۸۴۷۷۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک پرحجم و روان در طول شمال به جنوب محور کرج - چالوس خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک پرحجم و روان در طول شمال به جنوب محور کرج - چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی از بارش باران در اکثر محور‌های اصفهان و چهارمحال بختیاری خبر داد و گفت: ترافیک در شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های تونل شماره (۱)، پنجاب و لاریجان، نیمه سنگین و طول محور پرحجم است.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در طول شمال به جنوب محور کرج - چالوس، افزود: ترافیک در طول محور شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه ترافیک در شمال به جنوب محور رشت به قزوین محدوده‌های امام زاده هاشم (ع) تا پل عوارضی نیز نیمه سنگین است، اظهار کرد: سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به تهران

سرهنگ رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی تا ساعت ۲۱ امشب، گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی، در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری و محورهای بناب-ملکان و جلفا-مرند در استان آذربایجان شرقی و محور لنگه پارسیان در استان هرمزگان بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: در استان یزد و محور اردکان طوفان شن گزارش شده است.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: ترافیک در محور رشت-قزوین، ورودی و خروجی شهر رشت و از امامزاده هاشم تا سه‌راهی سنگر و پل رودبار، سنگین و محدوده‌های لوشان، منجیل و رودبار، نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی اضافه کرد: ترافیک در شمال به جنوب محور هراز در طول محور پرحجم و روان است و در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس نیز وضعیتی مشابه گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه، ورودی کمربندی قائم‌شهر و ورودی و خروجی شهرهای زیرآب، سوادکوه، پل سفید و محدوده‌های کارسالار و تونل شیرگاه سنگین و محدوده‌های ورودی شهرهای فیروزکوه، دماوند و کبلاوند، نیمه سنگین گزارش شده و در طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی ادامه داد: همچنین در محورهای کرمانشاه-همدان و همدان-تهران در استان همدان نیز ترافیک پرحجم و روان گزارش شده و در آزادراه زنجان به قزوین نیز وضعیتی مشابه وجود دارد.

وی ترافیک در آزادراه قزوین به کرج را نیمه‌سنگین اعلام کرد و گفت: در آزادراه کرج به تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیز ترافیک نیمه‌سنگین است. در آزادراه ساوه به تهران نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رحمانی با بیان این که محورهای کرمانشاه-همدان و همدان-ساوه دارای ترافیک پرحجم و روان است، گفت: در محورهای سلفچگان-قم و آزادراه قم به تهران نیز شاهد افزایش حجم ترافیک هستیم اما تردد در جریان است.

به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

اسامی ۱۱ محور جاده‌ای مسدود/ اخرین وضعیت جاده‌های شمال

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اسامی ۱۱ محور جاده‌ای مسدود، آخرین وضعیت ترافیکی محور هراز، چالوس، فیرزوکوه و آزادراه راشت و قزوین را تشریح کرد.

علی اکبر آشوری در مورد محورهای جاده‌ای مسدود کشور اظهار کرد: ۱۱ محور شریانی دره شهر- پل‌دختر، ایلام - مهران، کمربندی دهلران-اهرم - فراشبند، یاسوج - شیراز، آق قلا-کرمان، آق قلا-اینچه برون، آزاد شهر- شاهرود، پلدختر -کوهدشت، محور قدیم خرم آباد-پلدختر، و محور بروجرد-خرم آباد در جهت شمال به جنوب مسدود هستند.

وی با اشاره به وضعیت محورهای شریانی کشور از بعد حمل و نقل که در حال حاضر دارای ترافیک پرحجم و در اکثر موارد روان است؛ در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شمال نیز اعلام کرد: محور هراز و چالوس به صورت وضعیت ترافیکی محدود در حال تردد است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به وضعیت محور هراز خاطر نشان کرد که این محور در محدوده‌های نارنجستان و حد فاصل بنجاب تا بایچان و گزنک و پلور دارای ترافیک سنگین است و بارش هم مشاهده نمی‌شود.

آشوری ادامه داد: در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب در محورهای زیراب، پل سفید و فیروزکوه دارای ترافیک سنگین است و هیچ گونه مداخلات جوی و بارشی مشاهده نمی‌شود و مسیر شمال به جنوب محور چالوس نیز در محدوده‌های مرزن‌آباد، پل دزدبن، هزارچم، هریجان، پل زنگوله، گچ سر و سد امیر کبیر شاهد ترافیک سنگین هستیم و برف نیز به صورت پراکنده در محدوده تونل کندوان قابل رؤیت است.

وی ادامه داد: آزاد راه رشت - قزوین نیز حد فاصل سراوان تا امام زاده هاشم و محدوده‌های عوارضی، رودبار، و ملأ علی شاهد ترافیک سنگین هستیم و بارش جوی نیز مشاهده نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج