۸۴۷۸۳۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

سلطانی‌فر: کمک‌ها به سیل زدگان ادامه دارد

وزیر ورزش با ابراز رضایت از یاری رسانی جامعه ورزش به سیل زدگان، گفت: کمک‌های ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان تا بازگشت شرایط طبیعی به زندگی مردم سیل زده ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: مسعود سلطانی فر همراهی جامعه ورزش و جوانان را ستود و اظهار داشت: از همان زمان که جامعه ورزش و جوانان متوجه سیل استان‌های گلستان و مازندران رخ داد تا اکنون که بسیاری از نقاط ایران از جمله استان لرستان درگیر این سیل ویرانگر هستند، لحظه‌ای از کمک دریغ نکردند و جانانه در کنار مردم دولت و نیرو‌های مسلح و امدادی را برای حمایت و پشتیبانی در صحنه کمک حضور دارند.

وزیر ورزش و جوانان نقش فدراسیون‌های ورزشی، ادارات کل ورزش و جوانان، باشگاه‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد، هیأت‌های ورزشی و دیگر مجموعه‌های مرتبط با ورزش را در یاری رسانی به سیل زدگان ستود و ادامه داد: تعصب و تعهد ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران، هواداران ورزش و جوانان این مرز و بوم را ارج می‌نهم و به همت والای همه کسانی که در صحنه کمک به هموطنان سیل زده همچنان حضور دارند، درود می‌فرستم.

سلطانی فر تلاش جامعه ورزش و جوانان را در کمک به سیل زدگان جهادی دانست و با اشاره به این مهم که تعدادی از فدراسیون‌ها از جمله قایقرانی، نجات غریق، کوهنوردی، پزشکی ورزشی و اتومبیلرانی و موتورسواری در راه کمک به سیل زدگان به دلیل مأموریت ذاتی و نیاز مبرم به توانمندی آن‌ها همواره از اولین روز‌های این بلای طبیعی در کنار مردم بودند و از طرفی سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی استان‌ها هم در راه جمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان و ارسال آن‌ها سنگ تمام گذاشتند.

وزیر ورزش و جوانان ستاد کمک به سیل زدگان را در استان‌ها فعال دانست و با اشاره به این مهم که همچنان یک هزار مکان ورزشی در اختیار کمک به سیل زدگان قرار دارد از کمک‌های نقدی و غیرنقدی استان‌های های مختلف از جمله تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کردستان، سمنان، قزوین و… به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: جامعه ورزش و جوانان تا بازگشت شرایط طبیعی مناطق سیل زده در کنار مردم حضور خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • boof

      مگه کمکم میکنید که ادامه داشته باشه

    • بدون نام

      اگر هر کی تو.حوزه خود کار کند بهتر است به گفته خودت بودجه ورزش کم است تو از کجا کمک میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج