۸۴۷۸۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

افزایش حجم آب بر اثر ذوب‌ برف در همدان

فرماندار بهار گفت: ۶۰ واحد مسکونی بر اثر بارندگی شدید در این شهرستان ۵۰ درصد آسیب دیده و مقدار خسارت وارده به شبکه توزیع برق هم ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

خبرگزاری تسنیم: احسان قنبری، فرماندار بهار اظهار داشت: شدت بارندگی ناگهانی در روزهای اخیر موجب وارد آمدن خسارت به برخی تأسیسات عمومی شهرستان بهار شده که مقدار خسارت‌دیدگی آن‌ها در دست بررسی است.

وی گفت: برق ۴۴ روستا هم بر اثر بارش برف سنگین و بریده شدن کابل‌ها یا سقوط تیر برق قطع شد که با تلاش نیروهای خدمات رسان وصل شد، اما برای ترمیم خسارت وارده به شبکه توزیع نیروی برق شهرستان بیش از ۵۰۰ میلیون اعتبار نیاز است.

فرماندار بهار افزود: ۱۰ واحد مسکونی در مناطق و ۵۰ واحد در مناطق روستایی بیش از ۵۰ درصد آسیب‌دیده و ۵۰۰ واحد روستایی هم دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده و نیاز به تعمیر دارند.

قنبری اعلام کرد: خسارت مادی بوده و خوشبختانه موردی از تلفات جانی بر اثر آب‌گرفتگی یا حوادث جاده‌ای در روزهای اخیر باوجود لغزنده بودن جاده‌ها و خروج تعداد زیادی خودرو از مسیر رخ نداده و چند رأس دام هم بر اثر ریزش سقف تلف‌شده‌اند.

وی از مدیریت آب ناشی از ذوب شدن برف ارتفاعات به رودخانه‌ها خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ورود این آب‌ها به منازل روستایی اقداماتی در حال انجام است.

قنبری تصریح کرد: همه راه‌های روستایی هم باز شده و مشکلی در شهرستان بهار وجود ندارد و در صورت ورود سامانه بارشی جدید، همه توان خود را برای خدمت به مردم به کار می‌گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج