۸۴۷۹۲۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

۱۹۲روستای لرستان همچنان بدون آب هستند

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور گفت: ظرف چند ساعت آینده آب وارد شبکه توزیع شهر پلدختر می‌شود البته با توجه به خساراتی که در شهر پدید آمده ما دچار حوادثی در شهر می‌شویم که اکیپ‌های عملیاتی ما مستقر می‌شوند تا آب پایدار تأمین شود.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا جانباز، مدیرعامل آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: بر اثر بارش‌های روزهای گذشته در ۱۱ شهر و ۷۹۶ روستا دچار مشکل شدیم و بخشی از تجهیزاتمان را از دست دادیم در همان ابتدای سیلاب همکاران ما در تلاش خود را برای جبران این خسارت‌ها آغاز کردند و در حال حاضر از این ۱۱ شهر فقط ۲ شهر پلدختر و معمولان دچار کمبود آب هستند.

وی افزود: در پلدختر خط انتقال اصلی آب دچار سیل‌بردگی شد و همکاران ما با تلاش زیاد سعی کردند که بخشی از این لوله‌ها را ترمیم کنند البته این عملیات ترمیم و جابه‌جایی لوله‌ها به صورت دستی انجام می‌گیرد چون امکان استقرار ماشین‌آلات وجود ندارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور عنوان کرد: ظرف چند ساعت آینده آب وارد شبکه توزیع شهر پلدختر می‌شود البته با توجه به خساراتی که در شهر پدید آمده قاعدتاً ما دچار حوادثی در شهر هم خواهیم شد که اکیپ‌های عملیاتی ما مستقر می‌شوند تا آب پایدار تأمین شود.

وی تصریح کرد: با همکاری دوستان ما در بخش برق، شهر معمولان هم تاساعاتی دیگر برق‌دار می‌شود که به محض برق‌دار شدن پمپ‌های ما آب معمولان را هم تأمین می‌‌کنند البته هم در پلدختر و هم در معمولان، مخازن آب شهر پر است و ما آب را به صورت گسترده در سطح شهر بین تانکرهای آبرسانی توزیع می‌کنیم.

جانباز بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ تانکر آبرسان از ۲۱ استان کشور به شهرستان پلدختر منتقل شده، همچنین ۲ دستگاه بزرگ بسته‌بندی آب با ظرفیت تولید ۲۰ هزار بسته در روز برای مصارف آشامیدنی و پخت و پز در اختیار مردم قرار دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور گفت: از ۷۹۶ روستای بی‌آب، ۶۰۴ روستا تا ساعت ۱۸ آبرسانی شده‌اند و برای ۱۹۲ روستا نتوانستیم آب را برقرار کنیم چون بخش عمده این روستاها راه دسترسی‌شان قطع شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی که به همشهریه خودش تواین موقیت رحم نمیکنه تولرستان ومیات حق کسانی روکه احتیاج دارن رومیبره ودزدی میکنه ازاین بندگان خدا باید بهش چی گفت هحیف بی شرف که به این به ظاهرانسان هاگفت حرکت خیلی زشتیه زشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج