۸۴۷۹۰۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

تخلیه ۱۰۰روستای خوزستان به علت خطر سیلاب

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: ۱۰۰ روستای در معرض سیلاب تا کنون به صورت کلی و جزیی برای جلوگیری از خطرهای ناشی از سیلاب در استان تخلیه شده است.

ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: ۱۰۰ روستای در معرض سیلاب تا کنون به صورت کلی و جزیی برای جلوگیری از خطرهای ناشی از سیلاب در استان تخلیه شده است.

کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: همه روستاهای تخلیه شده دچار آبگرفتگی نشده اند بلکه به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و به خطر افتادن جان مردم خالی شده اند.

وی افزود: تاکنون ۳۵ اردوگاه اسکان اضطراری در سراسر استان و در نقاط امن برپا شده و در مناطق عشایری نیز هزاران چادر توزیع شده است.

تخلیه ۱۰۰روستای خوزستان به علت خطر سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با بیان این که همه نیروهای امدادی، عملیاتی، خدماتی و... زیر نظر ستاد مدیریت بحران آماده باش هستند توضیح داد: نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیتی، انتظامی و دستگاه های اجرایی استان در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: در راستای اسکان اضطراری، کمیته نظارت و پایش را برای رسیدگی به کمبودها تشکیل شده که مهمترین اولویت ما در اسکان اضطراری و سلامت افراد است.

حاجی زاده توضیح داد: همچنان به ساکنان مناطق عشایری توصیه می شود مناطق نزدیک به رودخانه را ترک کنند و به نقاط بلند بروند.

وی گفت: در شهرستان حمیدیه کارهای مناسب و خوبی انجام گرفته و کوشش شده آب به روستاها وارد نشود، چرا که دبی خروجی سد کرخه که افزایش پیدا کرد احتمال آبگرفتگی منازل و معابر این مناطق دور از ذهن نبود به همین دلیل برای پخش سیلاب وارد منطقه شدیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تاکید کرد: در بحث ماشین آلات و استحکام بخشی سیل بندها با کمبودهایی مواجه هستیم هر چند تا کنون یک هزار و 200 دستگاه ماشین آلات در استان مشغول کار مهار سیلاب شده اند ولی نیاز است که استان های دیگر ما را در این زمینه یاری کنند.

هشدار آماده باش سیل ناشی از طغیان همه رودخانه های خوزستان از سوم فروردین جاری اعلام شد و استاندار خوزستان نیز از 11 فروردین در این استان حالت فوق العاده اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر بارندگی هست؟
      برای چی طغیان رودخانه؟
      لطفا واضح بفرمائید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج