جاباما
۸۴۷۹۷۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ساخت عظیم‌ترین پروژه اینترنت توسط آمازون

آمازون در حال طراحی یک پروژه ماهواره ای گسترده برای دسترسی میلیون ها نفر به اینترنت است. این موضوع ابتکاری است از جف بیزوس؛ مدیرعامل آمازون و قرار است به زودی وارد فاز آزمایشی شود.

انتخاب: آمازون در حال طراحی یک پروژه ماهواره ای گسترده برای دسترسی میلیون ها نفر به اینترنت است. این موضوع ابتکاری است از جف بیزوس؛ مدیرعامل آمازون و قرار است به زودی وارد فاز آزمایشی شود.

احتمال می رود پروژه مدنظر جف بیزوس تا زمان اجرایی شدن چند سال زمان نیاز داشته باشد.ام آمازون مراحل اجرا را شروع کرده است.

به بیانی دقیق تر آمازون در مراحل اولیه یک برنامه بلند پروازانه برای ایجاد یک پروژه ماهواره ای است که امکان دسترسی به اینترنت با پهنای باند گسترده را در سراسر جهان به میلیون ها نفر ارائه می دهد.

ساخت عظیم‌ترین پروژه اینترنت توسط آمازون

این شرکت اعلام کرد که این برنامه را Project Kuiper نامیده است. سخنگوی آمازون در این خصوص گفت: "پروژه جدید ما یک ابتکار جدید برای راه اندازی یک سیستم گسترده از ماهواره های نزدیک به مدار زمین است که اتصالهای کوتاه با سرعت بالا را به جوامع غریب و دور افتاده در سراسر جهان ارائه می دهد.

این یک پروژه طولانی مدت است که انتظار می رود ده ها میلیون نفر را به اینترنت قدرتمند متصل کند. درواقع افرادی که به اینترنت با پهنای باند قدرتمند دسترسی ندارد، به اینترنت دسترسی خواهند داشت. ما منتظر هستیم با شرکت هایی که این دیدگاه را به اشتراک می گذارند، همکاری کنیم."

به نظر می رسد که این پروژه چشم انداز گسترده ای را برای توسعه زیرساخت های بیشتر در فضا پیگیری می کند. فراموش نکنیم که جف بیزوس دستی بر پروژه های فضایی مثل "بلو اوریجین" نیز دارد.

افزون بر این ها پروژه مذکور را می توان یک تکنیک رقابتی بین ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و جف بیزوس دانست. چرا که طی یک سال اخیر ماهواره اسپیس ایکس و دیگر پروژه های ایلان ماسک به شدت با استقبال رو به رو شده اند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که نام این پروژه از جرارد کوئیپر، ستاره شناس سرشناس هلندی گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج