۸۴۷۸۹۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آبِ کرخه امشب به دشت آزادگان می‌رسد

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به آماده‌باش همه دستگاه‌های شهرستان گفت: آب رهاسازی شده از کرخه با حجم بسیار زیاد و شکننده، امشب به شهرستان دشت آزادگان می‌رسد و وضعیت را بحرانی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: غلام عباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه اقداماتی که باید در مقابل آبی که از بالادست رهاسازی شده در حال انجام است اظهار داشت: شهرستان دشت آزادگان با بسیج تمام ظرفیت‌ها و امکانات استانی و شهرستانی توانسته سیل بندها را تحکیم دهد اما با توجه به سرریز شدن آب در دشت آزادگان و نقطه انتهایی آن شهر بستان از صبح امروز وضعیت فوق‌العاده در شهرستان اعلام کردیم.

وی افزود: از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم که در کنار ما حضور یابند و اگر قرار بود سیل جاری شود و کنترل از دست ما خارج شود بتوانیم با حضور همه دستگاه‌ها آن را هدایت و مدیریت کنیم.

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان ورودی آب قابل‌کنترل است و هیچ مشکلی تاکنون پیش نیامده، گفت: آب رهاسازی شده از کرخه با حجم بسیار زیاد و شکننده، امشب به شهرستان دشت آزادگان می‌رسد و وضعیت را بحرانی می‌کند.

هزاریان ادامه داد: از امشب حالت فوق‌العاده اعلام کردیم و از همه مردم شهرستان دشت آزادگان می‌خواهیم هشدارهای مسئولان نسبت به جاببه‌جایی و انتقال به مکان امن را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: حجم آب رهاسازی شده از سد کرخه بسیار زیاد و شکننده است. امیدواریم همه مردم در کنار مسئولان برای مهار آن همراهی کنند.

فرماندار دشت آزادگان در ادامه از تخلیه ۳۳ روستا در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: به‌منظور پیشگیری از خطرات احتمالی ورود سیلاب و آسیب دیدن مردم از صبح امروز دستور تخلیه ۳۳ روستا ابلاغ‌شده که برخی از آن‌ها تاکنون تخلیه شدند.

هزاریان در پایان از مردم بستان خواست آمادگی لازم را جهت تخلیه شهر داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور میشه که یه رودی یک عمر اب داشته و یه سدی روش میزنن حالا فقط دریچه های سد رو باز میکنن که حتما جریان خیلی کمتری از جریان عادی رود داره بعد سیلاب میشه و روستاهارو آب میبره؟! عیر از اینه که انسانها به بستر و حاشیه رودخانه تجاوز کردن؟! واقعا چطوری زمینهای بی صاحب رو مالک میشیم بعد مدعی هستیم خونه و زندگیمون رو اب برد؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفته ویلا وسط رودخانه زده ، حریم رودخانه رو خاکریزی کرده ومالک شده « قانون ( بی قانونی) تملک اراضی جنایت در حق غالب مردم کشوره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج