۸۴۷۹۰۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تارتار: مسئولان به داد تیم پارس جم برسند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با انتقاد از وضعیت چمن تختی شهر جم، خواستار تلاش مسئولان برای رفع مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم شد.

خبرگزاری مهر: مهدی تارتار عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان اظهار داشت: در این مسابقه به دنبال پیروزی و کسب هر سه امتیاز مسابقه هستیم تا به جایگاه بهتری در جدول برسیم.

وی با اشاره به اینکه کسر امتیاز از استقلال خوزستان به این تیم ضربه زده است، تصریح کرد: استقلال خوزستان تیمی جوان است که احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم و با قدرت مقابل آنها حاضر خواهیم شد تا به سه امتیاز برسیم.

تارتار: مسئولان به داد تیم پارس جم برسند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه ورزشگاه تختی جم شرایط مناسبی برای مسابقه ندارد، افزود: در طول دوران مربیگری خودم هیچگاه زمین تیمم این وضعیت را نداشته است و انتظار داریم مسئولان شهرستان جم این مشکل را حل کنند.

وی با بیان اینکه هیچ‌کس به فکر تیم پارس جنوبی جم نیست، اضافه کرد: باید از چیزهایی که در اختیار داریم بهتر مراقبت کنیم تا ابزاری برای رسیدن ما به موفقیت باشد ولی اکنون زمین مناسبی برای مسابقه و تمرین نداریم.

تارتار با بیان اینکه این رسم تیم‌داری نیست، خاطرنشان کرد: زمین باید صاف و هموار باشد تا بتوانیم بازی کنیم. ما غیربومی‌ها از این تیم خواهیم رفت ولی می‌خواهیم که با خاطره خوبی جم را ترک کنیم.

وی در ارتباط با پخش نشدن برنامه نود اظهار داشت: برنامه‌های فوتبالی دیگری نیز وجود دارد ولی با پخش نشدن نود مشکلات بیشتر می‌شود. عادل فردوسی‌پور در این راستا زحمات زیادی کشیده است و امیدوارم به این برنامه برگردد. این برنامه به تیم‌های مظلوم در زمینه داوری کمک کرده است. این برنامه‌ها باید زیاد باشند تا رقابت ایجاد شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: فردا در مقابل استقلال خوزستان به خاطر آبروی‌مان بازی می‌کنیم و باید جایگاه خود را حفظ کنیم و از بچه‌ها خواستم که روی مسائل فنی تمرکز کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان جم باید احساس مسئولیت بیشتری در مقابل تیم پارس جنوبی جم داشته باشند، تصریح کرد: اگر این تیم به شهرستان جم بخشیده شده باشد هم باید مسئولان این شهرستان تلاش بیشتری برای رفع مشکلات و از جمله نگهداری زمین داشته باشند.

تارتار تاکید کرد: ما انتظار داریم مسئولان فکری به حال تیم کنند و به داد تیم برسند. ما از این تیم می‌رویم ولی انتظار داریم با خاطره خوبی برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینارو میگی چون‌میدونی تیمت از منطقه سقوط فرار کرده و داری واسه هفته‌اخر جلو لنگ بازی داری تدارک‌باختتو میکنی که‌نگن تبانی شده

    • بدون نام

      آی خداتیم پارس جنوبی چرا؟ پارس جنوبی مگر اسپانسر نداره پالایشگاههای تو جم.کنگان.عسلویه.گاوبندی وغيره هزينه هاشون کجا خرج میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج