیم. نیم ساعت اول تیم برتر زمین بودیم، ولی نمی‌توانستیم به دروازه حریف برسیم. بازیکنان تلاش خود را کردند و نمی‌توانم کسی را سرزنش کنم. باختیم و باید این شکست را بپذیریم.»

زیدان ادامه داد: «مهم نیست اگر تا بیرون محوطه جریمه توپ در اختیار شماست؛ بلکه باید شوتزنی کرد و موقعیت گل ایجاد کنید. در متر‌های نهایی باید خیلی بهتر از این‌ها کار کرد. تعویض‌هایی داشتیم تا روند هجومی ما بهتر شود. تا ثانیه آخر تلاش مان را کردیم و به یک گل هم رسیدیم، ولی دیگر دیر شده بود. شنبه برابر ایبار باید این شکست را جبران کنیم.»

ضعف گلزنی: «در شایط دشواری هستیم و فصل برای ما پیچیده شده است. بسیار از صدر جدول دوریم و اوضاع سخت است. الان می‌توانم بگویم که در این شرایط من کنار بازیکنانم هستم و می‌دانم که تا روز آخر خواهند جنگید.

می‌دانم که فصل را خوب تمام خواهیم کرد و سپس به استقبال فصل بعد خواهیم رفت. قطعا در یک ماه پیش رو در مورد مسائل مختلفی صحبت خواهد شد. هیچ آزمایشی تا پایان فصل نداریم. باید شرایط بد را پذیرفت و با آن کنار آمد. قرار نیست با این باخت چیزی تغییر کند. باید قبول کرد که والنسیا تیم خوبی بود و انگیزه فراوانی هم داشت. من همیشه شکست‌ها را می‌پذیرم، ولی امشب بازی برابری شاهد بودیم و نتیجه منصفانه، تساوی بود.»

مارسلو: «مارسلو، مارسلو است و من از سبک بازی او خوشم می‌آید. او خوب تمرین می‌کند و کاملا متعهد به تیم است. باید قبول کرد که فصل برای مارسلو مثل دیگر بازیکنان کمی پیچیده شده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج