۸۴۷۹۴۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

خلیل‌زاده: اتفاقی در آسیا رخ نداده که کامبک بزنیم

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقی در لیگ قهرمانان آسیا رخ نداده که بخواهیم کامبک بزنیم.

خبرگزاری تسنیم: شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری این تیم مقابل پیکان گفت: باید به هواداران‌مان تبریک و خسته نباشید بگویم. جای لوگوی برنامه نود هم در اینجا خالی است.

وی در مورد خستگی بازیکنان پرسپولیس گفت: واقعاً خسته هستیم و اگر دقت کنید چهار روز یک بار بازی می‌کنیم. دربی سختی داشتیم و خدا را شکر بردیم، چون برای هواداران بسیار مهم است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسید بازیکنان این تیم پس از دربی مغرور شوند، یادآور شد: قبل از دربی برانکو با ما صحبت کرد و باور کنید این بازی هم برای ما مثل دیگر بازی‌ها بود.

قبل از رفتن به زمین، به استقلال مانند تیم‌های دیگر نگاه کردیم، نه اینکه بازی را برای خودمان حساس کنیم. خدا را شکر که دربی را با یک بازی منطقی بردیم و در این بازی هم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده شویم. خوشبختانه استقبال خوبی هم در این بازی از ما شده بود و دست تک تک هواداران را می‌بوسم که برای ما زحمت می‌کشند و ما هم از جان برای آنها مایه می‌گذاریم.

خلیل‌زاده درباره اینکه استقلال با تساوی مقابل سایپا به نوعی از کورس قهرمانی خارج شد، گفت: موضوع استقلال به خودشان ارتباط دارد و از ما در مورد تیم خودمان یعنی پرسپولیس سؤال کنید.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در آسیا کامبک بزند و از گروهش صعود کند، اظهار داشت: اتفاقی رخ نداده که بخواهیم کامبک بزنیم. به امید خدا الاهلی را رفت و برگشت شکست می‌دهیم و صعود می‌کنیم. در لیگ هم مهم است که بتوانیم هت تریک قهرمانی کنیم.

مدافع پرسپولیس که با محمد قاضی برخورد داشت که باعث شکسته شدن سر مهاجم پیکان شد در این خصوص گفت: باید از محمد قاضی عذرخواهی کنم، بالاخره فوتبال است و این برخوردها نیز وجود دارد.

وی درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی اظهار داشت: هنوز شش بازی دیگر برای ما باقیمانده و شش فینال دیگر داریم. با تمرکز پیش می‌رویم تا در تک تک بازی‌ها امتیاز بگیریم. امیدوارم که هواداران هم از ما حمایت کنند، چون کار خیلی سختی تا پایان لیگ داریم.

خلیل‌زاده در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: لیگ قهرمانان شرایط خاص خودش را دارد. با الاهلی هم بازی سختی داریم و سعی می‌کنیم پیروز باشیم. نه فقط ما، امیدوارم استقلال و ذوب‌آهن، دیگر نمایندگان فوتبال ایران هم موفق باشند، چون همه تیم ملی ایران هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس حتما باید الاهلی عربستان رو ببرد تا شانس صعود داشته باشد

    • هر چه برانکو بگه

      شجاع باتعصب

      پاسخ ها

      • علی مقدسی

        چه تعصبی باید از داورها ممنون باشید که خطا هاش واعتراضاتشو نمیبینن

    • بدون نام

      عشقی شجااااااع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج